Fido Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 pomuc - pomóc A robiąc to maszynowo trzeba pilnować obrotów i często zwilżać polerowane części. Przepolerować,spłukać wodą,osuszyć i sprawdzić które miejsca trzeba jeszcze raz poprawić i polerować znowu. I tak kilka razy.
giena Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Przy polerowaniu MLECZKIEM POLERSKIM Farecla G10 nie wskazane jest zwilżanie elementu wodą ci którzy twierdzą inaczej widocznie jego nie używali . Mleczko G10 to nie pasta G3 gdzie nawilżanie jest niezbędne.Niestety ręcznie nie uzyskasz takiego efektu jak po polerce mechanicznej Fareca G10 + czarna gąbka Farecla.
limal19 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2013 kolego giena a czarna gabka mam rozumieć do polerki? wiec koledzy dzięki za pomoc na weekend jak kupie polerkę albo pożyczę, biorę się do roboty i oblecę mleczkiem G10 mam nadzieje ze będzie dobrze i pozbędę się tego bałaganu co sobie narobiłem:kwasny: ---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ---------- to jest właśnie efekt pasty tempo musicie sie przyjrzeć
Fido Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Przy polerowaniu MLECZKIEM POLERSKIM Farecla G10 nie wskazane jest zwilżanie elementu wodą ci którzy twierdzą inaczej widocznie jego nie używali . Pisałem ogólnie o polerce maszynowej. to jest właśnie efekt pasty tempo musicie sie przyjrzeć Nie widzę rys i smug tylko brud na dole. Chyba że o to właśnie chodzi.
ARAS920 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dzieki kolego Fido za lekcje z j. polskiego . Ja tez nie widze tych smug, chyba nie jest az tak zle. G10 i bedzie git
limal19 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 kolego fidopl to powiększ sobie zdjęcie i przyjrzyj się tylnym drzwiach sądzisz ze na zdjęciu będzie aż tak widać smugi czy zmatowienia
Fido Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 No patrze. Mało to widoczne na zdjęciu. Chodzi o okolice na wysokości klamki ? Jeśli tak to coś może i faktycznie widać. Polerka i będzie lusterko. Auto było już kiedyś polerowane ?
limal19 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 to naprawdę na zdjęciu jest ledwo widoczne na żywo wygląda paskudnie , podejrzewam ze nie było polerowane ale malowane co poniektóre elementy na pewno, dzisiaj lukałem za polerka w Castoramie koszt ok 80 zł zastanawiam się czy jej niekupie i do dzieła
Fido Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zapewne nigdy maszynowo nie robiłeś tego więc ostrożnie i delikatnie. Po trochu polerka,płukanie,suszenie,wycieranie i sprawdzanie. Można łatwo ściągnąć klar i dobić się do bazy.
limal19 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 najpierw spróbuje tym mleczkiem g10 któryś z kolegów pisał ze to na sucho się robi mam nadzieje ze pomorze:wink: oczywiście umyje ja najpierw hehehe
ARAS920 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 to naprawdę na zdjęciu jest ledwo widoczne na żywo wygląda paskudnie , podejrzewam ze nie było polerowane ale malowane co poniektóre elementy na pewno, dzisiaj lukałem za polerka w Castoramie koszt ok 80 zł zastanawiam się czy jej niekupie i do dzieła Kolego mysle ze za 80 zl to chyba nie jest taka normalna polerka jaka uzywaja lakiernicy , tylko taka zwykla wolno obrotowa, no ale moze sie myle. Taka wolno obrotowa moze tez da rade na pewno lepiej niz recznie.
limal19 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 kupiłem za 130 zł z regulacja obrotów 7 stopniowa i mleczko g10 polerowałem wieczorkiem wiec efektu dobrego niewidzeniem jutro w słońcu będzie widać czy są hologramy, ale mleczko nakładałem ręcznie później spryskiwałem woda z dozownika a później polerowałem wiec jeszcze niewidem co to wyszło miejmy nadzieje ze będzie gitara. A koledzy powiedzcie co wy na to jak po tym g10 nałożył bym jeszcze jakiś wosk koloryzujący:naughty:
Fido Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Na początek przeczytaj to co sam napisałeś i popraw słowa.Użyj kropek i dużych liter na początku wyrazów po kropce. Potem rano sprawdź efekt pracy przy aucie i napisz jak wyszło. Na wosk jest czas. Najpierw dokończ polerkę.
