rafal9119 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam dziś wymieniłem przewod od odmy nie było lekko ale się dało bez sciągania kolektora, pech tak chciał ze gdzies zapodziałem ta zawleczke . da rade jezdzic bez tej zawleczki dopóki nie dokupię jej?? olej nie wypłynie na zewnątrz??
ja74687 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 TZN. Ciężko stwierdzić czy nie wypadnie bo jednak jakieś ciśnienie tam jest ale jeżeli wypadnie to skapniesz się falującymi obrotami ponieważ będzie nieszczelność czasami może wypaść czasami nie może jakoś drutem to zabezpiecz żeby wytrzymało
rafal9119 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 cieszko bedze nawet reki tam dobrze wsadzić nie da.
ja74687 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 to racja tam jest strasznie ciasno popróbuj może jakoś się uda może przerobisz z jakiegoś metalu taką zawleczkę żeby nie wyleciało, mi jak wyleciała ta blaszka od linki gazu przy przepustnicy to znalazłem u siebie blaszkę i jakoś z wielkimi trudami dorobiłem taką jak narazie trzyma tylko że inny dostęp miałem ale nawet jeżeli by ci wyleciało to oleju nie powinno wydmuchać w bardzo dużych ilościach (troszkę napewno wydmucha) ale z obrotami będą problemy
rafal9119 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 zrobiłem dziś mała przejazdzke bez tej zawleczki to nic nie poleciało. nie wiem zobaczę może cos wykombinuje ---------- Post dopisany at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ---------- podskoczyłem na szrot i koles za 2 zł mi ta zawleczke sprzedał teraz wszystko jest ok
darkb Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 da radę bez odejmowania kolektora wystarczy tylko odjąć przepustnice i przewody od przepływki i wszystkie przewody podciśnieniowe od plastikowego kolanka przy przepustnicy i śmiało uda się wyjąć i założyć i odmę i jej zawleczkę , bez zawleczki nie powinno nic się stać ponieważ ciśnienie które się tam tworzy nie jest na tyle duże że wypchnie ci odmę , chyba że masz silnik złom to może wyskoczyc odma bez zawleczki
janwar Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam jestem tutaj nowy Kupiłem a4 1.8 i chciałem przeczyścić sobie przepustnice w trakcie odkręcania dolotu zauważyłem ze jest coś urwane chyba jakaś odma i mam problem chciałbym wiedzieć co to jest i gdzie to podłączyć oczywiście jak to naprawić czy kupić nowa cześć, prosiłbym o jakieś zdjęcie jak to wygląda podłączone ImageShack Album - 2 images
Labiel Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Jak dla mnie to wyciąganie samej przepustnicy to kombinacja. Jak już i tak musicie rozpiąć węże od przepustnicy to ja bym się nie bawił z jej odkręcaniem tylko wywalił cały kolektor - przecież to 20 minut roboty. Szybciej jest chyba wyjąć cały kolektor niż samą przepustnicę.
Kwinto69 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 witajcie panowie czy mowa o tym samym co na zdjęciu? ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ---------- proszę podajcie numer tego kolanka
Kwinto69 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 to zakupić nową? nie ma sensu tam rzeźbić z tą bo z tego co widzę to puszcza na którymś łączniu
Labiel Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opcje dwie. Albo kupno nowej, chyba coś kolo 90 zł, albo wywalić to w piz*u i zrobić wolną odmę. Robiłem tak u siebie i u kumpla.
Kwinto69 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 czy to to ODMA WĄŻ ODMY AUDI A4 A6 VW PASSAT B5 1.8T 1,8T (3459659055) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Labiel Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Hmy, chyba jakaś podróba czy coś. Normalnie ma kształt takiej Ztki, aby olej tak łatwo nie dostawał się do dolotu.
Kwinto69 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 takie cośODMA WĄŻ ODMY AUDI A4 A6 VW PASSAT B5 1.8 20V 1,8T (3459659044) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
MATIUS Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 dokładnie to to taką musisz założyć
Kwinto69 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 125 zł + oring w ASO w Radomiu faktycznie ta w kształcie "z"
rafal9119 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 u mnie to wyszło 100zł w tym 6 piw + woda utleniona i plaistry. a w jaki sposób zrobić wolna odme?? kolego mówisz ze masz 70 tys nalatane a już ci się ten przewod posypał. u mnie to siadło dopiero przy 330 tys.
Labiel Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ja miałem typowo wolną odmę. Wypitolone całe te kolanko, od tego plastiku na bloku silnika szła rura pod aut i tyle. Oczywiście trzeba było zaślepić otwór w dolocie. Plusy to czysty dolot, bez syfu i więcej świeżego powietrza. Minus to kapiący czasem szlam z tej rury.
Kwinto69 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 u mnie to wyszło 100zł w tym 6 piw + woda utleniona i plaistry. a w jaki sposób zrobić wolna odme?? kolego mówisz ze masz 70 tys nalatane a już ci się ten przewod posypał. u mnie to siadło dopiero przy 330 tys. obstawiam że oring wyprasowany ze starości kolano całe:tongue4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się