Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapytanie, zmiana na pelen fis i skompletowanie czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chcialbym sie dowiedziec czego dokladnie potrzebuje, mam deske golasa 99-01 polift, a chcialbym miec z fisem pelnym.

potrzebuje zegarow z fisem, to wiem, ale pytanie co jeszcze potrzebuje ? jakie kostki ? jakie manetki ? czujniki ?

nie mam tempomatu, wystarczy ze doloze manetke i deske i juz bede mial ? itd itd ...

a czujnik temp oleju ? .. jesli nie mialem fisa to skad ta temperatura bedzie brana?

chce wymienic ale musze wiedziec co zakupic, czego szukac ... podejrzewam ze nie bedzie to wszystko p&p :/

jesli koszty okaza sie zbyt duze, wymienie na drugą zwykla deske, wymieniam bo moja uszkodzona.

Opublikowano

a szukales wogóle cos na ten temat bo podejrzewac to wiesz co mozna ze jutro padac bedzie np

pierwsze pytanie to jaki masz licznik , sadzac po roczniku to pewnie taki :

642c2aa17ff4ab7ff56c4c7e73caacab.jpg

to masz tuporadnik w pdf jak dokladnie co i jak krok po kroku

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/zamiana-licznika-pol-fis-pelny-fis-ostatnim-lifcie-pelna-opcja-281792/

---------- Post dopisany at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

potrzebujesz licznik manetke, pare pinów troche kabli i tyle, jak nie chce Ci sie rezac kontroli palonej zarowki to olewasz, tak samo kontrole poziomu plynu spryskiwaczy tez nie musisz robic

generalnie wszystko p&p

Opublikowano
a szukales wogóle cos na ten temat bo podejrzewac to wiesz co mozna ze jutro padac bedzie np

pierwsze pytanie to jaki masz licznik , sadzac po roczniku to pewnie taki :

http://romatronic.pl/userdata/gfx/642c2aa17ff4ab7ff56c4c7e73caacab.jpg

to masz tuporadnik w pdf jak dokladnie co i jak krok po kroku

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/zamiana-licznika-pol-fis-pelny-fis-ostatnim-lifcie-pelna-opcja-281792/

---------- Post dopisany at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

potrzebujesz licznik manetke, pare pinów troche kabli i tyle, jak nie chce Ci sie rezac kontroli palonej zarowki to olewasz, tak samo kontrole poziomu plynu spryskiwaczy tez nie musisz robic

generalnie wszystko p&p

mam wlasnie takie zegary.

szukalem i brak konkretow...

manetka jakas , pare pinow i troche kabli ........ -tyle to wiedzialem....

Opublikowano

Dlatego dałem Ci link gdzie jest poradnik w formacie pdf dokładnie krok po kroku jak przejść z pol fis dostępny na pełny fis , główny wątek o fisie ma ponad 400 stron , trzeba było tam zadać pytanie

Opublikowano

z drobną uwagą co do zmian tarcz z anglika na europę, w anglikach 100km/h jest na godzinie 11, a nie w pionie na godz 12 jak w europejskich tarczach.

przekładka tarcz spowoduje przekłamanie o 20km/h.

chyba skontaktuje się z autorem tej instrukcji czy nie chciałby tego zrobić za parę groszy.

Opublikowano

Ale kupisz kabel za 80 zł i sam zmienisz wsad zeby nie było przekłamania

Tym samym kablem odczytasz pin starego jak i nowego licznika o ile pol fis masz vdo a nie jeager

bo stary pin będzie niezbędny do odpalenia auta, masz immo 3 i konieczna jest adaptacja vinu do nowego licznika a do tego właśnie jest potrzebny pin starych zegarów bądź można go wyciągnąć ze sterownika silnika tym samym kablem co wyżej pisałem czasem się udaje ( chodzi o vag Commander )

Wyciągnij licznik i napisz jaki masz kolor tylnej obudowy licznika

To Cię podpowiem jak to najtaniej zrobić

Opublikowano

ok koledzy, z powodu braku czasu i mojego pobytu poza granica kraju, mam pytanie czy jesli wstawie licznik z fisem i tylko go podlacze czy beda dzialac podstawowe wskazania ????? predkosc obroty wskazanie temp w chlodnicy i wskaznik paliwa, bo tam jest czujka jeszcze od temp oleju i napiecie aku, ale ja nie umiem i nie mam glowy zeby to zrobic, wymienilbym na zwykle zegary dzialajace (moje sa uszkodzone), ale poprostu tych z fisem jest wiecej.

Opublikowano

Tak będzie działać wsio a nawet temp oleju i voltomierz bo pod to juz w aucie wszystko jego gotowe

Tylko będą się drzec komunikaty o braku płynu spryskiwaczy i spalonej żarówki

Opublikowano

Zajrzyj pod auto , w misce od spodu , po przeciwnej stronie niż spust oleju, jeśli nie masz tzn ze albo ktoś misje wymienił na bez czujnika albo silnik

Możliwe ze nie mozesz sprawdzić bo odczyt może szedł przez licznik

Do manetki jednej kostki trzeba dorobić 4 kable , 3 do szarej kostki licznika , 1 do masy, przeczytaj ten poradnik co na górze tam wszystko jest

Opublikowano

szczerze to nie mam pojecia jak sie do tego zabrac a rozbieranie czegos nie majac o tym pojecia poskutkje jakims uszkodzeniem czegos przy rozbieraniu ;/ ..

---------- Post dopisany 24-06-2014 at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2014 at 22:09 ----------

rozebralem i wyjalem swoje zegary oto one, czyli obojetnie jaki zamiennik vdo wstawie ?

IMAG0189.jpg

IMAG0190.jpg

IMAG0191.jpg

IMAG0192.jpg

Opublikowano

koledzy jeszcze pytania,

1. widzialem na fisach ze sa 3 wejscia z tylu ... a ja mam tylko 2 kostki, skad wziasc ta trzecia ? do czego ona jest ? i czy bez niej bedzie dzialac wogole ?

2. czy musze zmienic na wersje od benzyny czy moge kupic od dizla (jest ich wiecej) i wlozyc swoja tarcze z benzyny, bedzie to dzialac ?

3. czy musze wymienic na wersje z zegarkiem elektronicznym ? czy moge wymienic na zegarek analogowy ? (jest ich wiecej)

4. czy musze miec zegary z wersji manualnej skrzyni ? czy moze byc z automatu ??

Opublikowano

1. To jest szara kostka od sterowania wskazaniami na fisie, można ja kupić na forum, łączy się kabelki z niej z manetka fis

jesli jej nie założysz to będzie działać na poczatek

2. Mozesz kupić od diesla ale żeby latało w benzynie trzeba zmienić wsad, poza tym tarca od obecnego jaegera nie będzie pasować do vdo, szukaj od benzyny

3. Nie nie mussisz , można wszystko ale czy jest sens się uwsteczbiac ?

4 . Manual automat nie ma różnicy, to tylko kwestia kodowania

Opublikowano

Wszystko jest na forum , trzeba poczytać

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...