limal19 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Najgorsze jest to ze jutro u nas ma być planeta a ja nie mam garażu , ale jutro jak zobaczę co wyszło to napisze ,jestem przy nadziej hehe bo wkoncu wydałem dzisiaj na ti 2 stówki
ARAS920 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ja używam wosk koloryzujący firmy K2 i polecam ten produkt , jak dla mnie efekt jest bardzo dobry, nabłyszcza lakier i kolor jest taki bardziej żywy. Sądze jednak że po mleczku nie musisz jak narazie używać żadnych innych produktów. ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ---------- Napisz jak udalo się polerowanie.
limal19 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Tak wyszły moje wypociny z soboty ,jest wiele lepiej niż było ,mam nadzieje ze trochę się to mleczko g10 będzie trzymało, bo po paście tempo przez pierwszych kilka dni tez ładnie było a później wyszły cyrki:wink:
cptolgierd Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Nie będzie trzymało - mleczko g10 to nie żadne zabezpieczenie tylko pasta wykańczająca i spłynie ona po pierwszym deszczu. Ech, ten temat to żenada. Taka rada - polerując samochód pastami Farecla jest ciężko wykończyć - i mówię to Ja, jako osoba pasjonująca się autodetailingiem - wolę pasty Megsa czy Menzerny. To co wypolerowałeś - nawet ręcznie - nic nie zrobiłeś, bo lakier Audi jest bardzo twardy, tylko zamaskowałeś rysy pastą. Po korekcie lakieru należy użyć alkoholu izorpopylowego 1:1 z wodą - wtedy wyciągasz wszystkie wypełniacze zawarte w pastach i dowiesz się ile tak naprawdę rys usunąłeś. Po dobrej korekcie należałoby nałożyć cleaner i wosk w celu zabezpieczenia go. Sad but true. na przyszłość polecam mały poradnik, od którego zaczynałem: MX Nowicki Blog "Jak pielęgnować auto"
pawel1380 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgadzam się z przedmówcą.Poziom techniczny tego tematu to masakra. O "polerowaniu" auta pasta tempo to już nie wspomnę...
limal19 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 skoro kolego ten temat dla ciebie to żenada to czemu nienapisales wcześniej jak się on zaczynał tylko jak temat ciągnie się już tydzień ale dzięki za niepełna rade bo skoro jesteś taki fachura od polerki to trza było dać wcześniej jakaś rade , bez urazy:wink: ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- a do kolegi olka prośba napisał byś co po tym g10 jeszcze można by było zrobić żeby to niepowychodziło tylko jak możesz to czym jak poklei z góry dzięki
cptolgierd Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Porządna korekta lakieru przy lakierze Audi to przede wszystkim przygotowanie go do polerki, czyli pozbycie się smoły czy metalicznych zabrudzeń, a następnie wyglinkowanie lakieru. Po wszystkim należy się zaopatrzyć w litry IPA (owego alkoholu izopropylowego) i wodę - pozwoli Ci to sprawdzić ile rys usunąłeś, a ile zamaskowałeś. Potrzebne są również conajmniej dwie pasty polerskie (korekta dwuetapowa) lub 3 (trzyetapowa). Skupiając się na korekcie dwuetapowej, bo z takiej będziesz zadowolony na przykładzie past polerskich firmy Menzerna możesz wybrać siłę tnącą FG 400/500 oraz 2500/3000. Do pierwszej dobierasz gąbkę o sile tnącej czyli cutting, a do tej drugiej Polishing czyli polerowanie. W przypadku trzyetapowej polerki do pasty 3000/4000 dobierasz jeszcze pastę finishing czyli wykańczającą - gąbka taka sama. Po wszystkim należałoby umyć samochód i nałożyć wosk np. Poorboys World Nattys Blue/Red na lato, a na zimę Collinite 476s lub Fk1000p Temat rzeka, polecam zapoznanie się z powyższym poradnikiem i zajrzenie na kosmetykaaut.pl. Mi osobiście pasty Farecli nie podchodzą z powodu takiego że są ciężkie w pracy, strasznie pylą i później marnujemy dużo czasu na usuwaniu pasty z wnęk czy innych trudno dostępnych miejsc. Są jednak osoby, które uwielbiają tą firmę, ale w ich wykonaniu korekta lakieru to mistrzostwo. Każda pasta ma inną specyfikę pracy, niektóre nawet trzeba łączyć ze sobą bo każdy lakier czy element to nowe doświadczenie. Temat z kosmetyka aut, dlaczego nie powinno się używać pasty tempo: Dlaczego nie warto używać pasty Tempo? - Opel Omega Forum - Omega Klub Polska
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się