Fifiński Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Mam problem - mianowicie po wsadzeniu kluczyka w stacyjkę i przekręceniu zapłonu zawsze światełko ładnie gasło. Po zgaszeniu silnika światełko ładnie nie zapalało się póki nie wyciągnąłem klucza. Radyjko się ładnie gasiło po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Niestety od jakiejś chwili żadna z wymienionych czynności nie występuje ;/ Gdzie szukać problemu ?
Fifiński Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Raczej tutaj stacyjka nie będzie brała aktywnego udziału tylko pewno jakiś kabelek po drodze ... Ktoś coś podpowie ?
roae Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 a majstrowałeś coś czy tak samo z siebie sie stało?
vokotibi Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Mam problem - mianowicie po wsadzeniu kluczyka w stacyjkę i przekręceniu zapłonu zawsze światełko ładnie gasło. Po zgaszeniu silnika światełko ładnie nie zapalało się póki nie wyciągnąłem klucza. Radyjko się ładnie gasiło po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Niestety od jakiejś chwili żadna z wymienionych czynności nie występuje ;/ Gdzie szukać problemu ? kostka stacyjki w pierwszej kolejności.
Fifiński Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wygląda ok wszystko, ktoś podpowie jakiś drucik może za to odpowiada ? Bo tak to wygląda wszystko ok ...
PhiL Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wygląda ok wszystko, ktoś podpowie jakiś drucik może za to odpowiada ? Bo tak to wygląda wszystko ok ... Jeśli chodzi o polifta (w przedlifcie jest pewnie podobnie ale nie jestem pewien) to za rzeczy o których piszesz odpowiada sygnał nazywany S-contactem. Rozsyłany jest po karocy od stacyjki do radia, licznika, centralnego itp. Można go wyśledzić na schematach. Styki z s-costactem mają oznaczenie 86s a węzeł oznaczenie A21 na schematach audi. Np. "Sam Naprawiam" strona 355 masz wszystko ładnie rozrysowane ALE też bym stawiał jak koledzy wyżej na stacyjkę lub kostkę stacyjki a nie instalację. Można to prosto sprawdzić. Nigdy tego nie robiłem i wnioskuje tylko na podstawie schematu więc robisz na własną odpowiedzialność ale ja bym to zrobił tak: - zrzucasz obudowy kierownicy - dostajesz się do czarnej wtyczki od kostki stacyjki (tej po lewej) - znajdujesz najcieńszy czerwony kabel (1 mm2) z niej wychodzący (powinny być jeszcze 2 czerwone ale grubsze) - nic nie rozłączasz - bierzesz woltomierz, żarówkę czy co tam masz i mierzysz napięcie między masą a tym właśnie cienkim czerwonym kablem (można delikatnie naciąć izolację a potem zaizolować albo może nawet styk w kostce będzie na wierzchu) z kluczykiem włożonym do stacyjki i wyjętym (po każdym włożeniu klucza przekręcić do zapłonu, cofnąć go i dopiero mierzyć) - jeśli napięcie nie będzie się zmieniać to na 99% stacyjka lub ta biała kostka stacyjki. Jakbyś się zdecydował drążyć temat w ten sposób to napisz o efektach to będziemy dalej myśleć. Dobrze byłoby też gdyby ktoś kto ogarnia instalacje napisał czy ja dobrze myślę i czy to ma w ogóle sens.
Fifiński Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jutro z rana przed tymi upałami cisne do garażu ogarnąć temat. Dzięki za informacje - będę informował na bieżąco co się będzie działo
pox Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dobrać się do kostki wcale nie jest tak łatwo - trzeba zrzucić kierownicę raz z poduszką, ale faktycznie objaw wskazuje na uszkodzenie gdzieś w okolicach stacyjki/kostki stacyjki
Fifiński Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witam. Napiecia na czarnej kostce na czerwonym kablu n brak Gdzie ta biala kostka do sprawdzenia bo nic takowego tu nie widze :/
PhiL Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Do białej kostki stacyjki przypięta jest właśnie ta czarna wtyczka z której wychodzą kable. Wygląda ona mniej więcej tak Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://image.ceneo.pl/data/products/7895230/i-kostka-stacyjki-audi-a6-c4-sdn-94-97-avant-94-98.jpg Prawdopodobnie właśnie ta kostka będzie przyczyną. Trzeba wypiąć wtyczkę i od dołu powinna być mała śruba która ją trzyma. Jeśli nie była jeszcze wymieniana to śruba może być zalakowana takim jakimś czerwonym klejem ale to bez problemu się wykrusza.
Fifiński Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Dziękuję bardzo, kostka zakupiona, zamontowana, działa Dzięki za pomoc ! :banan::banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się