widur84 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Witam, Jestem już po podobnym chipie, jak w temacie (126->174km /301->391nm), około rok. Robiony w Goodhope pod Poznaniem. Najechałem w tym czasie jakieś 40tyś km. Co mogę stwierdzić to, że sprzęgło chodzi dosyć ciężko i prawdopodobnie dwumas też zbliża się do swojego kresu. Nie zrzucałbym tu winy na tuning, bo po prostu przy takim przebiegu można już się liczyć z podobnymi objawami. Spalanie nadal trzyma się na poziomie +/- 6l na trasie (jeżdżę raczej ekonomicznie). Jeśli chodzi o silnik CAGC 120km to na pewno warto zainwestować i mieć spokojnia głową przy wyprzedzaniu. Pzdr
batman1970 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Mam tak jak ty CAGC (120 KM)... po zmierzeniu okazało się, że w serii było 129,2 KM @ 3210 rpm i 312,4 NM @ 2221 rpm.Po programie u Witka jest 182,2 KM @ 3839 rpm i 393,9 NM @ 2260 rpm (jak uda mi się namówić dziś do pracy skaner to wrzucę kreski) - jak byłem w R-Performance to zaznaczyłem, że bardziej zależy mi na tym żeby auto się nie posypało niż na maksymalizowaniu osiągów.Od programu zrobiłem trochę ponad 8 tyś km i jak na razie zero problemów ze sprzęgłem i z DPF'em - generalnie samochód lata jak marzenie (poza tym, że pali trochę oleju ale o tym pisałem już w innym wątku). Witam wszystkich! Od kilku dni jeżdżę A4 B8 2.0 DPF. Czy mogę prosić o info czy kręceniu na około 150 KM, DPF może ulec awarii lub działać nieprawidłowo. Chcę skorzystać z usługi TDI-RACING.PL & DIESEL-TUNING.PL w Brodnicy. Dziękuję. Robert
koob Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Chcę skorzystać z usługi TDI-RACING.PL & DIESEL-TUNING.PL w Brodnicy. Ktoś może polecić tą firmę ? Byłem dziś na hamowni i z mojego CAGC wyszło 118 HP/ 288 Nm. Czy to nie jest trochę za mało? Ktoś wcześniej pisał, że powinno być na plus względem tego co na papierze, inaczej może oznaczać jakąś usterkę. Edytowane 23 Lutego 2015 przez koob
artix.sweden Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Ja od dwóch lat jeżdżę z programem od KingSoft w Starym Sączu. Auto wciąż zachowuje się jak seryjne i nigdy nie przysporzyło żadnego problemu. Polecam. Edytowane 5 Marca 2015 przez artix.sweden
batman1970 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Witam. Oto wynik mojej 120 konnej CAGC. Akcja wykonana przez Tdi Racing Diesel Tuning w Brodnicy. Edytowane 17 Marca 2015 przez batman1970
koob Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Witam. Oto wynik mojej 120 konnej CAGC. Akcja wykonana przez Tdi Racing Diesel Tuning w Brodnicy. Mój CAGC był robiony kilka dni po Twoim, też w Brodnicy. Wykres na stronie.
karolus2611 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Mam CAGC 120km z uszkodzoną turbina nie nadającą sie do naprawy. Jakie turbo kupic zeby zalożyć bez przerabiania i dojechac od mechanika (gdzie stoi samochód) do chipowania (okolice Tarnowa -Krakowa). Zastanawiam sie nad turbiną z CAHA 170 , a znajomy ma do sprzedania turbo od CAGA 143, nie wiem czy ta z CAGA rozni sie od mojej CAGC. Po postach widze ze polacają wszyscy od 170 zalożyć.(Samochód ma 83 tys i jest z 2011 r)
koob Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Mam CAGC 120km z uszkodzoną turbina nie nadającą sie do naprawy. Jakie turbo kupic zeby zalożyć bez przerabiania i dojechac od mechanika (gdzie stoi samochód) do chipowania (okolice Tarnowa -Krakowa). Zastanawiam sie nad turbiną z CAHA 170 , a znajomy ma do sprzedania turbo od CAGA 143, nie wiem czy ta z CAGA rozni sie od mojej CAGC. Po postach widze ze polacają wszyscy od 170 zalożyć.(Samochód ma 83 tys i jest z 2011 r) CAGA i CAGC maja z tego co wiem to samo turbo. Jak masz juz do wymiany to bierz od CAHA.
