Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A3 , 1.9 TDI - 200HP to dopiero poczatek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moj nabytek a3 2001r po liftingu , kraj pochodzenia Francja, a jak to francus zderzaki pozostawiaja wiele do zyczenia ;/

motorownia 1.9 TDI ASZ , bylo 160HP i 134BHP

el. szyby , lusterka , climatronic,skrzynia 6 biegow, podłokietnik, fotele "kubelki", kierownica trzy ramienna.

Zawsze dla mnie priorytetem jest stan mechaniczny , po zakupie lista zakupów była dluga, od takich podstawowych "pierdół" aż po rzeczy wówczas jeszcze zbędne do wymiany.

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ

-idziemy w moc: nowy FMIC czeka w garażu na montaż wraz z pełnym orurowaniem z nierdzewki -- zrobione ;)

-nowa syszarka, konkretnie GTB2260VK -- zrobione

-jak robimy ciśnienie , to trzeba to odprowadzic bedzie wydech 2,5 nierdzewka juz jest -- zrobione , pelny przelot

obecnie samochod czeka na strojenie , jak bede mial wykres to sie pochwale ;)

-nowe koła , mysle ze 17 bedzie super , tu czekam na jakies propozycje od was

-nowy opony do nowych felg

-moze kseon

- Stage 2 a w nim sprzeglo , wtryski , launch control

DSC00009.jpg

IMG_9064.jpg

IMG_20130713_165553.jpg

IMG_20130717_084316.jpg

IMG_20130717_084324.jpg

Opublikowano

He soja szaleje a na spota nie wbijesz nikczemniku :naughty:

Opublikowano

to wszystko dlatego ze spoty macie w niedziele po południu ;/ jak by byly w sobote to nie bylo by problemu :)

Opublikowano

A kto bogatemu zabroni zatankować tego srebrnego diabła i w 30 min zajechać z KR do KN :naughty:

Opublikowano

Wszystko git, ale ten fmic to strasznie spartaczyłeś... :whistling: Dużo roboty z takim radyjkiem i jak wygląda kwestia podłączenia? :wink: Na gtb22 to raczej 200 nie będzie, a 230-240 :decayed:

Opublikowano

fmic kwestia gustu , w ten zderzak nie wejdzie zeby nie wiem co , jak ma byc prawidlowo zamontowany. musial bym kupic zderzak od S , ale wtedy znow jaja z spasowaniem itp . a z radyjkiem troszke zabawy bylo , w zasadzie to jest tablet ;)

Opublikowano

No przecież w moim temacie jest fmic 550x230x65 :grin: I weszło i to ze spryskami, a to duży problem dodatkowo :decayed:

Opublikowano
w zasadzie to jest tablet ;)
zte
Opublikowano

no tez FMIC razi po oczach, ale wybacza sie bo bedzie 200+++:wink:

Opublikowano

i jaka masz temp w dolocie ? bo ja przy butowaniu o 4-6 stopni wiecej od otoczenia i to na gtb .

u mnie intercooler ma dzialac , jest przerwa miedzy chlodnicą wody a ickiem,aby jedno nie grzalo sie od drugiego, przez to jest wysuniety do przodu.

jak bym zrobil jak u ciebie to owszem schowal bym icka , ale kosztem wiekszej temp w dolocie .

przed montazem testowalem rozne setupy ,ten jest najbardziej optymalny .

PS przy tej turbince co ty masz to nie zauwazysz roznicy :)

Opublikowano
fmic kwestia gustu , w ten zderzak nie wejdzie zeby nie wiem co , jak ma byc prawidlowo zamontowany. musial bym kupic zderzak od S , ale wtedy znow jaja z spasowaniem itp . a z radyjkiem troszke zabawy bylo , w zasadzie to jest tablet ;)

tak właśnie coś mi się wydawało że to tablet

Opublikowano

Dziś Auto pojechało na strojenie :)

jest drobny problem z utrzymaniem silikonów na swoim miejscu , trzeba porobić takie garby na końcu rur , dlatego jest tylko 240 HP .

zrobi sie garby będzie korekta softu ;)

Opublikowano

O Kur. .. . .szacun :slina:

Opublikowano
Dziś Auto pojechało na strojenie :)

jest drobny problem z utrzymaniem silikonów na swoim miejscu , trzeba porobić takie garby na końcu rur , dlatego jest tylko 240 HP .

zrobi sie garby będzie korekta softu ;)

Na wiele więcej nie licz, o ile w ogóle więcej. Jak sprzęgło seria to zbyt długo nie pociągnie :decayed: A co do garbów to naspawaj sobie po kilka "kropek" na zakończeniach i problem z głowy.

Opublikowano

Pokaż wykres z hamowni :naughty:

Opublikowano

Pokaż wykres, jakie pompki tam masz i ile dmuchniete sprężarką??

Opublikowano
Dziś Auto pojechało na strojenie :)

jest drobny problem z utrzymaniem silikonów na swoim miejscu , trzeba porobić takie garby na końcu rur , dlatego jest tylko 240 HP .

zrobi sie garby będzie korekta softu ;)

Na wiele więcej nie licz, o ile w ogóle więcej. Jak sprzęgło seria to zbyt długo nie pociągnie :decayed: A co do garbów to naspawaj sobie po kilka "kropek" na zakończeniach i problem z głowy.

tez tak zrobie :) podobno ciut wiecej idzie wyciagnac na tych wtryskach co mam .

ile dmuchniete nie mam pojecia. Wykres jak zdarze to wstawie , jak nie zdarze to po urlopie ;)

---------- Post dopisany at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ----------

a sprzeglo juz sie robi na zamowienie. poki co szczegolow nie zdradze ;)

Opublikowano

Sprzęgło zrób już na zapas. Moje znosi ponad 500NM :kox::kox::kox: Dokładnie takie jak mam jeździło na takim setupie :naughty: I co najlepsze kosztowało mnie mniej niż ori nówka :decayed:

Opublikowano

dwumas s3, tarcza i docisk wzmacniane :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...