Gość cwiara Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam wszystkich forumowiczów mam pytanie kupiłem swoje pierwsze AUDI w życiu i wogóle nie rozumiem tych oznaczeń liczników mam AUDI A4 B6 2004 rok 1.9 TDI PD 74 kw z licznikiem czerwonym który pokazuje tylko zasięg, temp i stacje radiową numer VIN: WAUZZZ 8E24A254713 jeśli ktoś byłby wstanie mi powiedzieć jaki licznik podejdzie kolorowy do mojego modelu chodzi mi o numer i czy ktoś z Podkarpacia znalazłby się kto przełożyłby ten licznik i poprawnie go zakodował Pozdrawiam 8E0 920 930 R, 8E0 920 930 T.
Carlito89 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Dzięki wielkie kolego czyli z tymi literkami R i T są kolorowe liczniki i takie szukać do swojego autka?
Slawek Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Ponieważ wciąż nie dałem rady poprawić tej tabelki, wkleiłem ją jako obraz. Witam wszystkich forumowiczów mam pytanie kupiłem swoje pierwsze AUDI w życiu i wogóle nie rozumiem tych oznaczeń liczników mam AUDI A4 B6 2004 rok 1.9 TDI PD 74 kw z licznikiem czerwonym który pokazuje tylko zasięg, temp i stacje radiową numer VIN: WAUZZZ 8E24A254713 jeśli ktoś byłby wstanie mi powiedzieć jaki licznik podejdzie kolorowy do mojego modelu chodzi mi o numer i czy ktoś z Podkarpacia znalazłby się kto przełożyłby ten licznik i poprawnie go zakodował Pozdrawiam Wyślę Ci kontakt na PW
Bielun22 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Gorzej jak wojna nie dało się dopisać czujnika bo licznik kolor który posiadam nie współpracuje z czujnikiem paliwa który mam w aucie... wiec ratuje mnie znalezienie czujnika który zabangla albo wymiana licznika
Krzycho81 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Szukam informacji na temat licznika 8H0920930E
Slawek Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Szukam informacji na temat licznika 8H0920930E Licznik A4 B6 Cabrio (inny niż Sedan/Avant), wydaje się być do roku modelowego 2003.
Krzycho81 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Rb4 płyta jest ta sama jak w awant/sedan. Mam taką cabrio z 2006 roku będę próbował go tam przyuczyć.
OskiUK Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Panowie, a co z 8E0 920 950 F? Wg tabeli to benzyna MY 2001, licznik natomiast siedzi w klekocie, wg ETKA MY 2002 (wg VIN). Tarcze od diesla (anglik). Jaki kolor dobrac, bo przyznam, ze troche zdezorientowany jestem. Edytowane 12 Września 2014 przez OskiUK
Gość cwiara Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 950 to anglik. daj vin to jutro sprawdzimy jaki ma byc eu.
OskiUK Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Anglik, anglik WAUZZZ8E82A029645 Edit: Wlasnie dorwalem drugi licznik 950G - w tabelce diesel, w rzeczywistosci wziety z benzyny. Widac angliki maja inaczej;) Edytowane 13 Września 2014 przez OskiUK
Slawek Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 No oczywiście że w anglikach jest inaczej. Wg. Etki licznik kolor do Twojego auta to 8E0 920 980 H (lub HX). Tylko znów trzeba uważać na sytuację http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240996-rodzaje-lista-licznikow-monochromatyczne-i-kolorowe-wersja-europejska/?p=3871698 w przypadku Twojego VINu, ale może tak nie będzie
OskiUK Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 No wlasnie co mnie meczy to auto MY 2002, a licznik MY 2001 (wg tabeli). Rowniez wg tabeli ten 950G to diesel 2002, a faktycznie jest z benzyny 2001. Zagmatwane Nic, sprobuje go przyuczyc i zobaczymy, zawezi to krag poszukiwan kolorowego. Napisze co wyszlo niebawem.
Slawek Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 No wlasnie co mnie meczy to auto MY 2002, a licznik MY 2001 (wg tabeli). Rowniez wg tabeli ten 950G to diesel 2002, a faktycznie jest z benzyny 2001. Zagmatwane Nic, sprobuje go przyuczyc i zobaczymy, zawezi to krag poszukiwan kolorowego. Napisze co wyszlo niebawem. Tylko wg. której tabeli 950 G to diesel? W tabeli nie umieszczałem anglików i tam jest 930 G. 950 G to benzyna anglik, modelowo 2002.
