NoJA Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam Mam z nim problem auto świruje falują obroty potrafi zgasnąć oraz jest słabe. odziwo na gazie chodzi ok tylko na benzynie jest taki problem, sprawdzałem Vagiem jest błąd z zapchanym katalizatorem Co proponujecie wycięcie wchodzi w grę ?? Tu macie co napisał Vag Poniedziałek,01,Lipiec,2013,18:33:36:36094Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Adres 01: SilnikNumer seryjny sterownika: 8E0 909 518 AL Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0003 Kodowanie: 0011501 Kod serwisu: WSC 06335Znaleziono 1 błąd:16804 - d cylindrów 1; system katalizatora: za mała skuteczność P0420 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - SporadycznyKody gotowości: 0000 0000
edekxp Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 U mnie też był błąd kata. Zastosowałem kolanko przed drugą sondą lambda i wszystko ok. Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko. Ciężko było ale dałem radę. Teraz auto ma lżej. Katalizator nie wyglądał na zapchany
NoJA Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 Chyba dam do mechanika sam nic z tym niezrobie
predki74 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Kolego gdzies na forum jest opisane jak zrobić test vagiem kata i sondy , ja u siebie wywaliłem kata wstawiłem puszkę z rurą w środku sondę usunołome programowo i spokój
NoJA Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 Byłem u mechanika sonda zdechła katalizatora ponoć nie warto wycinać bo jest metalowy to prawda ?? Jaka jest cena tej sondy dał bym rade ją sam wymienić jest z tym jakiś problem ??
Onkel Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Jak katalizator metalowy??? Ceramika jest w środku. Sonde dasz sam rade wymienić. Pierwszą da rade od góry podejść choć nie jest jakoś super łatwo ale dasz rade.
predki74 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Sonde sam wymienisz koszt sondy 300 sonda szerokopasmowa kata tez mialem metalowego malo warty
Dajmon Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 cześć kolegi mam pytanie w związku z katalizatorem do forumowicza "edekxp", który w opisie ma zapisane A4 B6 - piszesz, że cyt.: ..Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko. Ja z uwagi na to, że jestem posiadaczem A4 B6 (benzyna) chciałbym się dowiedzieć, gdzie jest ten katalizator i w jaki sposób mogę go wykręcić i sprawdzić choćby wzrokowo - chcę to zrobić na Twój sposób - "Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko" Musi ten katalizator na wierzchu być, skoro sobie go wyciągnąłeś bez problemu - tak myślę
Onkel Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Wiesz jaka funkcje spełnia katalizator?? KAt jest częścią układu wydechowego co za tym idzie jest pod autem. Jak nie masz doswiadczenia to raczej cięzko będzie Ci go wyjąc.
edekxp Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 cześć kolegimam pytanie w związku z katalizatorem do forumowicza "edekxp", który w opisie ma zapisane A4 B6 - piszesz, że cyt.: ..Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko. Ja z uwagi na to, że jestem posiadaczem A4 B6 (benzyna) chciałbym się dowiedzieć, gdzie jest ten katalizator i w jaki sposób mogę go wykręcić i sprawdzić choćby wzrokowo - chcę to zrobić na Twój sposób - "Wczoraj wyjąłem jeszcze raz katalizator i wybebeszyłem z niego wszystko" Musi ten katalizator na wierzchu być, skoro sobie go wyciągnąłeś bez problemu - tak myślę W 1.8T można powiedzieć że na wierzchu bo widać go obok filtra powietrza.W 2.0 chyba podobnie. Wszystko da się wyciągnąć z auta Tapatalk 1
mariushh29 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Odswieze temat. Edekxp czy mogl bys opisac jak ogarneles temat z katem? Swieci mi sie Check Engine po tym jak cewka padla. odczytalem blad 16804 i nie wiem jak to ogarnac.Kupic nowy katalizator czy udroznic stary tylko co z tymi sondami?Jak je ominac zeby bledami nie plul? Dzieki.
predki74 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam ja u siebie mam wyciętego kata jest rurka z obudową od pana gruchota zamiennik , no i zostaje sonda za katem i tu problem ja wyciołem ją programowo mam spokój
edekxp Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Odswieze temat.Edekxp czy mogl bys opisac jak ogarneles temat z katem? Swieci mi sie Check Engine po tym jak cewka padla. odczytalem blad 16804 i nie wiem jak to ogarnac.Kupic nowy katalizator czy udroznic stary tylko co z tymi sondami?Jak je ominac zeby bledami nie plul? Dzieki. Wstawiłem emulator kątowy. Potem wyciągnąłem jeszcze raz kara i usunąłem środek z niego. Oczywiście wcześniej jak i teraz nie ma błędów Tapatalk
mariushh29 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Dziękuje bardzo za mega szybka odpowiedz. On poniedziałku biorę sie za to!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się