Labiel 10 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 U mnie ori siedziała masa uszczelniająca i nawet w ETCE sprawdzałem i było o tym info. Może zależy od modelu silnika i rocznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 W Twoim roczniku w ori wydaniu na pewno byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Tylko że ja mam silnik APU z 2000 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 A co masz w awatarze hm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Samą prawdę A4 z 95r z silnikiem ADR po SWAPie jakieś 2 miesiące temu na APU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek08 0 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Z tą masą uszczelniającą to jest tak. Miałem ją kupić ale jak zajechalem do mechanika zapytac co jeszcze kupic powiedzial ze ma mase poniewaz w swojej Audiolce czyscil miche i mu zostało, wiec nie kupilem. A z uszczelek nad miche to w sklepach mieli jakis badziewny zamiennik za 22 zł... wole juz ta masę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Ja mam podobny problem z ciśnieniem oleju.Na nagrzanym silniku po przekroczeniu 2tyś. obrotów zapala się kontrolka.Stukanie zaworów występuje, ale nie jest on mocno słyszalne.Jak silnik ostygnie,zapale go słychać stukanie które powoli cichnie i po czasie znika.Olej wymieniałem 2 miesiące temu, bo miałem właśnie z tym problem i po wymianie zrobiło się jeszcze gorzej.Olej to shell helix 10w40, nie wiem czy to ważne, ale data na bańce to 2012 rok.Teraz mam pytanie jaki olej kupić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Jaki silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 AEB 1.8t 1995r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Zmierz ciśnienie a przede wszystkim zmień olej na 5w40.Może smok zapchany albo pompa już niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 AEB 1.8t 1995r. wiec uzupełnij awatar bo tutaj nikt nie wrózy ze szklanej kuli z kotem na ramieniu Kolega Biały napisał Ci co masz zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek08 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 s3bA666 na razie sie wstrzymaj ze zdejmowaniem michy. W czwartek/piatek powinienem znać efekty mojej naprawy wtedy napisze co i jak i sobie zadecydujesz. Co myślicie o wlaniu Mobil Super 3000 lub MOBIL 1 PEAK LIFE na 7 miesiecy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Jak mam niby zmienić? W opisie chodzi o rocznik auta a nie o rocznik silnika. Nie zmienie tam przecież na 2000 skoro mam auto z 1995. Forum poprostu nie przewiduje takiej opcji wiec się nie czepiaj mnie :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bA666 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 @Rutek ja i tak będę musiał sam się bawić z autem na kanale. Więc poczekam. U mnie pod korkiem od oleju na ściankach jest jakby czarny osad, jest brudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek08 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 U mnie tez tak jest, mysle że to podczas spuszczania oleju troche pocieklo i sie poprzyklejalo. Nie wiem zobaczymy jak to bedzie w środe. A jeszcze takie pytanie. Jak tam z odma? Ją sie czyści i wymienia filter w AEB czy jak? Jest w ogole sens to czyścić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 przeczyscic mozna bo pewnie zawalona jest szlamem. warto zajrzec do wszystkich przewodow od odmy przy okazji a sama odme sprawdzic czy nie jest peknieta bo to czesty problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek08 0 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Auto odebrane w piatek. Koszt naprawy 150 zł z czesciami wyszlo jakies 1000 zł bo byly wymienione dodatkowo 2 wahacze. Efekt? Cisza, spokoj, zadnych czerwonych kontrolek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Napisz co było powodem? wysłane za pomocą tapki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek08 0 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Micha była zawalona, dosłownie "sadzą". Tak samo było ze smokiem. Możliwe że przez to również ucierpiała pompa. Na dana chwile nie klepią w żadnym momencie zawory, nawet jak jest zimna (stala cala noc) i odpalam doslownie nic nie slychac. Silniczek równiutko chodzi. Ja dodatkowo wzialem sobie miske do pracy i ją wypiaskowałem. Zawsze to lepiej wyczyszczona. Zastanawiam sie tylko skad taki nagar i od razu mi do glowy przychodzi taka anegdota "kujawski":facepalm: Dzisiaj zrobilem nią 160kilometrow i ani razu nie zapalila sie lampka od cisnienia, staralem sie zatrzymywac gdzie tylko moglem, cpn, parking itp i posluchac czy klekocze. Zero dzwieku klekotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Skąd nagar? c**jowy olej + rzadkie wymiany i takie tego efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się