AB7 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 dzięki serdeczne troche mnie uspokoiliście :-) Jutro wywalam olej LL na normalny olej, czyszcze silnik oraz miske olejową i wymieniam smok w misce. W piątek jestem już umówiony w Inowrocławiu w firmie BRK-Tuning (Rumianko) na chipa. Przed chipem będzie oczywiscie najpierw pomiar robiony. Zobaczymy czy tym razem wyjdzie inny wynik. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc!
wampir Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 marcin podaj mi jeszcze wartosci korekty z bloku 32 po przekreceniu kluczyka na zapłon.[O co chodzi z tymi wartościami w bloku 32? Jakie powinny być w przypadku B6 1.8T?
reid Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Jeśli piszę źle to poprawcie. Są to korekty paliwowe krótko oraz długoterminowe. Jeśli jest powyżej zera to jest za ubogo jeśli poniżej to za bogato. Wartości powinny być jak najbardziej zbliżone do 0.
wampir Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Przed momentem byłem w aucie i sprawdziłem block 032, mam wartości zerowe To OK?
german81 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 wartosci w bloku powiny byc w okolicy 0 ale naj lepiej jak sa na - maxymalnie 3% . wartosci u ciebie sa nie realne i sa pewnie spowodowane kasowaniem błedów lub odłaczaniem aku .
wampir Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 wartosci w bloku powiny byc w okolicy 0 ale naj lepiej jak sa na - maxymalnie 3% . wartosci u ciebie sa nie realne i sa pewnie spowodowane kasowaniem błedów lub odłaczaniem aku . Masz racje wchodziłem w kasowanie błędów i naciskałem usuń błędy (miałem 1 błąd dotyczący immo). Po przejechaniu 2x 9km zgasiłem silnik i ponownie sprawdziłem block 032. Warości to 0,4% i 15,%. Co to oznacza? ---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- Dodam, że ubyło mi 19g/s auto ma niby sprawną DV bo membrana cała, ale czasami przy wysokich obrotach słyszę odgłos młodego źrebaka ( surge ) i turbo pompuje odrobine mniej niż wcześniej. W zimie na oponach 205/55/R16 palił mi ok 10,2-10,5l a teraz w lecie na 215/50/R17 mimo, że nagrzewa się szybciej to pali 1L więcej.
german81 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 masz duza nieszczelnosc lub przepływka zaczyna odchodzic do krainy wiecznego spokoju . zrób logi z bloku 2 20 33 115 118
wampir Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Logi tuż po korekcie w zimie jak auta miało moc. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi aktualne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W domu mam więcej logów sprzed awarii jak będzie trzeba.
german81 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 po tych logach to mozna postawic tylko 2 diagnozy nieszczelnosc albo turbo zakonczyło rzywot bo program jest przesadzony . co masz dokładnie pomodzone jaka turbina ?
wampir Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 TIP, DP, FMIC, wtryski Bosh ok 380cc przy 3 bar wiec przy 4 to nie wiem ile wyjdzie oraz turbina k03-073. Soft robił GTO i jak on widział logi dynamiczne to stwierdził, ze turbo już nie daje tego co wcześniej, ale nie widział kanału 032 po awarii. Czy jakby turbo się konczylo to też byłby taki efekt? Nie umiem się odnaleźć w tych zaworkach pod kolektorm ssącym, czy któryś z tych dwóch powinienem wymienić? Zdjęcie zapożyczone z netu, nie jest to moje auto, ale te dwa zaworki sa podobne o ile nie identyczne. Nie umiem odnaleźć na tym zdjęciu zaworka nr 6 ze schematu.
german81 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 to sam zaworki jedno kierunkowe jesli sa nie sprawne to eda puszczac powietrze w dwie strony . zrób test szczelnosci pod cisnieniem . co do programu to według mnie jest to gotowiec . ja ma program pisany pod swoje auto i na seryjnym IC wtryskach 320cc i wydechu mam 165 g przepływu i cisnienie dołądowania 1,1 w piku spadajace do 0,7 przy 6000 obr i nie cofa zapłonu i wtryski jeszcze nie sa zapentlone , fakt faktem mam silnik porzecznie ustawiony .co do turbo to jesli by sie kaczyło to nie było by korekty .
wampir Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Nadal nie umiem się polapac, które z zaworków mam sprawdzać. Jestem już coraz bardziej bliski oddania tego auta komuś żeby to zdiagnozował aby nie kupować części w ciemno.