OskiUK Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) No wlasnie co mnie meczy to auto MY 2002, a licznik MY 2001 (wg tabeli). Rowniez wg tabeli ten 950G to diesel 2002, a faktycznie jest z benzyny 2001. Zagmatwane Nic, sprobuje go przyuczyc i zobaczymy, zawezi to krag poszukiwan kolorowego. Napisze co wyszlo niebawem. Tylko wg. której tabeli 950 G to diesel? W tabeli nie umieszczałem anglików i tam jest 930 G. 950 G to benzyna anglik, modelowo 2002. Licznik z czerwonym fis z literka F wg tabeli na pierwszej stronie to benzyna, z literka g natomiast to diesel. O ile dobrze odczytuje tabelke;) koncowki numerow 950 Ok, udalo sie zamienic licznik 950F z 950G, dziala wszystko (nie sprawdzalem jeszcze predkosci, ale wskazowka od jalowych stoi, gdzie stoi w liczniku od diesla, wiadomo, w dieslu mniej kresek na obrotku). Jedynie co nie przechodzi, to VIN - pozostaje z dawcy WAUZZZ8E32A045462 (w VCDS widac VIN auta przez pol sekundy i zaraz jest nadpisywany VINem z dawcy). Natomiast kluczyk dal bez problemu sie dokodowac. Teraz zonk, czy J podejdzie, skoro podszedl G Jeden 2001, drugi 2002 Edit: Kurka, J to benzyna Edytowane 13 Września 2014 przez OskiUK
Slawek Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Tak namieszałeś że ciężko Cię zrozumieć. Jeszcze raz zobacz w tabeli że nie ma tam ani 950 ani 980 liczników czyli anglików. Masz diesla, co nie? Rok modelowy 2002, licznik masz w nim czerwony 950 F?, czyli licznik kolorowy powinien Ci teoretycznie podejść 8E0 920 980 H (lub HX). A nie wiem czemu piszesz o J, 980 J to benzyna, chyba się nie uparłeś na montaż licznika od benzyny w dieslu. No chyba że nie chcesz już anglika mieć, to tak 930 J to kolor diesel europa. Edytowane 13 Września 2014 przez Slawek
OskiUK Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Masz racje, namieszalem Juz prostuje. Mam diesla, licznik czerwony z koncowka 950F. Drugi licznik, rowniez czerwony ma koncowke 950G. Z tabelki (a raczej z dopiski ponizej tabelki) zrozumialem, ze liczniki zamienia sie koncowka numeru 900 (EU) na 950 (UK) czerwony oraz 930 (EU) na 980 (UK) kolor plus literki. Zrozumialem, ze np. 8E0 920 900 F to kontynentalny odpowiednik angielskiego 8E0 920 950 F. Czy nie ma to przelozenia w ten sposob? Edytowane 13 Września 2014 przez OskiUK
Slawek Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 A tak to zrozumiałeś. Niestety nie ma takiego przełożenia. Nie przyszło mi do głowy że można tak skojarzyć, dlatego nie napisałem że to nie są odpowiedniki. Jedynie co miało tyczyć się tego że w angielskich są inne oznaczenia, to tytuł tematu - wersja europejska (choć wiadomo że Anglia to też Europa, ale tak to rozdzielamy), czyli tylko liczniki EU. Zrobiłem dopisek przy zdaniu o licznikach angielskich.
OskiUK Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Spoko, wlasnie sie polapalem. Wlasnie dziwilo mnie, ze F to MY 2001, G to 2002 a i tak hula Skoro moj to MY 2002, wersja H to jedyna opcja dla mnie? PS. Moze warto zrobic tez tabelke dla "anglikow"? PS2. Jak to wyglada z VINem w nowym liczniku? Powinien zostac nadpisany VINem z auta przy adaptacji zegarow VCDSem? Edytowane 13 Września 2014 przez OskiUK
Gość cwiara Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Tak. W kanale 50 po zalogowaniu pinem VIN zostaje przechwycony z ecu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się