Slawek Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 Slawek ale angielskie tarcze sa w milach i maja mniejsze oznaczenia w km wiec chyba tez moge smialo wstawic No jeśli Ci to nie przeszkadza że masz duże mile i małe km. Ja tam wole duże km. Dzięki za odp. skoro mają te same funkcje to poco tyle zachodu dla paru kolorów ,przecież czerwony bardziej pasuje do podświetlenia. Jeśli nie ma się nawigacji to może i tak, ale ogólnie tak jakoś to fajnie wygląda -nowocześnie, ale każdy sobie robi co chce i jak chce. Więc jeśli ktoś chce mieć kolorowy to sobie zmienia.
jacek70 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 No to już mam jasność.Już myślałem że kolor oprócz nawigacji która i tak jest jaka jest ma coś więcej.Oczywiście wygląda nowocześniej ale jak się niema co się lubi ,to się lubi co się ma.Pozdro.
gregoor Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 czyli powie mi ktoś skąd i do czego jest to: 8E0920931E
gregoor Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 nie no do ch.... i tylko tyle? a 1.8T? B6... oszukali mnie... :/
serfin Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Dlatego dalem sobie na luz z kolorem do mojej 1.8t B6 z 2001r. bo ciezko znalezc to raz a dwa i tak nie zamierzam wstawiac malej navi wiec i kolor mi zbedny
gregoor Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 No nie mów że kolor nie robi roboty jest za***isty!
serfin Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Aj tam w aucie ma mi za***iście grac muza to najwazniejsze z pośród calej reszty
Slawek Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Bardzo ciężko jest znaleźć kolor do modelowego 2001 - i do benzyny i do diesla, ale mi mimo wszystko się udało Do 2002 jest już ciut łatwiej, a najłatwiej nowsze. ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ---------- nie no do ch.... i tylko tyle? a 1.8T? B6... oszukali mnie... :/ Specjalnie napisałem temat by takich akcji nie było, a sprzedający na wszystkim piszą B6/B7 choć nie wszystko podchodzi.
Marcino87 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 zegary do B6 pasują czy RB4 czy RB8, nie ma różnicy nawet i modelowo (czyli mowa o prędkości wskazywaniu) zależy od kompetencji kodującego licznik
PIXI Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 zegary do B6 pasują czy RB4 czy RB8, nie ma różnicy nawet i modelowo (czyli mowa o prędkości wskazywaniu) zależy od kompetencji kodującego licznik właśnie jestem świeżo po rezanku , licznik z kolorowym fisem o oznaczeniu RB8 z 2007r przyuczony do A4 B6 z 2004r ... BTW : Marcin , jeszcze raz dzięki za kontakt
Gość cwiara Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 To ze ma oznaczenie rb8 to nie znaczy ze jest z b7. Twoj byl z b6 z tym ze wymieniany w pozniejdzym czasie i to normalne ze sie dalo zakodowac. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
PIXI Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 To ze ma oznaczenie rb8 to nie znaczy ze jest z b7. Twoj byl z b6 z tym ze wymieniany w pozniejdzym czasie i to normalne ze sie dalo zakodowac. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Po części masz troszkę racji .... ale "specu" od liczników stwierdził że on jest od b7 ( dla tego tak napisałem) . Licznik śmigał w automacie w Italy w A4 B6 , ale nie miał wykorzystanej (wgranej ) pełnej opcji ... po za tym głowił się z tym od około 18:00 do 21:00 . Opieram się na tym co mówił kolega , który rezał ... ja nie mam wiedzy na ten temat . Pamiętam tylko że na VCDS "Component" jest xxxxxxx RB8 .
Gość cwiara Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 No tak ale liczniki z B6 mają inne wskazówki i z B7 mają inne i po tym miedzy innymi mozna rozpoznac z jakiego modelu. Ty miałes z koncówka TX z tego co kojarze a wg ETKI jest to następca licznika z koncówką T czyli typowy z B6. Ja walcze żeby zakodowac licznik z B7 do B6 lecz narazie nic nie wychodzi. W B7 jest juz immo4 wiec numer immo (AUZ...) zmienia sie za kazdym przekręceniem kluczyka, natomiast w B6 jest stały, i w tym tkwi cały problem z kodowaniem licznika z B7 do B6.
PIXI Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 To może mam ( hybrydę , składaka) sam już nie wiem . Wiem tylko tyle , że ciężko miał z ogarnięciem tematu , oraz dziwił się że tyle czasu poświęcił na licznik który był zamontowany w B6 , żeby go przyuczyć ponownie do B6 .
Gość cwiara Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Nieraz tak bywa ze są komplikacje, ale liczy sie efekt koncowy.
PIXI Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Nieraz tak bywa ze są komplikacje, ale liczy sie efekt koncowy. To prawda , ale warto było .
szogun0 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Więc nie siej zamętu, że z B7 pasuje Plug&Play do B6. Bo tak nie jest.
Marcino87 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Więc nie siej zamętu, że z B7 pasuje Plug&Play do B6. Bo tak nie jest. co się zasieję to się zbierze robi się już w B8 odblokowywanie komponentów bez konieczności wizyty w ASO, więc jak dorwiemy konkretne zegary B7 będzie próba a zarazem relacja
szogun0 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Już się nie chwal, bo ochronę komponentu robi się już od ponad dobrego roku, tylko że dopiero teraz niektórzy kupili, kiedy staniało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się