Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak chipować 2.0TDi 120KM? Jakie różnice między 143KM i 170KM?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem już po podobnym chipie, jak w temacie (126->174km /301->391nm), około rok. Robiony w Goodhope pod Poznaniem. Najechałem w tym czasie jakieś 40tyś km. Co mogę stwierdzić to, że sprzęgło chodzi dosyć ciężko i prawdopodobnie dwumas też zbliża się do swojego kresu. Nie zrzucałbym tu winy na tuning, bo po prostu przy takim przebiegu można już się liczyć z podobnymi objawami. Spalanie nadal trzyma się na poziomie +/- 6l na trasie (jeżdżę raczej ekonomicznie).

Jeśli chodzi o silnik CAGC 120km to na pewno warto zainwestować i mieć spokojnia głową przy wyprzedzaniu.

Pzdr

Opublikowano

Mam tak jak ty CAGC (120 KM)... po zmierzeniu okazało się, że w serii było 129,2 KM @ 3210 rpm i 312,4 NM @ 2221 rpm.
Po programie u Witka jest 182,2 KM @ 3839 rpm i 393,9 NM @ 2260 rpm (jak uda mi się namówić dziś do pracy skaner to wrzucę kreski) - jak byłem w R-Performance to zaznaczyłem, że bardziej zależy mi na tym żeby auto się nie posypało niż na maksymalizowaniu osiągów.
Od programu zrobiłem trochę ponad 8 tyś km i jak na razie zero problemów ze sprzęgłem i z DPF'em - generalnie samochód lata jak marzenie (poza tym, że pali trochę oleju ale o tym pisałem już w innym wątku).

Witam wszystkich!

Od kilku dni jeżdżę A4 B8 2.0 DPF.

Czy mogę prosić o info czy kręceniu na około 150 KM, DPF może ulec awarii lub działać nieprawidłowo.

Chcę skorzystać z usługi TDI-RACING.PL & DIESEL-TUNING.PL w Brodnicy.

Dziękuję.

Robert

Opublikowano

Jedz smialo

Opublikowano (edytowane)

Chcę skorzystać z usługi TDI-RACING.PL & DIESEL-TUNING.PL w Brodnicy.

Ktoś może polecić tą firmę ?

Byłem dziś na hamowni i z mojego CAGC wyszło 118 HP/ 288 Nm. Czy to nie jest trochę za mało? Ktoś wcześniej pisał, że powinno być na plus względem tego co na papierze, inaczej może oznaczać jakąś usterkę.

Edytowane przez koob
Opublikowano (edytowane)

Ja od dwóch lat jeżdżę z programem od KingSoft w Starym Sączu.

Auto wciąż zachowuje się jak seryjne i nigdy nie przysporzyło żadnego problemu.

Polecam.

Edytowane przez artix.sweden
Opublikowano (edytowane)

Witam. Oto wynik mojej 120 konnej CAGC. Akcja wykonana przez Tdi Racing Diesel Tuning w Brodnicy.

Audi_A4_CAGC_NBA_wykres.jpg

Edytowane przez batman1970
Opublikowano

Witam. Oto wynik mojej 120 konnej CAGC. Akcja wykonana przez Tdi Racing Diesel Tuning w Brodnicy.

Audi_A4_CAGC_NBA_wykres.jpg

Mój CAGC był robiony kilka dni po Twoim, też w Brodnicy. Wykres na stronie.

Opublikowano

Mam CAGC 120km z uszkodzoną turbina nie nadającą sie do naprawy. Jakie turbo kupic zeby zalożyć bez przerabiania i dojechac od mechanika (gdzie stoi samochód) do chipowania (okolice Tarnowa -Krakowa). Zastanawiam sie nad turbiną z CAHA 170 , a znajomy ma do sprzedania turbo od CAGA 143, nie wiem czy ta z CAGA rozni sie od mojej CAGC. Po postach widze ze polacają wszyscy od 170 zalożyć.(Samochód ma 83 tys i jest z 2011 r)

Opublikowano

Mam CAGC 120km z uszkodzoną turbina nie nadającą sie do naprawy. Jakie turbo kupic zeby zalożyć bez przerabiania i dojechac od mechanika (gdzie stoi samochód) do chipowania (okolice Tarnowa -Krakowa). Zastanawiam sie nad turbiną z CAHA 170 , a znajomy ma do sprzedania turbo od CAGA 143, nie wiem czy ta z CAGA rozni sie od mojej CAGC. Po postach widze ze polacają wszyscy od 170 zalożyć.(Samochód ma 83 tys i jest z 2011 r)

CAGA i CAGC maja z tego co wiem to samo turbo. Jak masz juz do wymiany to bierz od CAHA.

