ksio87 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam Logi po programie: http://vaglog.pl/log_219525.html http://vaglog.pl/log_219526.html http://vaglog.pl/log_219527.html http://vaglog.pl/log_219528.html http://vaglog.pl/log_219529.html Cofa zapłon na wszystkich garach... i turbo troche przeladowuje w zakresie 2800-3000 obr. ok 0,15bara.
rafalsl Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Logi turbo: http://vaglog.pl/log_220102.html http://vaglog.pl/log_220101.html Błąd po logach: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
edekxp Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 (edytowane) Coś lipa jakaś. Nieszczelność albo wg otwarte 2000mbar przy 3000obr, auto nie jedzie przy niższych obrotach Błąd wiadomy - nie osiągnięta wartość ciśnienia doładowania Edytowane 6 Czerwca 2015 przez edekxp
rafalsl Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Kolejne logi http://vaglog.pl/log_222131.html http://vaglog.pl/log_222130.html http://vaglog.pl/log_222127.html
Łukasz13 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Jest ok poza przeładowaniem na 1,5 bar przy 3 tys obr.
Łukasz13 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Jak na auto po programie do zaakceptowania.
barb123 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ma średnicę 240mm więc większe niż w BFB więc daje radę na sam program Ciekawe od kiedy bex ma 240mm
hopek03 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 z tego co mi wiadomo to BEX ma 228 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się