Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] MoMan INDIGLO - tarcze na zegary


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moman właśnie się u nas rejestruje i zaraz sam się wypowie... :wink4:[br]Dopisany: 29 Lipiec 2008, 23:45 _________________________________________________coś ma problemy z rejestracją.... :polew:

Chyba za dużo osób na raz się chce zarejestrować :decayed:

_________________________________________________

Niecierpliwie oczekujemy wizyty fachowca :good:

Opublikowano

Mój brat miał takie w E-36 , fajnie to wyglądało , rozglądałem sie kiedys za tymi tarczami ale nie mogłem znależć do A4 , jakby był jakis rabacik to ja sie pisze na białe. :good:

Opublikowano

Wczoraj wracając z kumplem do domu, widziałem tego typu tarcze w jakiejś starej maździe.

Świeciły się prawie całe. Mieliśmy niezłą polewkę, bo to niezła choinka była. :polew:

Opublikowano

Wczoraj wracając z kumplem do domu, widziałem tego typu tarcze w jakiejś starej maździe.

Świeciły się prawie całe. Mieliśmy niezłą polewkę, bo to niezła choinka była. :polew:

W mazdzie... :mysli: to pewnie podróby :wink4:

Czekamy na Janusza i fachową opinię :good: tylko ciekawe że już drugi dzień się loguje :mysli:

Opublikowano

zalogować się zalogował :decayed:

Opublikowano

wiec czekamy na jego wypowiedz bo tez przeszlo mi przez glowe zeby zrobic cos takiego jak w polifcie. tez mam FIS i calego licznika nie chce zmieniac. Jedyna wada to analogowy zegar (w B4 mialem cyfrowy i bardzo mi go brakuje)

Opublikowano

widzę że muszę zj***ć Momana bo miał napisać ładnie co i jak - cena kompletu (tarcze + inwerter) dla A4 to 165 zł czyli 20% rabat :tongue4:

Opublikowano

Cena ciekawa - podoba mi się :good: Super alvaro że załatwiłeś :hi:

Tylko jeszcza jedna prośba: zj** go proszę :decayed:

Mam kilka pytań i pragnę odpowiedzi zanim się zdecyduję. Myślę że inni również chętnie by się czegoś więcej chcieli dowiedzieć :)

Opublikowano

Chyba wolałbym polifotwe zegary :wink4:

Jak dla mnie nijak pasuje do wnętrza Audi :tongue4:

Opublikowano

No witam, jak tam macie jakieś pytanka to dawajcie, postaram się wyjaśnić.

Janusz[br]Dopisany: 05 Sierpień 2008, 13:03 _________________________________________________Ps. Alwaro słabo działa, nie dostałem zjebki ha ha ha :)

Opublikowano

ja mam pytanie czy mozna zobaczyc fotke

wersji z 6 zegarami .... z bialym podswietleniem ?

Opublikowano

Ja bym chciał zobaczyć fotkę jak to w dzień wygląda, czy bardzo widać że jest coś dołożone :) Chciałbym też wiedzieć czy po demontażu zostają jakieś ślady - bo jakby mi się nie spodobało, albo znudziło :)

Opublikowano

No i koniecznie fota w nocy żeby było widać jak intensywnie to świeci, czy po oczach bardzo nie bije :decayed:

Opublikowano

Co do zdjęć to wszystkie znajdziecie na naszej stronie www.moman.pl, jeśli chodzi o wersję 6 tarcz to identycznie wyglądają od A6, tez są fotki na www. Co do koloru białego to sam mam w Golfie 4 i mozna też fotki znaleźć na naszej www. Te tracze mają takie same wzory i dostępność kolorów zarówno dla A4, jak i dla Golfa 4, Passata B5, Audi a3, A4, TT, Skody Octawii, więc w zasadzie można na foty popatrzeć na tych samochodach. Jedynie czym się różnią to wskaźniki paliwa i temperatury są nieco inne, ale myślę że główne tarcze to podstawa, a małe to już można sobie wyobrazić. My nie jesteśmy w stanie zrobić foto tarcz we wszystkich kolorach, wzorach i zakresach prędkosci, było by zbyt dużo kombinacji.

