Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)


Slawek

Rekomendowane odpowiedzi

nie moge sie polapac w niej

W czym problem?

Masz auto z 2004 roku więc licznik z B7 nie będzie działał poprawnie w twoim samochodzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge sie polapac w niej

W czym problem?

Masz auto z 2004 roku więc licznik z B7 nie będzie działał poprawnie w twoim samochodzie ;)

Ostatni licznik z benzyny B6 miał końcówkę 931, jest w tabelce. Więc licznik jest ok. :wink:

kozak21.12 odpisałem na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge sie polapac w niej

W czym problem?

Masz auto z 2004 roku więc licznik z B7 nie będzie działał poprawnie w twoim samochodzie ;)

Ostatni licznik z benzyny B6 miał końcówkę 931, jest w tabelce. Więc licznik jest ok. :wink:

kozak21.12 odpisałem na PW

Racja moja wina nie spojrzałem dokładnie w tabelkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak po przeprogramowaniu ale koszt jest nie bagatelny ok 700-1000zł

jest kilkanaście funkcji wyświetlacza oraz tańsze wersje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak po przeprogramowaniu ale koszt jest nie bagatelny ok 700-1000zł

jest kilkanaście funkcji wyświetlacza oraz tańsze wersje

A gdzie takie cuda można dostać /?

Jakiś link ???

Ktoś z forum to robi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Koledzy dorwałem licznik z tym że mój oryginalny miał 114250km a nowy(używany) ma 74000 mil .czy jest jakiś warunek co do różnicy kilometrów między oryginalnym a nowym(używanym) ?. Bo gdzieś się doczytałem, że różnica musi być do 100km inaczej def na wyświetlaczu a z nowym nie ma problemu.

Edytowane przez darecki_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak po przeprogramowaniu ale koszt jest nie bagatelny ok 700-1000zł

jest kilkanaście funkcji wyświetlacza oraz tańsze wersje

A gdzie takie cuda można dostać /?

Jakiś link ???

Ktoś z forum to robi ??

http://www.qmatis.com/pl/hs-menu-for-products-listing/product/1-vfiz-for-audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Koledzy dorwałem licznik z tym że mój oryginalny miał 114250km a nowy(używany) ma 74000 mil .czy jest jakiś warunek co do różnicy kilometrów między oryginalnym a nowym(używanym) ?. Bo gdzieś się doczytałem, że różnica musi być do 100km inaczej def na wyświetlaczu a z nowym nie ma problemu.

Nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

wracając do tych kilometrów jesli bym chciał mieć przebieg taki jak na starym liczniku czyli 114250 bo na nowym po przekodowaniu z mil na km jest 123 000 z groszem .

vagiem przy adaptoowaniu da sie przepisać stary przebieg?, czy zostaje mądry kabel np vagdashcan lub magic dash can ? licznik to 8e0920980L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rb4 mozna zrobic kabelkiem za pare zlotych I darmowym softem. Opisalem to w tym watku.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

Jakim kabelkiem za pare złotych? :)

Koledzy w licznikach UK brak jest tylko wtyczki od radia ? Czy brak jest też elementów na płycie licznika ? Czy ktoś się przygladał?

Koledzy czy moglibyście zamieścić parę wsadów rb4 (bez błędów) w celu edycji hex do celów edukacyjnych .


Witam!

koledzy po wgraniu wsadu ze sklonowanym immo, licznik ruszył ale po podpięciu pod vcds nie wyświetla typu licznika 8E0920980L.

cos możecie poradzić ?

Edytowane przez darecki_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jakim kabelkiem za pare złotych? :)

Zwykłym KKL. :D


koledzy po wgraniu wsadu ze sklonowanym immo

Czym to czytałeś, klonowałeś i wgrywałeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

vag dash can 5.29 polska wersja.

licznik działa ,wszystko ustawiłem ja w starym nawet pin,adaptacja kluczy na starych crypto48 ,auto odpaliło.

tylko jak odpalę vcds to nie wiem jaki licznik :( .

obstawiam że źle zrobiło klonowanie immo ,bo wycięło 8E0920980L.

Ale pocieszające jest to że bez tej nazwy wszystko działa,Któryś z kolegów może coś poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczytywałeś całe eepromy czy tylko obszar IMMO?? Jak wsio działa to można by zerknąć w hexie co tam namieszało w eepromie i ewentualnie dopisać nr szafy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

wielkie dzięki że się odezwałeś,chociaż jeden pomocny :D

zrobiłem kopie dwa razy wsadu z anglika i raz klonlimmo z mojego i anglika.

znalazłem obszar w którym dopisałem 8E0920980L.

dopisałem w ofsecie 000350 .

moje obserwacje.

zauważyłem że 0fset 000360 zmienia sie w zależności od zawartości 000350.

jak wgram nawet jeden z wsadów oryginalnych to i tak nie ma numeru licznika.

doszedłem do przeskalowania licznika , :banan: na razie bez testów jak ogarnę to na pewno napiszę.Szkoda że na forum mało kto chce się dzielić wiedzą :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moj pierwszy post wiec sie przywitam,

WITAJCIE ;)

I do sedna, musze wymienic zegary, posiadam te o numerze 8E0920930k ale nie wiem jakie mam RB, czy we wszystki tych modelach jest to samo RB jak znajde o tym samym numerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj !

masz na pewno rb4


witam!

koledzy zmieniłem licznik (był 8e0920980L po modzie jest 8E0920930L) i ten miał białe wskazówki ,założyłem wskazówki czerwone ze starego licznika (8E0920900L ) swiecą matowo nie tak ja we wskaźnikach paliwa i temp ,które założyłem w całości ze starego licznika.

Pytanie jest takie. Czy można zwiększyć moc świecenia diód pod wskazówkami obrotomierza i predkościomierza.?

Edytowane przez darecki_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktoś może mi wytłumaczyć jak załozyć licznik z S4 B7 do B7 1.8t? Czy to wogóle jest możliwe a jak tak to kto jest w stanie to ogarnąć?
Już raz robiłem podejscie do takiej wymiany ale niestety nie jest to proste. Licznik z S4 ma immo 4 genereacji a u mnie 1.8t jest starsza wersja immo 3 generacji i nie da się tego łatwo podmienić.
Jeżeli jest to możliwe to prosze o info co oprócz licznika musze mieć, domyslam się że pestki immo też do wymiany?
Szukam licznika do B7 1.8t z kolorowym fisem ale to ciężka sprawa bardzo za to często trafiają się liczniki z B7 S4 lub 2.0t ale one mają inne imo.
Jak ktoś jest w stanie ogarnąć taką wymianę to proszę o info na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


u mnie 1.8t jest starsza wersja immo 3 generacji i nie da się tego łatwo podmienić.

To załóż licznik z B6 kolor... Nawet ma ładniejsze wskazówki. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...