jarko Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 Moman właśnie się u nas rejestruje i zaraz sam się wypowie... [br]Dopisany: 29 Lipiec 2008, 23:45 _________________________________________________coś ma problemy z rejestracją.... Chyba za dużo osób na raz się chce zarejestrować _________________________________________________ Niecierpliwie oczekujemy wizyty fachowca
moskal Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Mój brat miał takie w E-36 , fajnie to wyglądało , rozglądałem sie kiedys za tymi tarczami ale nie mogłem znależć do A4 , jakby był jakis rabacik to ja sie pisze na białe.
pox Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Wczoraj wracając z kumplem do domu, widziałem tego typu tarcze w jakiejś starej maździe. Świeciły się prawie całe. Mieliśmy niezłą polewkę, bo to niezła choinka była.
jarko Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 Wczoraj wracając z kumplem do domu, widziałem tego typu tarcze w jakiejś starej maździe. Świeciły się prawie całe. Mieliśmy niezłą polewkę, bo to niezła choinka była. W mazdzie... to pewnie podróby Czekamy na Janusza i fachową opinię tylko ciekawe że już drugi dzień się loguje
razk Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 wiec czekamy na jego wypowiedz bo tez przeszlo mi przez glowe zeby zrobic cos takiego jak w polifcie. tez mam FIS i calego licznika nie chce zmieniac. Jedyna wada to analogowy zegar (w B4 mialem cyfrowy i bardzo mi go brakuje)
alvaro Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 widzę że muszę zj***ć Momana bo miał napisać ładnie co i jak - cena kompletu (tarcze + inwerter) dla A4 to 165 zł czyli 20% rabat
jarko Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Cena ciekawa - podoba mi się Super alvaro że załatwiłeś Tylko jeszcza jedna prośba: zj** go proszę Mam kilka pytań i pragnę odpowiedzi zanim się zdecyduję. Myślę że inni również chętnie by się czegoś więcej chcieli dowiedzieć
Reggi Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Chyba wolałbym polifotwe zegary Jak dla mnie nijak pasuje do wnętrza Audi
mumen Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 No witam, jak tam macie jakieś pytanka to dawajcie, postaram się wyjaśnić. Janusz[br]Dopisany: 05 Sierpień 2008, 13:03 _________________________________________________Ps. Alwaro słabo działa, nie dostałem zjebki ha ha ha
Nowak_zg Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 ja mam pytanie czy mozna zobaczyc fotke wersji z 6 zegarami .... z bialym podswietleniem ?
jarko Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Ja bym chciał zobaczyć fotkę jak to w dzień wygląda, czy bardzo widać że jest coś dołożone Chciałbym też wiedzieć czy po demontażu zostają jakieś ślady - bo jakby mi się nie spodobało, albo znudziło
rafalekx Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 No i koniecznie fota w nocy żeby było widać jak intensywnie to świeci, czy po oczach bardzo nie bije
mumen Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Co do zdjęć to wszystkie znajdziecie na naszej stronie www.moman.pl, jeśli chodzi o wersję 6 tarcz to identycznie wyglądają od A6, tez są fotki na www. Co do koloru białego to sam mam w Golfie 4 i mozna też fotki znaleźć na naszej www. Te tracze mają takie same wzory i dostępność kolorów zarówno dla A4, jak i dla Golfa 4, Passata B5, Audi a3, A4, TT, Skody Octawii, więc w zasadzie można na foty popatrzeć na tych samochodach. Jedynie czym się różnią to wskaźniki paliwa i temperatury są nieco inne, ale myślę że główne tarcze to podstawa, a małe to już można sobie wyobrazić. My nie jesteśmy w stanie zrobić foto tarcz we wszystkich kolorach, wzorach i zakresach prędkosci, było by zbyt dużo kombinacji. Co do okienek na kontrolki to jak wczesniej przeczytałem był temat czy muszą być te otwory, otóż