WhiteBoy Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Witam, Proszę o info gdzie najkorzystniej można kupić APR Carbonio A4 B6 Na stronie producenta cena to 382$ = 1200zł +/-, ale nie ma opcji wysyłki do PL. W Polsce z kolei Carbonio do A4 B6 kosztuje 1888zł. Może jest jakaś opcja przetargać to z UK lub DE? 1888zł za ładny dolot to dla mnie jednak chyba za dużo.
wampir Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Widzę że kupiłeś złe auto jak masz tyle kasy ze jestes w stanie dac 1.5 tyś na taka pier**le . Nie kupuj tego tylko zainteresuje się swapem na 2.7 Biturbo. Wtedy poczujesz dopiero moc.
WhiteBoy Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 TIP + stożek to wydatek rzędu 700-1000 zł w zależności od potrzeb i użytych materiałów więc Carbonio w cenie USA nie jest złą opcją. Swap nie wchodzi w grę, o nie:)
wampir Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tip to 350zl i nie ma sensu przeplacac za takie wynalazki.
WhiteBoy Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Nie zapominajmy że Carbonio jest odseparowany od komory silnika, jakby chcieć zrobić porządny box na wzór tego z carbonio to też tego nikt nie zrobi za tego za przysłowiową stówkę. Pomińmy kwestię czy warto czy nie warto, zależy mi żeby ustalić gdzie to najtaniej można kupić. Dopiero wtedy ocenię czy mnie na taki gadżet stać.
wampir Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Widzę, że się zafiksowałeś na ten gadżet bo się ładnie prezentuje i ich reklama zadziałała. Przy takich mocach lepiej zainwestować pieniądze w FMIC i turbo a faktycznie odczujesz różnice. Wpisz sobie w gogle "cold intake myth"
Marc!n Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Nie ma się co klepać po czole tylko trzeba się zastanowić czy to aby na pewno potrzebne. Przeważnie najlepszym rozwiązaniem okazuje się ...achtung ... seryjny box + wymieniany w porę filtr. Jak koniecznie musisz mieć stożek, to za grosze można wykombinować osłonę aby oddzielić "filtr" od turbiny i kolektora, wystarczy kawałek blachy i chęci. Nie chce mi się szukać tego g w necie ale po nazwie domyślam się, że może obudowa jest z karbonu.. łał to na pewno da w huy kM i ta walka o kilka gram względem kawałka blachy czy ori boxa... Wg mnie totalnie bez sensu, w życiu bym takiej kasy na takie badziewie nie wyłożył nawet jak by miało dać kilka (bo więcej na pewno nie o ile wogóle) kM
WhiteBoy Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Wątpię aby carbonio był lepszy od zwykłego tipa i stożka pod względem przyrostu mocy. Za to jest to gotowa skuteczna opcja, która ładnie wygląda i dlatego ją rozważam. Zawsze można to w przyszłości sprzedać. Z jakąś strata ale się sprzeda. Żeby wyrezać fajną i skuteczną osłonę dla stożka trzeba trochę się nakombinować. Nie mówię tu o kawałku blachy tylko o porządnym boxie. Nie zapominajmy że od xenonów też wali grube ciepło i ogólnie jest kilka miejsc które trzeba odseparować. Wszystko jest do wykonania, kwestia czasu i pieniędzy. Ori puchę też rozważamy bo jednak wiele osób twierdzi że to najlepsze rozwiązanie. Na ori puszcze będzie ciszej i nie będzie sapania, ale to można osiągnąć odpowiednim zaworem upustowym, więc też dobra opcja. Za1888zł na pewno nie kupie samego dolotu, gdyby był w cenie USA to bym go rozważył. Na tą chwilę jednak nie widzę opcji tańszego zakupu więc temat odpada.
Inkognito Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 myślę że mógł bym wykonać taki box niestety nie z carbonu ale można by go później obkleić by to wyglądało no i myśle że wyszło by z połowę tej ceny
WhiteBoy Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Też o tym myślałem, choć wtedy wolałbym go pomalować niż oklejać. Jak myślisz ile taki box by mnie kosztował?
Inkognito Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 taki przeze mnie wykonany?? musiał bym policzyć jak co to dawaj na Pw jak naj bardziej można albo obkleić albo pomalować strukturką podobną do osłony silnika
WhiteBoy Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Dawaj na głównym, będzie dla potomnych:) Wiadomo że ciężko to obliczyć tak z głowy, ale może pokusisz się o wycenę +/- Zabudować trzeba ściankę przy lampie, ściankę przy silniku i spód a z niego można pocisnąć kolejną rurkę doprowadzającą powietrze ze zderzaka. Poniżej zdjęcie boxa który można kupić na ebay.
Inkognito Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 policze koszta w wolnej chwili to podam tu o wykonanie się nie martw dopływ powietrza pewnie został by ori ewentualnie można zrobić jakieś dodatkowe mam auto na którym mogę robić przymiarki więc spoko
WhiteBoy Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Ok będę wdzięczny za info. Też myślę że ori dojście powietrza warto zostawić, ewentualnie można puścić coś dołem, ale tą kwestie można rozważyć na samym końcu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się