dani270 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam. Chlopaki potrzebuje informacji jaka korekte zrobic w ustawieniach silnika po zmianie wtryskow na 216? Nie wiem kiedy bedzie chip i pewnie jakis czas bede musial tak pojezdzic a widzialem wykres na ktorym po zmianie wtryskow i recznej korekcie dawki afn mial 130km i duzo wiecej Nm
grabson765 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 musisz ustawic dawke paliwa i kat wtrysku
dani270 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 a dawke paliwa na jaka wartosc ustawic?
Aron21 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 też bym się podpiął pod temat bo już tak troche jeżdzę i nie chce aby coś się stało a mocy nie ma jak powinien mieć
goldi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 a skąd miał te 130 KM z samego paliwa przecież turbo dalej tak samo pompuje ustaw wartośc dawki paliwa tak żeby nie zadymiał i tyle zrobisz program to gośc robiący czipa ci skoryguje i ważna rzecz żybyś przypilnował tego co będzie robił czip żeby za mocno ci nie zadymiał ja trzy razy śmigałem na korektę czipa bo za dużo zadymiał przy dużych temperaturach wiadomo interculer nie wyrabia.Czym więcej mu dasz paliwa on go nie przepali i będzie dymił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się