zgnilek Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam, poruszałem już temat w innym dziale, mianowicie mam problem z spadkiem/wzrostem mocy podczas przyśpieszania zamieszczam logi do analizy- Log (0 - 001,002,003) Log (1 - 004,005,006) Log (6 - 007,008,009) Log (2 - 010,011,012) Log (3 - 013,014,015) Log (5 - 016,017,018) Log (4 - 019,020,021) Log (7 - 022,023,024)
pioteros Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 wystarcza logi 002, 007 i 025 na poczatek, ewentualnie 13 logi robimy minimum na 3 biegu od 1500 okolo do prawie samej odcinki, to wazne zeby stwierdzic czy samochod uzyskuje max moc, z tego co zamiesciles mozna przypuszczac ze przeplywka dziala ok i chyba uzyskala by te 120mg przy ponad 5000obr ale za to masz spore stukowe czyli zalewa ci silnik, sonda dziala tez ok, zrob jeszcze raz logi tak jak ci napisalem i wklej, szczegolnie te 025 ktory pokazuje prace zaworka sterujacego turbo
zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Jutro już zloguje drugi raz dzisiaj już nie mam siły cały dzień walczę z tym problemem.. ---------- Post dopisany 27-07-2013 at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2013 at 21:28 ---------- Zamieszczam logi o ktorych była wczoraj mowa: Log (0 - 013,025) Log (1 - 007,002) Proszę o analizę
pioteros Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Albo padl ci zaworek n75 Albo nie masz już klapki wg turba, urwana
zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Ale jeżeli padłby zaworek od n75 to nie pokazałoby błędu na vagu? i o jaką klapkę chodzi, trochę jaśniej
pioteros Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 w turbinie jest klapka upuszczajaca spaliny tak aby calosc ich nie szla na wirnik, inaczej turbo by przepompowywalo ciagle i w koncu by sie rozlecialo zaworek n75 steruje wlasnie ta klapka przez gruszke turbiny w danym momencie puszczajac bokiem okreslona ilosc spalin na twoich logach widac ze działa on na 100% czyli robi co może aby ustawic boost - prawdopodobnie bezskutecznie podstawowe pytanie, jak dynamika auta? czy jak wciskasz gaz do oporu to czujesz przy 2500-3000obr silniejsze kopniecie czy moze auto przyspiesza jednostajnie?
zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Przy 2500-3000 obr jest odczuwalne kopnięcie auta, mój problem jest opisany w tym temacie http://a4-klub.pl/1-8t-212/problem-moca-jazdy-278044/#post3632252 dzisiaj jeszcze wymieniłem filtr powietrza dodatkowo bo i tak był do wymiany Czyli jak jest odczuwalne te kopnięcie to wszystko chodzi tak jak trzeba czy wręcz odwrotnie?
pioteros Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 to znaczy ze klapke chyba jeszcze masz i problem lezy w sterowaniu, czyli samym zaworku, badz gruszce ktora moze sie przycinac, lub po prostu masz gdzies dziursko w ukladzie od turbo do przepustnicy, badz dziurawa odma
zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Jak wystygnie mi silnik to sprawdzę jeszcze raz wszystkie przewody, jeżeli nic nie znajdę to problem będzie w gruszce bądź w sterowniku..na początek pójdzie do zmiany zaworek, jeżeli to nie pomoże, gruszka, ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- a nie powinno mi pokazać jakiegoś błędy skoro sterownik nie pracuje tak jak powinien?
gregor10 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 A ja to widzę troche inaczej, auto jest po mocnym ostrym chipie na okolice 195km, dwa prawdopodobnie jest dziura w dolocie, trzy mozliwe ze przeplywka pada. zaczac od sprawdzania szczelnosci dolotu, potem wziac sie za ponowne logi i wrzucic na forum.
zgnilek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Przepływomierz został wymieniony na nowy wczoraj.. owszem auto z tego co wiem jest po chipie, nie wiem dokładnie na ile ale mam wykres z hamowni na 178km, właściciel mówił ze ma coś kolo 195km własnie, i mam większy kolektor wydechowy zrobie zdjęcie żeby to potwierdzić
pioteros Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 dobrze ze teraz piszesz ze auto nie jest seryjne...
gregor10 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 dobrze ze teraz piszesz ze auto nie jest seryjne... widać z logów , nie musial pisac
pioteros Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 ja nie zauwazylem, patrzylem tylko na pierwsze logi a z drugich tylko na 025
zgnilek Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Tutaj przewód w tym miejscu nie siedział na swoim miejscu, zamontowałem go spowrotem ale problem nadal pozostał, I mam jeszcze pytanie czy to co jest na zdjęciu to jest zavór DV? Jest on regulowany tylko nie wiem co on reguluje, mam harder or soft na pokrętle
kamilb5 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Przepływka pokazuje trochę za mało jak na auto po chipe,ale za to zapłon ruszony konkretnie,stuka na potęgę. Jak będziesz dalej tak jezdził to stopisz tłoki bo widać że cofają sie zapłony i to strasznie. Kiedy zmieniałeś świece i na jakie? Na jakim PB robiłeś logi? na 95 czy 98? Zawór o który pytasz jest to DV z regulacją twardości więc możesz sobie wyregulować czas upuszczania powietrza czyli jak ustawisz na soft to będziesz długie Pssssss,a jak na hard to będzie tylko Pss,tylko pamiętaj jak ustawisz na soft to będzie auto słabsze,bo turbina będzie musiała napompować to powietrze z powrotem które upuscił zawór.
zgnilek Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Logi robiłem na 95, oddałem dzisiaj auto do warsztatu, i tak sam nie byłbym w stanie nic więcej zrobić, świece były zmieniane na NGK i to jakieś 6 miesięcy temu SWIECE ZAPŁONOWE PLATYNOWE NGK SKODA SUPERB 1.8T (3363492677) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i odrazu kiedy kupiłem auto to mi turbina strasznie wyje podczas przyśpieszania, turbo do regeneracji? tylko slyszałem ze w AEB te turbiny są ciężkie do regeneracji
zgnilek Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 W tym roczniku komputer na vagu mi nie pokaze po logach jedynie można chyba jakoś w przybliżeniu określić
kamilb5 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 To to ja wiem,że vagiem nie sprawdzisz doładowania,chodziło mi czy podpinałeś jakiś wskaźnik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się