Co do okienek na kontrolki to jak wczesniej przeczytałem był temat czy muszą być te otwory, otóż bez tych otworów nie było by widać kontrolek które są na powierzchni tarczy, a krawędź niestety świeci zawsze, taka już specyfika tego materiału, więc tutaj niestety nic nie da się zrobić, możemy ewentualnie ich nie wyciąć, lub wyciąć np. kółka, ale myślę że takie kółka świecące dookoła każdej kontrolki nie bardzo by wyglądały, stąd pomysł na takie półksiężyce.

Co do montażu:

Montaż tarcz nie powinien przysporzyć zbyt wielu problemów.

Tarcze nasze ( grubość około 0.5mm ) nakłada się na oryginalne tarcze, a więc tarcze które są fabrycznie zostają w liczniku, należy zacząć od wymontowania licznika z auta, następnie jego rozebrania (rozkręcenia, lub często po odpięciu zatrzasków rozłożenia ). Jeśli chodzi o mocowanie tarcz to najlepiej jest przykleić je do oryginalnych tarcz za pomocą taśmy samoprzylepnej dwustronnie. Można również użyć silikonu.

Każda tarcza posiada przewód zasilający który trzeba wyprowadzić poza obudowę licznika i podłączyć do wspólnego rozgałęźnika inwertera zasilającego tarcze. Wszystkie przewody posiadają wtyczki, natomiast inwerter gniazdka, a więc jest to banalnie proste. Oczywiście w zestawie jest schemat elektryczny podłączenia oraz niezbędne wskazówki podczas podłączania całego zestawu.

Jesli się nie spodoba można je poprostu wyjąc, jak nie napaprzemy jakimś super glue po starych tarczach to nie zostanie żaden ślad.

Dobra więcej narazie nie pisze bo komu się będzie chciało czytać tyle, hehe. Jak co to pytajcie postaram się odpowiedzieć w miarę jasno.

Opublikowano

tyle gadania , planów , zawracania gościowi d... i żaden nie kupił :polew:

Opublikowano

Kto pyta nie błądzi :decayed:

Ja troszkę obadałem temat i wiem że w moim przypadku nie ma to sensu. Wiele więcej korzyści będzie jak zmienię licznik - na ten z białymi zegarami. Jak bym miał bez FISu licznik to bewnie bym sie zdecydował na zakup takiego zestawu :)

Opublikowano

No witam, a ja już zupełnie zapomniałem o tym temacie. Nie ma problemu z zawracaniem d... jak mogę coś opisac to opisuje. I tak codziennie piszę dziesiątki maili, więc co za różnica. Rzeczywiście to w każdym aucie zdania są podzielone, tak samo w BMW, czy Audi, czy Mercedes. Jeni chwalą orginał, a drudzy montują kolorowe wentylki i neony pod pedały, każdy ma prawo wyboru. Jedyne co mogę stwierdzić to to, że tarcze produkowane przez nas są chyba jedynymi na które można by się skusić do autka, chociaż to jest tylko moje zdanie, każdy może mieć na ten temat własny pogląd. Do Audi pomimo braku zainteresowania na forum sprzedajemy sporo tarcz, hociaż musze przyznac że najczęściej sprzedajemy tarcze do Audi A6, potem A3 i na końcu A4, a jeśli chodzi o A4 to najwięcej jest tarcz zamawianych do pierwszych modeli, czyli tych w których kontrolki były podświetlane żarówkami a nie diodami LED. Pozdro dla klubowiczów.

Ps. Być moze wkrótce stanę się chociaż w części pełnoprawnym klubowiczem bo w planach moich jest właśnie Audi i pewnie bym się skusił na A4, gdyby nie jego kiepskie zawieszenie, niestety przyt moim użytkowaniu autka zawieszenie A4 zupełnie dyskwalifikuje to auto :( Dlatego alternatywą będzie najprawdopodobniej A3 5 drzwiowe tzw. kombi - prosta i trwała zawiecha, więc mam nadzieję nie będę musiał kolekcjonowac dziesiątek uszkodzonych przegubów w garażu :).

Opublikowano

mumen, a mógłbyś mi napisać ile byś krzyknął za te zegary:

http://allegro.pl/moman-indiglo-audi-a4-i-a3-nowosc-i1431800871.html

a do tego inwerter? Czy oferta, która została wcześniej wynegocjowana jest nadal aktualna dla forumowiczów? ;> W zamian służę w sprawach komputerowych gratisowo :P

Opublikowano

ale kotlet

Need for Speed Underground 2 :polew::sick3:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...