bez tych otworów nie było by widać kontrolek które są na powierzchni tarczy, a krawędź niestety świeci zawsze, taka już specyfika tego materiału, więc tutaj niestety nic nie da się zrobić, możemy ewentualnie ich nie wyciąć, lub wyciąć np. kółka, ale myślę że takie kółka świecące dookoła każdej kontrolki nie bardzo by wyglądały, stąd pomysł na takie półksiężyce. Co do montażu: Montaż tarcz nie powinien przysporzyć zbyt wielu problemów. Tarcze nasze ( grubość około 0.5mm ) nakłada się na oryginalne tarcze, a więc tarcze które są fabrycznie zostają w liczniku, należy zacząć od wymontowania licznika z auta, następnie jego rozebrania (rozkręcenia, lub często po odpięciu zatrzasków rozłożenia ). Jeśli chodzi o mocowanie tarcz to najlepiej jest przykleić je do oryginalnych tarcz za pomocą taśmy samoprzylepnej dwustronnie. Można również użyć silikonu. Każda tarcza posiada przewód zasilający który trzeba wyprowadzić poza obudowę licznika i podłączyć do wspólnego rozgałęźnika inwertera zasilającego tarcze. Wszystkie przewody posiadają wtyczki, natomiast inwerter gniazdka, a więc jest to banalnie proste. Oczywiście w zestawie jest schemat elektryczny podłączenia oraz niezbędne wskazówki podczas podłączania całego zestawu. Jesli się nie spodoba można je poprostu wyjąc, jak nie napaprzemy jakimś super glue po starych tarczach to nie zostanie żaden ślad. Dobra więcej narazie nie pisze bo komu się będzie chciało czytać tyle, hehe. Jak co to pytajcie postaram się odpowiedzieć w miarę jasno.
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 tyle gadania , planów , zawracania gościowi d... i żaden nie kupił
jarko Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 Kto pyta nie błądzi Ja troszkę obadałem temat i wiem że w moim przypadku nie ma to sensu. Wiele więcej korzyści będzie jak zmienię licznik - na ten z białymi zegarami. Jak bym miał bez FISu licznik to bewnie bym sie zdecydował na zakup takiego zestawu
mumen Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 No witam, a ja już zupełnie zapomniałem o tym temacie. Nie ma problemu z zawracaniem d... jak mogę coś opisac to opisuje. I tak codziennie piszę dziesiątki maili, więc co za różnica. Rzeczywiście to w każdym aucie zdania są podzielone, tak samo w BMW, czy Audi, czy Mercedes. Jeni chwalą orginał, a drudzy montują kolorowe wentylki i neony pod pedały, każdy ma prawo wyboru. Jedyne co mogę stwierdzić to to, że tarcze produkowane przez nas są chyba jedynymi na które można by się skusić do autka, chociaż to jest tylko moje zdanie, każdy może mieć na ten temat własny pogląd. Do Audi pomimo braku zainteresowania na forum sprzedajemy sporo tarcz, hociaż musze przyznac że najczęściej sprzedajemy tarcze do Audi A6, potem A3 i na końcu A4, a jeśli chodzi o A4 to najwięcej jest tarcz zamawianych do pierwszych modeli, czyli tych w których kontrolki były podświetlane żarówkami a nie diodami LED. Pozdro dla klubowiczów. Ps. Być moze wkrótce stanę się chociaż w części pełnoprawnym klubowiczem bo w planach moich jest właśnie Audi i pewnie bym się skusił na A4, gdyby nie jego kiepskie zawieszenie, niestety przyt moim użytkowaniu autka zawieszenie A4 zupełnie dyskwalifikuje to auto Dlatego alternatywą będzie najprawdopodobniej A3 5 drzwiowe tzw. kombi - prosta i trwała zawiecha, więc mam nadzieję nie będę musiał kolekcjonowac dziesiątek uszkodzonych przegubów w garażu .
jasio85 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 mumen, a mógłbyś mi napisać ile byś krzyknął za te zegary: http://allegro.pl/moman-indiglo-audi-a4-i-a3-nowosc-i1431800871.html a do tego inwerter? Czy oferta, która została wcześniej wynegocjowana jest nadal aktualna dla forumowiczów? ;> W zamian służę w sprawach komputerowych gratisowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się