dziobakkr Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam, Dwa razy w odstępie jakiegoś miesiąca pojawił się problem: zapalam auto, ruszam i czuję brak mocy, tak jak by turbina działała ale nie na pełnej mocy. Po zatrzymaniu wyłączeniu i włączeniu auta wszystko wróciło do normy. Mechanik mówi, że turbina jest sprawna i nie ma żadnych błędów. Czy może się mylić, czy przyczyną może być inna usterka?
Biszczan Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Możliwe, że turbo masz do czyszczenia, ale bez logów nie ma co gdybać. To jest lektura dla Ciebie: Diagnostyka VAG. Najlepiej jakbyś zaopatrzył się w kabelek i program do diagnostyki: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-
Jarek882 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Notlauf czyli przeładowanie. Ciągnie Ci do 3 tyś normalnie a później tryb awaryjny. Logi a może spróbuj ją najpierw przegonić na bucie może być zapieczona geometria turbo lub n75 niedomaga.
emilos8911 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 najpierw przegon pozadnie auto nastepnie jesli to nie pomoze posprawdzaj wszystkie wezyki od turbo czy nie sa luzne albo nie maja dziorki jesli to nie to podmien sobie od jakiegos kolegi z tym samym silnikiem n75 i sprawdz jesli nie n75 to pozostaje czyszczenie turbo.
Bartollo Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgadywać można do końca swiata. Znajdź kogoś z Vagiem(lub jeśli sam masz) zrób logi i wszystko się wyjaśni.
andrzej22 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Ciekawe czym ten mechanik diagnostykę robił, że błędów nie pokazało pewnie Corellem a nie VAG-iem. Podjedz do kogoś kumatego w okolicy ale masz notlauf-a. Co z tym zrobić poczytaj jest tego opór nawet tu na forum. Napisz co to za mechanik by go szerokim łukiem omijać.
KrzysiekAudiA4 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 czasami też to jest wężyk od podciśnienia posprawdzaj
maroblk Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Notlauf czyli przeładowanie. Ciągnie Ci do 3 tyś normalnie a później tryb awaryjny. Kolego powiedz coś bliżej o tym co napisałeś. Kupiłem autko, mój pierwszy diesel. I właśnie zauważyłem taki objaw - od 1500 obr/min czuć że ciągnie a przy 3000 kończy się jazda bez względu na wbity bieg. Nie pytaj mnie o logi bo na tym etapie mojej wiedzy jeszcze nie wiem nic. Zakupiłem dopiero kabel więc powoli, ewentualnie powiedz czy będąc u mechaników mogę takie logi wołać. Silnik 1,9 AJM sprężarka świeżo po regeneracji.
Bartollo Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Notlauf czyli przeładowanie. Ciągnie Ci do 3 tyś normalnie a później tryb awaryjny. Kolego powiedz coś bliżej o tym co napisałeś. Kupiłem autko, mój pierwszy diesel. I właśnie zauważyłem taki objaw - od 1500 obr/min czuć że ciągnie a przy 3000 kończy się jazda bez względu na wbity bieg. Nie pytaj mnie o logi bo na tym etapie mojej wiedzy jeszcze nie wiem nic. Zakupiłem dopiero kabel więc powoli, ewentualnie powiedz czy będąc u mechaników mogę takie logi wołać. Silnik 1,9 AJM sprężarka świeżo po regeneracji. Wklep w notlauf lub przeładowanie a jak wykonać logi kolega podał link kilka postów wyżej po przeczytaniu kilku tematów na 100% będziesz wiedział co jest z czym i jak to się je Pozdro Edit tu masz bezpośredni link do tematu o diagnostyce TDI http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
maroblk Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Po wizycie u mechanika okazało się że urządzenie sterujące turbo (gruszka) lata sobie nieposkręcane po obudowie sprężarki. A że naprawa wymagała czasu i pieniędzy piłeczka odbita do montującego turbinę po regeneracji. Sprzedający poinformowany, odpowiedź co do usunięcia wady po niedzieli. Dziwne dla mnie jest jedynie to, że auto do 2,500 obr/min całkiem nieźle "idzie"... ---------- Post dopisany 20-08-2013 at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2013 at 20:30 ---------- No cóż... sprzedający olał temat, trzeba było wziąć klucz w rękę i poskręcać wszystko samemu. Jedynie kosztowało mnie to 0,5l za pomoc auto śmiga aż miło... Jutro 600km nad morze, aż jestem ciekaw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się