Kodzak33 27 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Auto mam od pół roku i zauważyłem np. wczoraj rano po dojechaniu do pracy około 50km trasy gdy już stałem na parkingu chłodząc turbo po ok. 1 min wzrosły mi obroty o jakieś 100obr/min dodam że brak jakiś błędów i zapalenia się kontrolek. Płyn chłodniczy mam na maxa a temp. silnika była na 90. Tak samo potrafią wzrosnąć obroty gdy mam klime włączoną i jeszcze wentylator się włączy to też wzrastają, ale ja sobie to tłumacze że brak mu prądu i chce nadrobić. Proszę o rady czy to normalne czy coś jest nie tak, dodam jeszcze że parę dni temu w korku zaczęła mi mrugać kontrolka świec która czasami ustawała i wracała ponownie mrugać ale po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu już nie mrugała i jekieś 400km zrobiłem i to nie wróciło. Proszę o opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grom 4 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Normalne. wypala Ci sie dpf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 mruganie kontrolki swiez zarowych raczej normalnie nie jest. Wg moich obserwacji (mam 2,0tid cr tyle ze w exeo) wolne obroty sa troche wyzsze jak auto sie toczy i jak sie wypala. W momencie wypalania potrafi zmieniac odglos pracy i w takie buczenie nawet przechodzic itp (jakby fazy mial tego wypalania).. ale bez kontrolki swiec Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 opinia jest taka podepnij auto pod kompa a potem mozna szukac dalej bo w tym momencie odnosnie kontrolki swiec zarowych to mozna sobie gdybac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grom 4 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Normalne. wypala Ci sie dpf. nie doczytałem o tych swiecach sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 ok kontrolka świec to jednorazowy myk więcej się nie powtórzyło tylko czemu czasami na wolnych obrotach po przejechaniu kilkudziesięciu km potrafią obroty wzrosnąć? dodam że to bardzo rzadko się zdarza ps. kiedys na forum ktoś pisał że niby nie może utrzymać 90 st. na postoju i tak się dzieje tylko że nie mogę znaleźć teraz tego wątku a przeczytałem to ze 2 miesiące temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 ale sie pierdołami zajmujecie ludzie sami sobie robicie problemy wkrecajac sobie jakies bzdury wyczxytane i wyogladane z internetu, jak pokazala ci sie kontrolka swiec to podepnij kompa i sczytaj kod bledu jak go nie bedzie to jezdzij i nie słuchaj bzdur sami sie nakrecacie, mi sie zapalil CHECK ENGINE i tez zgasł na nastepny dzien zadzwonilem do mojego mechanika zczytał błąd ktory dotyczył czujnika roznicy cisnien ktory byl sporadyczny odnotowany ostanio 6 razy wiec go wymienilem wypaliłem serwisowo DPF-a i po kłopocie i nie zasmiecałem forum pierdołami bo ono nie jest po to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 przy wypalaniu DPfa włączane są świece żarowe w celu osiągniecia jak najszybciej potrzebnej temp do wypalenia... możliwe ze masz któraś świece żarowe upaloną lub na zwarciu dlatego ci się kontrolka zaświeciła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się