Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 TFSI na łańcuszku rozrządu. Kiedy i jak serwisować?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Nasłuchiwałeś kiedyś ? Czymś się różni od mojego ?
jak widać optymistów nie brak

Ja byłem optymistą i ze sporym dystansem czytałem co koledzy tu pisali. Dwaj mechanicy mówili sprzeczne rzeczy - jeden słyszał łańcuch, drugi nie. Aż pierdykło. Czytaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329046-4096-z1;-czujpolozwalka-rozrzg40czujpolozwalu-korbg28/

Aha - dodam, że obaj mechanicy polecali tylko i wyłącznie części z ASO. Nowe napinacze łańcucha mają inną budowę, sam łańcuch też jest inny. Ale oczywiście Twoje auto i Twoja decyzja ;)

Edytowane przez sowiq
Opublikowano
Nasłuchiwałeś kiedyś ? Czymś się różni od mojego ?
jak widać optymistów nie brak

Ja byłem optymistą i ze sporym dystansem czytałem co koledzy tu pisali. Dwaj mechanicy mówili sprzeczne rzeczy - jeden słyszał łańcuch, drugi nie. Aż pierdykło. Czytaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329046-4096-z1;-czujpolozwalka-rozrzg40czujpolozwalu-korbg28/

Aha - dodam, że obaj mechanicy polecali tylko i wyłącznie części z ASO. Nowe napinacze łańcucha mają inną budowę, sam łańcuch też jest inny. Ale oczywiście Twoje auto i Twoja decyzja ;)

Tu masz rację i zdecydowałem się również na części oryginalne, bo oszczędność na poziomi 1000-1200 może się przerodzić w straty 10 razy większe . Już mam wszystko ugadane teraz tylko czekam na wolny termin. Samochód na razie stoi i czeka :(

Opublikowano (edytowane)

A z ciekawości zapytam, LiveCam jaki masz przebieg?

Edytowane przez nimok
Opublikowano

A z ciekawości zapytam, LiveCam jaki masz przebieg?

150 tys

Opublikowano (edytowane)

Uuu... To sporo jak na jeden rozrzad, u mnie 108 i zamierzam po zimie sie za to zabrać. Nie bedzie więcej niż 115 tys, wiec nie powinno być problemu...

Edytowane przez nimok
Opublikowano

Poczytałem pogadałem i ludzie po 80 tys maja do remontu silnik . Nie ma na to reguły . Może strzelić jutro albo po 200 tys :(

Opublikowano

W sumie tak, ale wydaje mi sie ze 120 tys to taka granica której lepiej nie przekraczać... Wszystko zależy od tego jak samochód był eksploatowany....

Opublikowano

Jak widać idzie ją przekroczyć nawet o 30 tyś :D

Ale tak na poważnie, to wgl nie powinniśmy się martwić o tej rozrząd, bo jak producent zapewnia nie powinno się z nim nic dziać :/

Jeżeli nie mają pewności czegoś, to powinni jasno napisać w książce serwisowej : zalecane po taki i takim przebiegu i tyle ....

Opublikowano

to powinni jasno napisać w książce serwisowej : zalecane po taki i takim przebiegu i tyle ....
Ale niby komu miało by na tym zależeć?
Opublikowano (edytowane)

Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i znacznie wydłużony od nowego.

iaucnvrr.jpg

Edytowane przez p4tyn
Opublikowano (edytowane)

Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i był znacznie wydłużony od nowego.

iaucnvrr.jpg

Łooooo.... ciekaw jestem jak u mnie to wygląda

Edytowane przez LiveCam
Opublikowano

Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i znacznie wydłużony od nowego.

iaucnvrr.jpg

I jak duża różnica w pracy silnika? Ciszej pracuje?

Opublikowano

Ja wymieniałem kpl rozrząd przy org. przebiegu 115 tys km . Łańcuch dosyć mocno był już rozciągnięty i znacznie wydłużony od nowego.

iaucnvrr.jpg

I jak duża różnica w pracy silnika? Ciszej pracuje?

Zdecydowana różnica, Silnik pracuję naprawdę o wiele ciszej, praktycznie go nie słychać. Jest bardziej żwawszy, jakby miał więcej mocy :))

Opublikowano

A powiedz mi, przed wymianą też odczuwałeś jakieś drgania samochodu ? Cała karoseria, lewarek zmiany biegów itp ?

Opublikowano (edytowane)

Szczerze, to nie pamiętam, czy na lewarku miałem jakieś drgania.

Poniżej schemat rozrządu:

c7e4htpt.jpg

2obfbkfe.jpg

Edytowane przez p4tyn
Opublikowano

Schemat nie działa, przynajmniej u mnie...

Opublikowano

Schemat nie działa, przynajmniej u mnie...

No niestety u mnie też .

Nooooo.... jestem po wymianie i już spokojny . Dla ciekawych wyszło wszystko 3200 zł ( w tym napinacz paska osprzętu ) na oryginalnych częściach .

Jeżeli ktoś chce zobaczyć jak to wszystko wygląda to poniżej zdjęcia przed i po i również porównanie .

http://www.fotosik.pl/u/LiveCam/album/2260181

Opublikowano

Jeszcze z pół roku i przyjdzie pora na mnie...

Powiedz mi czy pompę tez wymieniałeś na nowa?

I jaki koszt?

Opublikowano

Jeszcze z pół roku i przyjdzie pora na mnie...

Powiedz mi czy pompę tez wymieniałeś na nowa?

I jaki koszt?

Pompe miałem nową więc nie ruszałem :)

Opublikowano

Po zdjęciach nie wygląda żeby Twój stary łańcuch był jakoś mocno wyciągnięty. Jak mechanicy skomentowali?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...