franekd4 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 witam,panowie mam pacjeta ciezko go wskrzeseic otóz zmienilem silnik w swojej a4 z 95r z 1.6 na 2.8 30v i silnik nie daje oznak zycia tz po przekreceniu kluczyka w pozycje odpalania nie kreci rozrusznikiem,przekazniki pstrykaja po przekreceniu kluczyka w stacyjce,słychac przepustnice jak wciskam pedal gazu,rozrusznik po podaniu plusa bezposrednio na aku-kreci .Dawca jest passat 2.8 2000r 4 mottion automat. czy po zaadaptowaniu silnika do manualnej skrzyni z automatycznej tyrzeba wymienic sterownik(ECU) silnika od wersji z manualna skrzynia.Dodam ze zegary(w których jest immobilajzer) i cala kolumna kierownicza ze stacyjka,kluczykami, jest chwilowo od dawcy zeby nie bylo problemu z immo.wiazka kabli silnika jest z passata,wiazka pulpitu o jest z a4 chyba 1999r tez automat.co moze byc przyczyna braku reakcji/blokady krecenia rozrusznika. dodam jeszcze ze silnik 2.8 z passata dzialal wczesniej normalnie skrzynia automatyczna byla w nim w trybie awaryjnym ale sam silnik odpalal bezproblemowo za kazdym razem
radi Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Pod kierownica jest przekaźnik "213" w gnieździe nr 13 odpowiadający za kręcenie rozrusznika w skrzyni automatycznej,a w manualu jest poprosu zworka zrobiona,moze to być przyczyna
franekd4 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 zworke zalozylem ale nie w niej tkwil problem-bez niej rozrusznik tez kreci otoz brak przekaznika 365 byl problemem przełożyłem przypadkowo z innego gniazda celem sprawdzenia i rozrusznik zakręcił z kluczyka.do odpalenia silnika brakuje mi jeszcze paliwa-pompa nie podaje paliwa na silnik i tu pytanie czy kable biegnace od pompy paliwa przechodzą przez te kostki przy lewym dolnym słupku poniżej drzwi kierowcy?? nie mam ich jeszcze podczepionych bo wiązka kabli z 95 roku rożni sie stykami w kostkach od tej z 2000r
radi Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 I w czym był problem ze pompa nie chodziła,a pozatym jak wrażenia z przesiadki z 1.6 na 2.8 Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
franekd4 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 nie mialem podlaczonych wszystkich kabli w dolnej lewej wiazce po koleji trzeba bylo sprawdzac miernikiem i lutowac bo wiazka z lifta rozni sie od przedliftowej ksztaltem konektorow i ich iloscia po podlaczeniu kabli juz silnik odpalil zastanawia mnie jeszcze czy pompa paliwa z 1.6 jest taka sama co w 2.8 czodzi o jej wydajnosc.Fura smiga ale zaluje ze od razu nie zaadoptowalem skrzyni biegow od 2.8-biegi sa krutsze ale przyspieszenie jest lepsze.w chwili obecnej przebywam po za krajem jeszcze nie przetestowalem dokladnie wszystkiego jak bedzie czas to napewno zmienie skrzynie na taka o dluzszych przelozeniach,kolega z tego forum pisal ze podobno skrzynie z 1.8t sa takie same ale maja dluzsze przelozenie na 3-ce od skrzynki z 2.8 ale nie mialem okazji sprawdzic i szukam info na ten temat.tu masz krotki filmik z jazdy probnej nagrany przez mojego siostrzenca telefonem w kiepskiej jakosci https://www.youtube.com/watch?v=xEcrf593AWQ
Fido Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Moja stara nokia bez aparatu robi lepsze filmy
sony_dark Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Moja stara nokia bez aparatu robi lepsze filmy Hehe może w aparacie było ustawiona na minimalną jakość i przez to taka jakość.
franekd4 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 taki telefon taka jakosc ale nie oto sie w tym temacie rozchodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się