ynos Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam, mam ciągły problem z działaniem skrzyni ale tylko na wstecznym i przy upałach - gdy temp. oleju skrzyni przekracza 70st. C. Jaka jest zasada działania tiptronica 5 biegów na wstecznym. Jeśli ktoś będzie w stanie powiedzieć w jaki sposób działa skrzynia (jakie czynności zachodzą po wrzuceniu R) prawdopodobnie będę mógł powiązać wysoką temp. oleju z szarpnięciem jakie występuje chwilę po wrzuceniu R. Zachęcam do dyskusji.
Banan Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 poszukaj w googlu pliku 851903_01V Auto Trans SSP.pdf jest tam całkiem fajnie wytłumaczona zasada działania ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- jeśli znasz angielski proponuje tematy: VWVortex.com - Diagnosing 01V Reverse Gear Issue for 2000 Passat 1.8T i Transmissions slipping in BMW, Audi and VW | Search Autoparts ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- jestem na urlopie , mam na drugim komputerze katalog ze wszystkim co znalazłem na temat 5HP19 - przypomnij się w poniedziałek na PW aha zmieniałeś olej? czy w ogóle i kiedy?
ynos Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 miska i olej zmieniany 50tyś. km temu. 15 tyś. km temu sprawdzany poziomo oleju. był ok.
Banan Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 sugerowałbym problem ze sterownikiem hydraulicznym ( valve body ) - czyli możliwe że jak piszą na tej angielskiej stronie np z tymi oringami od zaworów musiałbyś znaleźć jakiegoś fachowca od automatów - ty byłeś chyba z Leszna? w Poznaniu na pewno kogoś byś znalazł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się