Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znając życie samo czyszczenie EGR-a da tylko niewielką poprawę, i tak się będzie czkał ,tylko rzadziej.

A jak już będziesz miał pobrudzone łapki to wkładaj od razu kryzę , żebyś nie musiał się brudzić dwa razy :decayed:

Opublikowano

Zrobiłem to dziś u siebie, wiertło o średnicy 8mm (wg suwmiarki miało 7,6mm). Dwa tygodnie temu czyściłem EGR i teraz już prawie nie kichał, ale postanowiłem się pobawić i potestować. Nie szarpie nic i rzeczywiście jakoś tak lepiej zbiera się od dołu. Z rozgrzewaniem się silnika nie zauważyłem także nic niedobrego, jest tak jak poprzednio. Piotrek wielkie dzięki za pomysł! Pozdrówka!

Opublikowano

Jak Ci się nie chce rezać , to możesz zaryzykować, koszt niewielki :whistling:

Opublikowano

i do tego wybarac -Przesyłka pobraniowa priorytetowa za 21zł i pojechac do warsztatu na montaż 50zł :)

Opublikowano

Soto , Ty się nie naśmiewaj , nie każdy jest mechanikowaty :decayed:

Znam paru takich, co jak złapią za klucze to dopiero zaczynają się im kłopoty :naughty:

Ale do rzeczy, jak tam twoje BRD z przydławionym gardziołkiem ?

Opublikowano

A ja w swoim BPW też wstawiłem zaślepkę z otworem 7,5mm i jak do tej pory jeden check. Chyba muszę rozwiercić na 8mm. Wydaje mie się że silnik trochę dłużej się nagrzewa.

Opublikowano

Piotrku wręcz mogę powiedzieć ze znakomicie...no całkiem inna jazda jest tym autem... nie dławi sie od momentu ruszania, nie zamula z dołu ,dziś leciałem autostrada... no powiem ,ze napędza się również o wiele szybciej...ale to możliwe ze ze względu na temp.na zewnatrz jest chłodno powietrze zimne lepiej wpływa na paliwo...

Opublikowano

Taka malutka rzecz, a cieszy :wink:

Przez weckend zrobiłem swoim BPW prawie tysiaka.

Zero szarpania i błędów, daje się wreszcie spokojnie jechać tym autem :decayed::whistling:

Opublikowano

Też muszę sprawdzić ten sposób w swoim BPW, u mnie na chwilę pomogła jazda szybką trasą, gdzie zrobiłem vmax (jakieś 200km/h) ale zaraz problem wrócił...a tak się cieszyłem :facepalm:

Opublikowano

tzn mi to az tak nie przeszkadzało bo ja ta czkawke miałem w zakresie temp silnika 50-70stp jak juz przekroczyło 70stp to czkawki juz nie było... ale przez to tez ten samochód dziwnie jezdził az nie do opisania..a teraz...niebo a ziemia naprawde... takze dzieki tym wątkom, opisu kolegów no i podpowiedź twoja piotrsob1 mój samochód a raczej praca silnika zrobiła sie inna...wygodniejsza :) takze dziekuje z góry za podpowiedzi...

Awra speóbuj tego zabiegu moze faktycznie to dobry lek... :)

Opublikowano

Ja to ogólnie mam w planie pozbyć się EGR i DPF'a też a przy okazji zrobić program, no tylko jak narazie to muszę ogarnąć problem uszczelki pod głowicą :kwasny:

Opublikowano

Witam, moje Audi też przerywało i to zazwyczaj od 1900obr/min oczywiście głównie na 3,4,5,6 biegu. Sprawdziłem auto VAG-iem nie wykazywało żadnych błędów, wtrskiwacze jak na 250 tyś były ok. Ale okazało się że napięcie na jednym z nich było niższe. Mechanik zalecił mi wymianę listwy (okablowania od wtryskiwaczy). Problem znikł :). Zalecam Wam sprawdźcie pośiągnięiu pokrywy czy kable są luźne. Jeżeli tak to raczej taka będzie przyczyna.

Koszt takiej zabawy to 430zł koszt listwy w ASO no i godzinka własnej pracy. Jeżeli już ktoś to będzie wyciągał uważajcie trzeba troszkę się zastanowi.

Pozdrawiam,

pol_8L

Opublikowano
W silniku BLB tez to dziala

Hmm,u mnie nie zadziałało.A więc zakupiłem blaszkę na allegro ale bez otworów,otwór zrobiłem sam (8,3mm)-akcja była szybka,dwie śruby na inbus,dostęp elegancki na samej górze przy EGR.Przekręcam kluczyk no i oczywiście patrzę czy jakaś kontrolka się nie świeci,wygląda na ok.Zaczynam testową jazdę a tu lipa,samochód nie chce iść,ja mu gaz a on jakby bez turbiny przyśpieszał,blaszkę wyjąłem,założyłem starą uszczelkę i jest ok,nie niem o co chodzi.

Opublikowano

A czy blaszka nie powodowała blokowania przepustnicy EGR-a ?

184_VG0470.jpg

88102_0.jpg

Jeżeli zamontowałeś ją przy samym EGR-ze to mogła ją blokować, i jak komp zobaczył że EGR nie działa, to zapodał tryb awaryjny :naughty::whistling:

Spróbuj zamontować dodatkową uszczelkę pomiędzy EGR a kryzę, albo zrób kryzę alu wyklepaną sferycznie w miejscu gdzie się obraca przepustnica EGR-a:eusathink:

Trochę to dziwne, bo jeżeli EGR był przyblokowany, to powinien się zapisać błąd i coś się powinno chyba zaświecić na blacie :whistling:

Opublikowano

ja nie mam zadnego problemu do tej pory. ja u siebie zastosowałem 2ie uszczelki kompozycja - EGR ->uszczelka-> zaslepka-> uszczelke-> rura.

ostatnio kolega sprawdzał mi parametry pracy silnika DPF sie wypala choc jest juz w nie najlepszym stanie. był bład od EGRu w zwiazku z małym przepływem spalin. jutro podłącze swoj ubogi skaner i spr czy cos wypluje... napisze informacyjnie - choc nie mam zadnego problemu z kontrolkami i mocami....

Opublikowano

No a ja już z 3tysie zrobiłem moim BLB i jestem zadowolony tak jak wcześniej pisałem.

Opublikowano

no i cos jednak było - wogole nie czaje o co chodzi z tym błedem -w/g mojego skanera to bład

01025 Trigger for On Board Diagnostic Lamp : Malfunction sporadic006- Short.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...