POWER-KRIS Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zawory to wypala oszczędność ludzka. Czasem rozmawiam z klientami na zasadzie ze turbo się nie gazuje i wychodzi mi ze tym co sporo pali gazu jest wszystko ok a tym co mało wszystko się piep... Morał taki ze jak właściwy skład mieszanki to gaz krzywdy nie robi ani turbinie ani zaworom mimo większej temperatury spalania. Problem to bezpośredni wtrysk FSI TFSI przy gazie im wtryski zapieka po stodołowych instalacjach. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
sołtys85 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Dokladnie tak jak poprzednicy twidrdze, ze gaz krzywdy nie zrobi jak dobrze ustawiony. Aby nie za ubogo. Opinie sa takie bo widkszosc zrobi wszystko, zeby zaoszczedzic i przykreca dawke gazu. Na Pb cos takiego sie nie dzieje bo przecietny Kowakski nie ma dostepu do takich ustawien. Jesli bylo by to proste to tez zapewne by zmniejszyl dawke benzyny inefekt byl by taki sam. Nie ma co patrzec na wyglad warsztatu bo to ni jak nie jest obiektywne. Jak ktos sie zna to na parkingu przed blokiem zalozy lpg do tak prostego silnika.
yreib Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 A co z silnikiem 1,6 102 KM? nikt go nie poleca. Przecież był produkowany w A4 B6 i jest chwalony pod kątem LPG !
sołtys85 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 A co z silnikiem 1,6 102 KM? nikt go nie poleca. Przecież był produkowany w A4 B6 i jest chwalony pod kątem LPG ! Silnik wręcz stworzony do gazu. W zasadzie bezawaryjny i wyjątkowo tani w eksploatacji. Niestety jest mułowaty i jazda takim samochodem raczej frajdy nie sprawia. Ale jak komuś zależy na oszczednosci to idealny. Moze tak mało aż nie spala ale eksploatacja to grosze - nie ma co tam się zepsuć.
skerim Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Z własnego doświadczenia polecam 1.8T + BRC. Przy Quattro i ciężkiej nodze ok.14l LPG, bezproblemowo, bezawaryjnie , dynamiczni i przyjemnie
rybus85 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Ja mam 2.0 na podzespołach BRC.Spalanie gazu około 10litrów.oleju na razie jeszcze nie dolewałem(wymieniony z 3-4tyś temu i cały czas na bagnecie w normie).Silnik to kompromis między spalaniem a osiągami moim zdaniem Brachol kupił tydzień temu a4 ale b5 kombi z silnikiem 1.8T 150KM i spalanie w benzynie ma jakieś litr więcej,więc tragedii nie ma
gregor10 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Najlepszy do lpg jest 1.8T , wręcz stworzony do pracy na wysokooktanowym paliwie
Carire Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 mozesz coś więcej napisać i jaki dokładnie jeśli chodzi o moc czy to nie ma znaczenia?
AudiA4_1.6 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Proszę o więcej opinii na temat gazu do 1.6 bo tez sie nad tym zastanawiam...
rybus85 Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 1.6 w takiej budzie to trochę za mało... 2 litry to czasem za mało ;p
koscielny Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 podepnę się do tematu... mam zamiar zakupic niedlugo B6 00 - 04 rocznik i także zastanawiam się nad opcjami silnika pod LPG myślałem o 2,4 co o nim sądzicie, ewentualnie co dalej polecacie w kolejności, co bym miał alternatywę, gdyż nie ma w czym przebierać na rynku
sołtys85 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 podepnę się do tematu...mam zamiar zakupic niedlugo B6 00 - 04 rocznik i także zastanawiam się nad opcjami silnika pod LPG myślałem o 2,4 co o nim sądzicie, ewentualnie co dalej polecacie w kolejności, co bym miał alternatywę, gdyż nie ma w czym przebierać na rynku Jak już brać V to bym celował w 2,8 bo spali niewiele wiecej a już tych kilka koni masz. A pakować się w w 2,4 to mocy nie za wiele a już na utrzymaniu 6 garów i koszta rosną. Jak masz brać 2,4 to bym wolał 1,8t. Reasumując bierz każdy byle nie 2,0. Jak dobra sztuka to nie ma co się zastanawiać bo to już leciwe auta.