Opublikowano

Od miesiąca mam Avanta CAGC kupionego od razu z założeniem podniesienia mocy - 2009 / 180.000 przelotu. Zrobiłem najpierw duży serwis - rozrząd, sprzęgło, nowy IC, tarcze, płyny etc. W piątek odwiedziłem Pana Witka z R-Performance. W serii okazało się 131,3KM / 320,1Nm a po trzygodzinnym zabiegu jest 182,4KM / 402,7Nm :decayed: Silnik świetnie kręci się do samego końca. Przyśpieszenie znacząco lepsze - różnica odczuwalna już na dwójce. Na trójce i wyżej przyśpieszenie jak na moje potrzeby rewelacyjne. Dzisiaj na niemieckiej :D autostradzie bez żadnego problemu wykręciłem na próbę ponad 210 a wydaje się jakby w zasięgu było może nawet 240 :grin: W każdym razie przy 160 auto zbiera się wciąż świetnie. Pan Witek stwierdził, że zainstalowany program to nic nadzwyczajnego dla tej jednostki. A jeśli chodzi o sprzęgło, to że po prostu w tych autach, mówiąc oględnie, nie jest perfekcyjnie skonstruowane. Ja na szczęście mam akurat nowe, a że zwykle jeżdżę spokojnie, to liczę na co najmniej 100.000 km bez problemów. Zobaczymy :) Jak nakręcę nieco kilometrów to napiszę co i jak. Na razie jestem bardzo zadowolony z decyzji.

Opublikowano

Dzis bylem na chipie w R-performance.

moj 2.0tdi 120km mial wg hamowni 136km ;)

Po chipie mam 189km. Jak mi zona odda autko to napisze dokladnie;)

Roznicy na trasie Warszawa-Radom nie odczulem zbyt duzej ale to przez dosc oszczedna droge powrotna, mialem ciezko zapakowany bagaznik po dach..

na dniach wycieczka do Krakowa.wiec jak go pogonie w Kielcach to podziele sie odczuciami.

puki co jest ok. Predkosc na powrocie nie mniejsza niz 160.bez jakis spadkow obrotow,wyskakujacych bledow itd. Spalanie zadowalajace ;)

Opublikowano (edytowane)

Mi się też trafił egzemplarz z mocną serią 134 Km . Na spokojnie po chipie wypluł 405 Nm i 167 km

Wykres poniżej :

chip-tuning-audi-a4-c7-2.0-tdi-CAGC-120.

Modyfikacja wykonana w Krakowie w ŁG serwis

Edytowane przez marlad
Opublikowano

Mój przed 129KM; 306,7Nm po 179KM; 394Nm

Zrobiony w CompSport - Bielsko-Biała

Opublikowano (edytowane)

te wyniki z DPF'ami czy bez ?

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Raczej 90% to z dpf, ten element nie jest w b8 wąskim gardłem, także do póki działa sprawnie niech siedzi na miejscu, dopiero w momencie jego przepełnienia do kosza.

Opublikowano

uhum, to jaki max EGT ?

Opublikowano

Szczerze to nie pytałem Witka o ile ruszył limiter, ani nie sprawdzałem w vcds podczas jazdy, ale myślę, że pewnie coś Koło 800-850*

Opublikowano

uhum, to jaki max EGT ?

Marcin , sprawdzę Ci to bo z czapki nie pamiętam .Myslę że przy takim standardowym tuningu ze 120 na 170 EGT powinno byc utrzymane na poziomie 750 stopni .

Natomiast 170 konna wersja mająca po tuningu lekko ponad 200 km miała EGT podniesieone do 800 ( fabrycznie miała 720 ), ale jutro to dokładniej w mapach sprawdzę .

Tutaj wykres stage 1 dla wspominanego CFGB 170 . W zasadzie to juz praktycznie kres tej turbiny więc można jej bedzie jeszcze dorzucić może z 10 km i 10 Nm więcej .

Wykres po chipie jest już z drogi z warunków rzeczywistych

chip-tuning-audi-tt-2.0-TDI-cfgb-170-8j-

Dla porównania wrzucam również wykres ORI, z hamowni podwoziowej.

Audi-Skoda-Vw-2.0-TDI-CR-170-CFGB-pomiar

Opublikowano

uhum, to jaki max EGT ?

Marcin , sprawdzę Ci to bo z czapki nie pamiętam .Myslę że przy takim standardowym tuningu ze 120 na 170 EGT powinno byc utrzymane na poziomie 750 stopni .

Natomiast 170 konna wersja mająca po tuningu lekko ponad 200 km miała EGT podniesieone do 800 ( fabrycznie miała 720 ), ale jutro to dokładniej w mapach sprawdzę .

Tutaj wykres stage 1 dla wspominanego CFGB 170 . W zasadzie to juz praktycznie kres tej turbiny więc można jej bedzie jeszcze dorzucić może z 10 km i 10 Nm więcej .

Wykres po chipie jest już z drogi z warunków rzeczywistych

chip-tuning-audi-tt-2.0-TDI-cfgb-170-8j-

Dla porównania wrzucam również wykres ORI, z hamowni podwoziowej.

Audi-Skoda-Vw-2.0-TDI-CR-170-CFGB-pomiar

Jestem dwa tygodnie po chipie z 120 km na 173km.

Na razie jestem bardzo zadowolony, autko jedzie jak trzeba, widać wyraźną różnicę w jeździe, przyspieszaniu, spalaniu.

Pozdrawiam.

Jestem dwa tygodnie po chipie z 120 km na 173km.

Na razie jestem bardzo zadowolony, autko jedzie jak trzeba, widać wyraźną różnicę w jeździe, przyspieszaniu, spalaniu.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...