barneius Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Od miesiąca mam Avanta CAGC kupionego od razu z założeniem podniesienia mocy - 2009 / 180.000 przelotu. Zrobiłem najpierw duży serwis - rozrząd, sprzęgło, nowy IC, tarcze, płyny etc. W piątek odwiedziłem Pana Witka z R-Performance. W serii okazało się 131,3KM / 320,1Nm a po trzygodzinnym zabiegu jest 182,4KM / 402,7Nm Silnik świetnie kręci się do samego końca. Przyśpieszenie znacząco lepsze - różnica odczuwalna już na dwójce. Na trójce i wyżej przyśpieszenie jak na moje potrzeby rewelacyjne. Dzisiaj na niemieckiej autostradzie bez żadnego problemu wykręciłem na próbę ponad 210 a wydaje się jakby w zasięgu było może nawet 240 W każdym razie przy 160 auto zbiera się wciąż świetnie. Pan Witek stwierdził, że zainstalowany program to nic nadzwyczajnego dla tej jednostki. A jeśli chodzi o sprzęgło, to że po prostu w tych autach, mówiąc oględnie, nie jest perfekcyjnie skonstruowane. Ja na szczęście mam akurat nowe, a że zwykle jeżdżę spokojnie, to liczę na co najmniej 100.000 km bez problemów. Zobaczymy Jak nakręcę nieco kilometrów to napiszę co i jak. Na razie jestem bardzo zadowolony z decyzji.
michalskurkiewicz Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Dzis bylem na chipie w R-performance. moj 2.0tdi 120km mial wg hamowni 136km Po chipie mam 189km. Jak mi zona odda autko to napisze dokladnie;) Roznicy na trasie Warszawa-Radom nie odczulem zbyt duzej ale to przez dosc oszczedna droge powrotna, mialem ciezko zapakowany bagaznik po dach.. na dniach wycieczka do Krakowa.wiec jak go pogonie w Kielcach to podziele sie odczuciami. puki co jest ok. Predkosc na powrocie nie mniejsza niz 160.bez jakis spadkow obrotow,wyskakujacych bledow itd. Spalanie zadowalajace
marlad Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Mi się też trafił egzemplarz z mocną serią 134 Km . Na spokojnie po chipie wypluł 405 Nm i 167 km Wykres poniżej : Modyfikacja wykonana w Krakowie w ŁG serwis Edytowane 12 Listopada 2015 przez marlad
Sariel Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Mój przed 129KM; 306,7Nm po 179KM; 394Nm Zrobiony w CompSport - Bielsko-Biała
marcin4x4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) te wyniki z DPF'ami czy bez ? Edytowane 19 Listopada 2015 przez marcin4x4
bodas Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Raczej 90% to z dpf, ten element nie jest w b8 wąskim gardłem, także do póki działa sprawnie niech siedzi na miejscu, dopiero w momencie jego przepełnienia do kosza.
bodas Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Szczerze to nie pytałem Witka o ile ruszył limiter, ani nie sprawdzałem w vcds podczas jazdy, ale myślę, że pewnie coś Koło 800-850*
marlad Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 uhum, to jaki max EGT ? Marcin , sprawdzę Ci to bo z czapki nie pamiętam .Myslę że przy takim standardowym tuningu ze 120 na 170 EGT powinno byc utrzymane na poziomie 750 stopni . Natomiast 170 konna wersja mająca po tuningu lekko ponad 200 km miała EGT podniesieone do 800 ( fabrycznie miała 720 ), ale jutro to dokładniej w mapach sprawdzę . film relacja z chip tuningu Audi A4 2.0 TDI 120 km Tutaj wykres stage 1 dla wspominanego CFGB 170 . W zasadzie to juz praktycznie kres tej turbiny więc można jej bedzie jeszcze dorzucić może z 10 km i 10 Nm więcej . Wykres po chipie jest już z drogi z warunków rzeczywistych Dla porównania wrzucam również wykres ORI, z hamowni podwoziowej.
zbych4000 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 uhum, to jaki max EGT ? Marcin , sprawdzę Ci to bo z czapki nie pamiętam .Myslę że przy takim standardowym tuningu ze 120 na 170 EGT powinno byc utrzymane na poziomie 750 stopni . Natomiast 170 konna wersja mająca po tuningu lekko ponad 200 km miała EGT podniesieone do 800 ( fabrycznie miała 720 ), ale jutro to dokładniej w mapach sprawdzę . film relacja z chip tuningu Audi A4 2.0 TDI 120 km Tutaj wykres stage 1 dla wspominanego CFGB 170 . W zasadzie to juz praktycznie kres tej turbiny więc można jej bedzie jeszcze dorzucić może z 10 km i 10 Nm więcej . Wykres po chipie jest już z drogi z warunków rzeczywistych Dla porównania wrzucam również wykres ORI, z hamowni podwoziowej. Jestem dwa tygodnie po chipie z 120 km na 173km. Na razie jestem bardzo zadowolony, autko jedzie jak trzeba, widać wyraźną różnicę w jeździe, przyspieszaniu, spalaniu. Pozdrawiam. Jestem dwa tygodnie po chipie z 120 km na 173km. Na razie jestem bardzo zadowolony, autko jedzie jak trzeba, widać wyraźną różnicę w jeździe, przyspieszaniu, spalaniu. Pozdrawiam.
maras_garas Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Witam, mam a4 b8 również silnik 120km. Czy ktoś poleca firmę drtuning z łomianek lub Legionowa? Bo słyszałem że zmienili lokalizację....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się