koscielny Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 a z gazem jak radzisz, kupić gołego i samemu wkładać czy już z zaimplikowaną instalacja
sołtys85 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Nie ma co generalizować jak dobry stan to z gazem jak najbardziej może być bo będziesz miał go prawie za darmo.
kinki Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 A co z silnikiem 2,0 TSI i montażem gazu. Za instalacje trzeba dopłacić ale poradzili sobie ponoć z problemem uszkadzanych wtrysków...
predki74 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Bo wykorzystują wtryski orginalne w silniku , to jest całkiem już inna instalacja
kinki Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 A jak się ma żywotność takiej jednostki ?? przejechał ktoś na tym już 100 000km ??
siemasz007 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Przejechałem już ponad 1500 km moim 1.8 BFB 163 PS na gazie. Póki co wszystko gra, instalacja STAG, wtryski Hana, najwyższa półka. Spalanie zgodne z FIS. Jeśli chodzi o 2.0 TFSI dokladnie sie orientowalem bo auto z tym motorem można wyrwac taniej niż 1.8. Na chwile obecną żadna gazownia nie przetestowala silników 2.0 TFSI w Audi. Sprawdzone są jednostki TFSI w Skodzie - isntalacja LpDi bodaj, koszt niemały bo miedzy 6500-8000 no i nadal wszystko w fazie testów ale przynajmniej podejmują się montażu z gwarancją. Na pełne przystosowanie isntalacji pod silniki Tfsi w Audi i VW poczekamy jeszcze ze 2-3 lata i może cena spadnie do granicy obecnych instalacji III i IV generacji
talib1990 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 podepnę się do tematu...mam zamiar zakupic niedlugo B6 00 - 04 rocznik i także zastanawiam się nad opcjami silnika pod LPG myślałem o 2,4 co o nim sądzicie, ewentualnie co dalej polecacie w kolejności, co bym miał alternatywę, gdyż nie ma w czym przebierać na rynku Jak już brać V to bym celował w 2,8 bo spali niewiele wiecej a już tych kilka koni masz. A pakować się w w 2,4 to mocy nie za wiele a już na utrzymaniu 6 garów i koszta rosną. Jak masz brać 2,4 to bym wolał 1,8t. Reasumując bierz każdy byle nie 2,0. Jak dobra sztuka to nie ma co się zastanawiać bo to już leciwe auta. 1. w B6 nie ma 2.8 Jest jedynie z v6 2.4 i 3.0 2. W czym utrzymanie v6 jest drozsze od 1.8 T ? Odchodzi Ci turbo, podciśnienia, DV, N75 itp itd. Jedynie co 2 swiece wiecej, 2 cewki itp. Spalanie przy dobrej nodze niedużo większe ... a kultura Vki bajka... i plus, że samochody z Vką z reguły są lepiej wyposażone ...
Jarszo Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Podłączę się do tematu i spytam o gaz. Ja jestem posiadaczem a4 b6, 2.0 130km. Mam ją od niedawna, nie wiem jeszcze jak jest dokładnie z jej apetytem na olej - raz już dolewałem, kiedy to cisnąłem 100 kilometrów po autostradzie, ze średnią prędkością 150km/h - w pewnym momencie pojawił się komunikat na FISie, aby dolać oleju. Teraz będę wymieniał rozrząd, oraz najprawdopodobniej napinacz hydrauliczny łańcuszka - ew. regeneracja wariatora. Także mam pytanie - czy mogę do siebie wrzucić gaz sekwencyjny i nie będę miał problemów z silnikiem? Przydałby się gaz dla większej oszczędności... Ale boję się też, że po montażu LPG auto straci werwę... (mam najechane 230tys.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się