tomasimo Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Mam mały problem , mianowicie auto przy 140 lapie bląd i oczywiscie turbo nie kreci nic !!! gasze silnik zapalam i jest ok , kupiłem czujnik cisnienia doładowania (juz drugi ) i na pierwszym auto lepiej sie zachowywało niz na nowym . Moje pytanie to czy mam jeszcze gdzies szukac ? Oleju nie ma w dolocie tzn malutko , auto działa normalnie . Moze ktos zna róznice w tych dwóch błędach ? Dzieki z góry
nastradamus Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 może po prostu geometria w turbo się przycina? robiłeś pełne logi?
pakotomasz Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zanim zaczniesz konkretnie inwestować w kolejne wymiany czegoś co nie wiesz czy przyniesie efekt, zrób komplet logów jak radzi kolega nastradamus
rocco26l Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Moim zdaniem to tylko trzeba przeczyścić turbo. Miałem tak samo. po prostu przegoń ostro auto na 2 lub 3 trzymaj obroty 3.5 i jedź tak 20 s i zrób tak parę razy i powinno przejść. Szukaj zawsze najprostszych błędów a nie wydawaj kasy na darmo.
Sztomel Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Mam mały problem , mianowicie auto przy 140 lapie bląd i oczywiscie turbo nie kreci nic !!! gasze silnik zapalam i jest ok , kupiłem czujnik cisnienia doładowania (juz drugi ) i na pierwszym auto lepiej sie zachowywało niz na nowym . Moje pytanie to czy mam jeszcze gdzies szukac ? Oleju nie ma w dolocie tzn malutko , auto działa normalnie . Moze ktos zna róznice w tych dwóch błędach ? Dzieki z góry Po pierwsze to ja tu widzę tylko jeden błąd a nie dwa a po drugie jak wywala błąd z kodem 00575 lub 17965 to nie jest to wina czujnika G71 tylko zapieczonej zmiennej geometrii. Na drugi raz jak wywala Ci jakiś błąd to go podaj a nie, że mamy się domyślać o jaki chodzi.
tomasimo Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 17965 P1557 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie weża - ten mi wywala 17963 P1555 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator- a ten czym sie rózni od pierwszego Jak widac dwa błedy o które pytalem , niestety nie mam pojecia czym sie róznią . Ale problem rozwiazany , po prostu kupilem kolejny czujnik cisnienia doładowania zepsuty , podmieniłem czujnik z kolegą i auto chodzi tak jak powinno .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się