bpl Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Moj nabytek a3 2001r po liftingu , kraj pochodzenia Francja, a jak to francus zderzaki pozostawiaja wiele do zyczenia ;/ motorownia 1.9 TDI ASZ , bylo 160HP i 134BHP el. szyby , lusterka , climatronic,skrzynia 6 biegow, podłokietnik, fotele "kubelki", kierownica trzy ramienna. Zawsze dla mnie priorytetem jest stan mechaniczny , po zakupie lista zakupów była dluga, od takich podstawowych "pierdół" aż po rzeczy wówczas jeszcze zbędne do wymiany. PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ -idziemy w moc: nowy FMIC czeka w garażu na montaż wraz z pełnym orurowaniem z nierdzewki -- zrobione -nowa syszarka, konkretnie GTB2260VK -- zrobione -jak robimy ciśnienie , to trzeba to odprowadzic bedzie wydech 2,5 nierdzewka juz jest -- zrobione , pelny przelot obecnie samochod czeka na strojenie , jak bede mial wykres to sie pochwale -nowe koła , mysle ze 17 bedzie super , tu czekam na jakies propozycje od was -nowy opony do nowych felg -moze kseon - Stage 2 a w nim sprzeglo , wtryski , launch control
CZIKITA Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 He soja szaleje a na spota nie wbijesz nikczemniku
bpl Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 to wszystko dlatego ze spoty macie w niedziele po południu ;/ jak by byly w sobote to nie bylo by problemu
CZIKITA Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 A kto bogatemu zabroni zatankować tego srebrnego diabła i w 30 min zajechać z KR do KN
Duds Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Wszystko git, ale ten fmic to strasznie spartaczyłeś... Dużo roboty z takim radyjkiem i jak wygląda kwestia podłączenia? Na gtb22 to raczej 200 nie będzie, a 230-240
bpl Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 fmic kwestia gustu , w ten zderzak nie wejdzie zeby nie wiem co , jak ma byc prawidlowo zamontowany. musial bym kupic zderzak od S , ale wtedy znow jaja z spasowaniem itp . a z radyjkiem troszke zabawy bylo , w zasadzie to jest tablet
Duds Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 No przecież w moim temacie jest fmic 550x230x65 I weszło i to ze spryskami, a to duży problem dodatkowo
MAGIC87 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 no tez FMIC razi po oczach, ale wybacza sie bo bedzie 200+++
bpl Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 i jaka masz temp w dolocie ? bo ja przy butowaniu o 4-6 stopni wiecej od otoczenia i to na gtb . u mnie intercooler ma dzialac , jest przerwa miedzy chlodnicą wody a ickiem,aby jedno nie grzalo sie od drugiego, przez to jest wysuniety do przodu. jak bym zrobil jak u ciebie to owszem schowal bym icka , ale kosztem wiekszej temp w dolocie . przed montazem testowalem rozne setupy ,ten jest najbardziej optymalny . PS przy tej turbince co ty masz to nie zauwazysz roznicy
Marynarz____ Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 fmic kwestia gustu , w ten zderzak nie wejdzie zeby nie wiem co , jak ma byc prawidlowo zamontowany. musial bym kupic zderzak od S , ale wtedy znow jaja z spasowaniem itp . a z radyjkiem troszke zabawy bylo , w zasadzie to jest tablet tak właśnie coś mi się wydawało że to tablet
bpl Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Dziś Auto pojechało na strojenie jest drobny problem z utrzymaniem silikonów na swoim miejscu , trzeba porobić takie garby na końcu rur , dlatego jest tylko 240 HP . zrobi sie garby będzie korekta softu
Duds Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Dziś Auto pojechało na strojenie jest drobny problem z utrzymaniem silikonów na swoim miejscu , trzeba porobić takie garby na końcu rur , dlatego jest tylko 240 HP . zrobi sie garby będzie korekta softu Na wiele więcej nie licz, o ile w ogóle więcej. Jak sprzęgło seria to zbyt długo nie pociągnie A co do garbów to naspawaj sobie po kilka "kropek" na zakończeniach i problem z głowy.
adrian998998 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Pokaż wykres, jakie pompki tam masz i ile dmuchniete sprężarką??
bpl Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Dziś Auto pojechało na strojenie jest drobny problem z utrzymaniem silikonów na swoim miejscu , trzeba porobić takie garby na końcu rur , dlatego jest tylko 240 HP . zrobi sie garby będzie korekta softu Na wiele więcej nie licz, o ile w ogóle więcej. Jak sprzęgło seria to zbyt długo nie pociągnie A co do garbów to naspawaj sobie po kilka "kropek" na zakończeniach i problem z głowy. tez tak zrobie podobno ciut wiecej idzie wyciagnac na tych wtryskach co mam . ile dmuchniete nie mam pojecia. Wykres jak zdarze to wstawie , jak nie zdarze to po urlopie ---------- Post dopisany at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ---------- a sprzeglo juz sie robi na zamowienie. poki co szczegolow nie zdradze
Duds Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Sprzęgło zrób już na zapas. Moje znosi ponad 500NM :kox: Dokładnie takie jak mam jeździło na takim setupie I co najlepsze kosztowało mnie mniej niż ori nówka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się