Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skąd jest wyciek oleju? - zdjęcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o pomoc w zlokalizowaniu wycieku.

Ten jest najprawdopodobniej z uszczelki chłodniczki oleju do bloku silnika.

Znalazłem numer tej uszczelki do passata 028115441G. Czy Adii ma takie same numery jak VW?

DSC03025.JPG

Można wymienić przy okazji oring spod chłodniczki oleju.

Z drugim wyciekiem mam większy problem:

DSC03042.JPG

DSC03049.JPG

Jest to chyba jakaś odma, ale w odmie to z reguły jest powietrze a nie olej więc nie wiem czemu takie uwalone. Jak myślicie?

Co z tym można zrobić i jak uszczelnić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Jeśli chodzi o chłodniczkę oleju i jej uszczelkę to powinien być taki numer do AGR.

image.jpg

A jeśli chodzi o odpowietrzenie skrzyni korbowej

w odmie to z reguły jest powietrze a nie olej więc nie wiem czemu takie uwalone.

Tak to powietrze ale z oparami i drobinkami oleju ..wiec nie dziw sie jak masz nieszczelność w tym układzie ze masz "uwalone "

i tu także przychodzi uszczelnienie ...Moze to Ci pomoze ....:wink:

image.jpg

Opublikowano

A pozycja nr 2 na tym obrazku ma numer: 028115441G ?

image.jpg

Bo widzę że z tego się leje.

Opublikowano

pkt 2 na chłodniczce oleju, teraz lista zaczyna się od 6 numeru...:wink:

Opublikowano

no to prosze ..mysle ze tym razem to jest to ...uszczelka ...:wink:

image.jpg

Opublikowano

moim zdaniem poszła ci uszczelka pod chłodniczką oleju tam jak leci to powietrze rozwala olej i potrafi zmylić wymień ten oring oraz dodatkowo miedzianą uszczelkę pod czujnikiem oleju, wyczyść wszystko i zobacz czy dalej będzie się lało :), Jeżeli chodzi o odmę to trochę oleju może tam być ale jeżeli odma by była nieszczelna to obroty by falowały :)

Opublikowano

Z okolic chłodniczki oleju nie ma szans żeby tak obrzygało odmę ale odwrotnie tak.

Sądząc po ilości oleju na odmie to ona sama i/lub wężyk z którym się łączy i/lub jej oring do wymiany w pierwszej kolejności.

Wszystko co poniżej odmy może być mokre z powodu niej samej ale to na 100% można by zaobserwować po jej naprawie( obetrzeć do sucha

dół silnika i okolice chłodniczki i dopiero wtedy sprawdzić czy coś cieknie nadal)

Zresztą i tak uszczelnienie okolic odmy a dopiero potem okolic chłodniczki można zrobić niezależnie więc niekoniecznie za jednym razem ale

jak tam Ci pasuje tak zrobisz :hi:

Opublikowano

kolega motor144 ma trochę racji ale jak już będziesz wymieniał to wymień to wszystko przy wymianie oleju wtedy wymienisz wszystko co napisane tu miałeś czyli oring pod chłodniczką (koszt ok 18zł), miedzianą uszczelkę pod czujnikiem (koszt ok 2zł) i to co ci kolega motor144 napisał więc koszta znikome a będzie pewność bo pod chłodniczką ten oring potrafi niespodziewanie pęknąć i leje jak głupi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...