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 kazdy przewód ma zaworek tak jak ci pisałem, no co w tym trudnego do zakumania ? jak turbo pompuje cisnienie do kolektora to jest logiczną sprawą że nie może ono uciekać przewodami ktore sa podlaczone do kolektora, wiec owe zaworki mają zapobiegać uciekaniu ciśnienia, ale z kolei kiedy nie ma ciśnienia w kolektorze i głowica ssie powietrze wiec jest podcisnienie (przy spokojnej jezdzie ze stalymi obrotami czy na biegu jalowym), zaworki sie otwieraja pomagając odmie w "wyssaniu" powietrza ze skrzyni korbowej i powietrze trafia przez odme prosto do kolektora, dlatego w jedna strone puszczaja powietrze a w druga blokuja najprosciej by bylo zdjac wszystkie przewody ktore ida od kolektora procz tego ktory idzie na serwo, zalozyc krotkie wezyki zamiast nich, szczelnie zaslepic srubka i wtedy sie przejechac zobaczyc czy cisnienie nie wzrosnie czasem, jak bedzie bez zmian to przyczyna lezy gdzie indziej
wampir Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Tak, dzięki za odpowiedzi i pomoc. Bardzo mi pomagacie i dziękuję Wam za to. Z drugiej jednak strony natknąłem się na taki temat Engine Strengthening by a4darkness - Page 5 Czy dobrze tutaj to opisali, że zaworek pozwala na przepływ tylko w prawo, a w lewo ma blokować?
AB7 Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 Koledzy mam nowinki. Byłem dzisiaj w BRB Tuning w Inowrocławiu. Chłopaki BARDZO mili i wszystko mi dokładnie tłumaczyli. Po prostu za***iście. Juz wszystko mówie. Test przed "zabiegiem": 157,7km 225,8 Nm Test po chipie: 192,4km 310,6 Nm Wykres załączam w tym poscie. Chłopaki powiedzieli że rzadko taką zdrową 1.8T widzieli. Jedna na 10 jest w tak zdrowym stanie do nich przyjezdza. Jedynie do czego mogli się przyczepić to do temperatury dolotowej i radzili IC wyczyscić. Autko chciało by większą moc wygenerować, ale przy obrotach ca. 6k temperatura dolotowa jest zbyt ciepła i moc spada. Cały zabieg trwał około 3 godziny. To nie jest żadna firma która standardy wgrywa. Pierwsza wersja modu nie była dla chlopaków zadawalająca, więc znowu się zamknęli w swoim magicznym pokoiku i dłubali w sofcie. Czy ktoś z Was wie, czy osłona nadkola od S4 B7 ma tą kratkę przy IC i czy ona pasuje do zwykłej B7? A może ktoś ma numer katalogowy przy sobie?
wampir Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Gratuluję ogarniecia auta i wyniku po wirusie. Jak chcesz poprawić wentylację to zacznij od wypłukania porządnie swojego IC i zrobienia czegoś takiego: B6 Guard venting (SMIC airflow improvement) Jeżeli będzie Ci mało to zawsze możesz włożyć większy boczny IC zwany też potocznie SMIC AUDI A3 A4 B5 B6 B7 VW PASSAT B5.5 1.8T TDI SMIC SIDE MOUNT INTERCOOLER KIT | eBay Wystarczy do tego co masz. Wyżej już to tylko zrobienie klasycznego FMIC ale koszty przekroczą 1000zł.
german81 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Wampir jak nie ogarniesz sam auta to podjedz do mnie do wrocławia o ci to ogarne .
rumianko Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 auto ma za***isty potencjał na moc, zrób FMIC (obojętnie gdzie ale dobrze!) to lekko będzie 210-220
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się