Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie podczas przyspieszania <90stC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem. Co może być przyczyną dosyć głośnego cykania podczas ostrzejszego przyspieszania przed osiągnięciem 90stC przez silnik? Problem nie występuję gdy delikatnie wciskam pedał gazu. Po osiągnięciu temp roboczej 90stC problem ustępuje.

Opublikowano

Poziom oleju w normie. Jeszcze jakieś pomysły?

Opublikowano

wyebane turbo i jezdzone na gównianym oleju

Opublikowano

Turbo po regeneracji. Olej do tej pory to 10w40 więc wiem, że nie taki jak powinien być.

Opublikowano

Dupna jakas ta regeneracja widze skoro turbo sie odzywa.

Przewod od zasilania turbo czysciles przed montazem ?

Opublikowano

pekniety lub niedokrecony kolektor - turbina do kolektora lub katalizatora lub slabe/brak uszczelek na ich laczeniach

ja mam pekniety kolektor i wkurza mnie strasznie to cykanie, ale kupilem drugi za cale 3 dychy :D

Opublikowano

Tak, ten przewód był czyszczony. Sprawdzę te elementy, które wymieniliście. Tylko zastanawia mnie ta sprawa, że po osiągnięciu temp roboczej cykanie ustaje. Czy pęknięte uszczelki lub jakieś luzy pomiędzy nimi a np kolektorem dawałyby taki efekt, że po złapaniu temp cykanie ustępuje? Dobrze by było jakby to tylko to było a nie padnięta turbina.

Opublikowano

u mnie w zaleznosci od temp na zewnatrz wlasnie slychac bardziej lub mniej

Opublikowano

to nie kolektor ani uszczelki tylko turbo

sprawdzone na kilkunastu pacjetach

Opublikowano

devastation wytłumacz mi jaki element w turbinie powoduje takie cykanie i dlaczego ma to związek z temp silnika. Powiedz mi jeszcze czy jak już słychać ten odgłos to turbina nie ładuje już w ogóle? Oraz jak długo jeszcze takie coś pociągnie?

Opublikowano

a to cykanie to nie przypadkiem w kabinie? skad dzwiek idzie ? moze od strony przekaznikow?

Opublikowano

Zdecydowanie spod maski..

Opublikowano

stan przed maska, nachyl ucho nad turbo i pogazuj go troche naciskajac na przepustnice i zobacz czy to nie spod kolektora - bede uparty ;d

mam teorie ze kiedy auto sie nagrzewa, wszystkie szczeliny (zeliwne) nieco sie zaciaśniają, kiedy auto stygnie, metal się kurczy i wtedy słychać nieszczelności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...