yahoo Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam, miałem teraz przez 2 dni trochę trasy po autostradzie no i dziś w pewnym momencie silnik chyba złapał notlaufa. Praktycznie 120 nie moglem przekroczyć. Zgasiłem silnik i było wszystko ok lecz znów zmuliło auto ale po chwili jakby bez gaszenia silnika troche mocy przybyło. Miałem ostatnio przepływkę zmienianą bo padła ale od tamtej pory był spokój. Jedynie zauwzyłem też, że po odpaleniu auta nie musi być zimny nawet ale po odpaleniu auta, przez jakąś minutę jazdy brakuje mocy a potem wszystko jest ok. Po tych przebojach na autostradzie podłączyłem kompa i wywaliło powszechnie znany błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00. Zdążyłem tylko na szybko zrobić 011 BS statyczne Oto i one Podglądałem sztangę to wygląda, że się jakoś tam rusza. Aha no i pytanie czy tryb awaryjny może się włączyć przy mniejszych prędkościach ? Probuje go w mieście wymęczyć ale jest wszystko ok. Czy tylko tryb awaryjny się załącza przy prędkości ponad 120 km/h. Stało mi się w sumie to dopiero pierwszy raz na autostradzie. Czy możliwe, że to było tylko jednorazowe ? Turbina mogła się przegrzać ? Troszkę auto wymęczyłem na trasie a pogoda jaka była w weekend sami wiemy.
przemik Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zrob logi dynamiczne 011 i 010 - bo z tego nic nie wynika...a przynajmniej niewiele Tak tryb awaryjny moze sie wlaczyc przy niskich predkosciach...
kartom36 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 A jak mu depniesz na 3 biegu np. do 3500-4000 tys obr to wchodzi w tryb awaryjny?
yahoo Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Właśnie o to chodzi, że nie. Stało to się raz narazie i wywaliło od razu błąd. Po restarcie auta było ok. Potem po kilku kilmetrach auto znów jakby moc straciło ale za chwile wróciła czyli za drugim razem to raczej notlauf nie był. W mieście cisnełem do ponad 4 tys, na dwojce, na trójce ponad 3 i auta jeździ ok. Podepne dziś pod kompa zobacze czy wywaliło błąd. Mam nadzieję, że to taka jednorazowa akcja spowodowana mega upałami i butem w podłodze na trasie. Jeśli będzie nie tak to musze te logi dynamiczne zrobić. Aha no i pytanie czy te 1020 ciśnienie przy OFF to lekko nie za duże ? Nie powinno być ponieżej 1000 ? Od czego to zależy ?
wasand Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zrob logi dynamiczne 011 i 010 - bo z tego nic nie wynika...a przynajmniej niewieleTak tryb awaryjny moze sie wlaczyc przy niskich predkosciach... Nie gdybaj tylko zastosuj się do powyższej informacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się