Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)


Slawek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie proszę o pomoc szukam i nie mogę znaleśc tematu o licznikach kolorwych do A4 B7 BENZYNA pomoże ktoś ?

dokładnie to szukam kolorowego do 2.0 tfsi 2006 r POMOCY !!! Jaki będzie pasował ??

może być na pw

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. licznik prze ze mnie ani wczesniej nie byl rozbierany bo oryginalne naklejki nie byly ruszane, przy montazu w moim aucie tez nie bylo nic rozbierane.
2. Sprzedajacy twierdzil ze wszystko ok, zreszta kupowalem z forum
3. Sprawdzalem na podstawie rocznika, oraz tabeli zamieszczonej na poczatku tego watku.

Wszystko poza tym wskaznikiem dziala super. Nawet ten wskaznik dziala ok ale po ponownym przekreceniu kluczyka. Za pierwszym razem zatrzymuje sie za wczesnie. Sledzilem wzrost temperatury na vagu oraz to co pokazuje wskaznik , do 80 stopni wszystko jest ok. Pozniej wskaznik jakby zwalnial i zatrzymuje sie na 85. Temperatura silnika rosnie az do 100 ( ALT tak maja) . Wyłacze kluczyk, wskazowka podskoczy pare razy (co widac na filmiku) , przekrecam ponownie i juz wskazanie jest OK.

Edytowane przez benyA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z troche innej beczki - VIN auta WAUZZZ8E82A029645, MY 2002 angik. Oryginalne zegary to 8E0 920 950 F (diesel). Wpadly mi w lapska zegary od Cabrio 8H0 920 980JX (benzyna), w ktorych udalo mi sie przepisac immo, dopisac kluczyki i wyzerowac przebieg. Z tego co mi wiadomo cabrio b6 wychodzily od 2003, jak to zatem jest z licznikiem u mnie? Wg etki i wszystkiego powyzej, licznik z 2003 nie ma prawa dzialac poprawnie w 2002, a jednak i poziom paliwa i predkosc dziala jak nalezy (03 czyta po CAN). Czy to oznacza, ze moge teoretycznie wrzucic zegary z nowszego rocznika? Druga rzecz, czy jest ktos w stanie przerobic dumpa by wskazowki dzialaly jak w klekocie i ustawic poprawny przebieg? Tym co mam: VCDS i eeprom programmer wiecej niz zdzialam.

Teraz w dumpie dojrzalem date 06.08.04

Edytowane przez OskiUK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź, czy ci tempomat działa, jeśli posiadasz ;)

Potrafię przeskalować prędkościomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, nie działa;) Myślałem, ze chodzi o wskazania prędkościomierza przy CANie.
Udalo mi sie odpalic 8e0920980J z benzyny. Podmienilem tarcze na diesla, dopisalem immo i kluczyki. W dumpie odnalazlem i podmienilem bajty odpowiedzialne za obroty, wrzucilem dumpa do zegarow i dziala;) Teraz pozostaje mi rozkminic offset od grzania swiec i bedzie super;)

dfcd9d92e98e1bc8a95147d55f3e9317.jpg

07c14b635d772ba4a20d67c2a7b160ea.jpg

7fcca17d02addc7e033ddfad65be1176.jpg

Dla zainteresowanych:

16 bajtow od offsetu h320 odpowiada za wskazania predkosciomierza (do rozpracowania, poki co wiem, ze przy skali do 260 w angliku i kontynencie rozni sie czterema bajtami offset 324-325 oraz 32C-32D). Moze byc pomocne przy podmianie tarcz na eSke;)

offset 330 wartosc hA0 to obroty benzyny, natomiast h78 to diesel

offset 335 tez sa dwie rozne wartosci dla licznikow: benzyna h65, diesel h64 - nie mam pojecia od czego jeszcze, mozliwe, ze swiece, ale sprawdze jak beda z rana grzaly.

Tak wyglada kwestia zabawy z obrotami

Nie biore zadnej odpowiedzialnosci za uwalone liczniki, jesli chcecie skorzystac z powyzszego, aczkolwiek spedzilem w aucie cala sobote i na 5 testowych szaf wszystkie zyja;)

Edytowane przez OskiUK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna nieudana próba dopasowania licznika. Stary licznik z uszkodzonym fisem 8E0 920 930 H , licznik do zakodowania 8E0 920 930 HX. Teoretycznie są ze sobą zamienne, w praktyce okazało sie ze jednak nie. Ten pierwszy ma stare immo, drugi nowsze. Jedna rzecz jaka zauważyłem to to ze 930H ma wersje SW D13 natomiast 930 HX D17. Według mnie tym sie należy rownież kierować dobierając licznik w autach z rocznika 01-02.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Planuje zmienić licznik z kolorowym Fisem. Mam 2.0 TDi B7 2005r + tempomat.

Pierwsze co to sprawdzić mam numer jaki ma licznik ? ( wyciągnąć cały licznik? )

I szukać zamiennika z kolorowym fisem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, możesz sam sprawdzić w ETKA lub poprosić kogoś żeby to sprawdził za Ciebie


witam,

Planuje zmienić licznik z kolorowym Fisem. Mam 2.0 TDi B7 2005r + tempomat.

Pierwsze co to sprawdzić mam numer jaki ma licznik ? ( wyciągnąć cały licznik? )

I szukać zamiennika z kolorowym fisem?

Licznika wyciągać nie musisz żeby sprawdzić jego numeru. Wystarczy kabelek i połączenie się z licznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po przekladce licznika na kolorowy. Przekladka poszla szybko i sprawnie ale po przekreceniu kluczyka pojawil sie problem ze wskaznikiem temperatury. Dzialal jakby odwrotnie , wskazowka wskoczyla na 130 stopni i wraz ze wzrostem temperatury silnika na wskazniku temperatura malala. Wylaczylem wiec silnika przekrecilem kluczyk ponownie i wskzowka wrocila na swoje miejsce. Wygladalo ze wszystko jest ok jednak nie do konca. Za kazdym razem gdy silnik wystygnie i temperatura stopniowo rosnie wskazowka nigdy nie dochodzi do 90 , zatrzymuje sie na okolo 85, Wystarczy jednak ze zgasze silnik przekrece kluczyk a wskazowka ladnie wskakuje na 90 stopni i juz wszystko jest ok. Dodal ze spradzalem vagiem wskazania temperatury w silniku i liczniku i te sie pokrywaja. Robilem tez test wskaznikow i wskazowka ladnie zatrzymuje sie na 90. Na filmiku nagralem jak to wyglada , widac ze wskazowka po tym jak opada dziwnie podskakuje pare razy, po kolejnym wlaczeniu ladnie ustawia sie na 90, kolejne wylaczenie i juz bez podskakiwania opada ponizej 50. Co to moze byc według was ??

Kilka pytań:

1. Czy licznik przed montażem/przekłądką był rozbierany np w celu zgrania wsadu na stole (kopia bezpieczeństwa)

2. Czy licznik napewno sprawny?

3. Czy licznik jest pod twój samochód? Sprawdziłeś po vinie?

Sprawa opanowana . Winny byl uszkodzony wskaznik. Nie wiem co prawda dlaczego podczas testu wszystko bylo OK, a przy normalnej pracy sie zacinal. Najwazniejsze ze po wymianie stoi idealnie na 90 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w temacie licznikow , z czystym sumieniem moge polecic kolege cwiara , usługa jak i wysyłka błyskawiczna, takze jak masz problem to nie czekaj tylko wyslij grzeskowi , a bedzie pan zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znajdzie sie ktoś z okolic Szczecina lub Torunia kto sie podejmie przekodowania zegarow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano , pany pytanko , czy sam wyswietlacz FIS kolorowy podejdzie do wyswietlacza FIS czerwonego tzn wyjac czerwony wsadzic kolor , dodam ze ten i ten jest pełen fis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano , pany pytanko , czy sam wyswietlacz FIS kolorowy podejdzie do wyswietlacza FIS czerwonego tzn wyjac czerwony wsadzic kolor , dodam ze ten i ten jest pełen fis...

Nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update tematu....

Odnośnie mojego posta...

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240996-rodzaje-lista-licznikow-monochromatyczne-i-kolorowe-wersja-europejska/?p=4270970

Licznik pasuje do mojego auta.

Przyuczony i wszystko śmiga. Obyło się bez zdejmowania immo w sterowniku silnika. Stary licznik rb4 nowy rb8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz teraz praktycznie kazdy licznik do kazdego rocznika podejdzie. immo ogarniete, tylko odczyt predkosci testuje i nie bedzie trzeba dobierac po vinie czy roczniku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...