Bartollo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 No to wtedy wjedź na kanal i osłuchaj przez drewienko i będziesz wiedział co jest 5
booster70 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Ty na serio z tym drewienkiem czy mnie pod pic ladujesz?
Bartollo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Całkowicie poważnie Ci mówię najlepiej niech będzie okrągłe np kawałek drewnianego kija od miotły przykładasz do ucha a drugi koniec przystawiasz do silnika i nasłuc**jesz gdzie pukanie jest najsilniejsze. jak dostawisz do bloku czy głowicy to słychać jak się wałek i wał obraca sprawdź a się przekonasz
darck_18 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 cała historia skończy się na wymianie dwumasy no i pewnie sprzęgła
vp-tdi Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ALe napisales wczesniej ze faluja czy zle przeczytalem? zle przeczytales ---------- Post dopisany at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany at 12:48 ---------- Posprawdzaj poduszki na motorze i jak kolega wspomniał plecionę. ale przeciez pleciona nie powodowala by takich drgan auta.. jedynie wydech by sie trzasl (fakt trzesie sie) ale jak podnioslem maske to silnik tez sie trzesie.. obroty nie faluja, i na zimnym silniku wszystko jest ok dopiero jak sie rozgrzeje. plecionke sprawdze dla swietego spokoju, czuje ze bede sprawdzal wszystko co mozliwe zeby tylko usterke znalezc Jeżeli jest to tylko na rozgrzanym silniku to plecionkę i poduchy możesz wyeliminować.Na 99% coś z osprzętem silnika ,najprawdopodobniej wtryski bądz pompa.Auto ma moc? ma ma do setki blisko 9s Vag i sprawdz korekcję wtrysków ewentualnie zrób pełne logi i w rzuć do działu "Diagnostyka VAG" korekcja wtryskow a rzeczywisty ich stan to 2 różne bajki. stanardowa procedura: coś sie już zużyło i juz nie domaga .jeden powie to ,drugi powie tamto ,masz czas to sobie sprawdzaj co kto ci tu napisze i sie baw. nie chcesz sie bawić pojedz do aso ,wydasz sporo ale na pewno ci to zrobią.
booster70 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 wydaje mi sie ze jestem blisko rozwiazania zagadki. przegladajac forum passata natrafilem na kolesia z identycznymi objawami, jestem z nim w kontakcie i z jeszcze jednym znajomym, w nastepnym tygodniu jade na logi do niego. Mowil ze ostatnio przyjechal do niego koles z podobnymi objawami i dawka byla za duza, zmniejszyli i wszystko sie uspokoilo. ten z forum paska tez obstawia cos z pompa. wiec moze sie uda to ogarnac.
wojtek1430 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 I co kolego, rozwiązałeś problem bo mam to samo u siebie?
booster70 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 za tydzien jade na logi to mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni
wojtek1430 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ja obstawiam na 90% nastawnik u nas regeneracja 250zł (czyli czyszczenie) z ustawieniami. Czy to dużo?
booster70 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Czy dużo to niewiem. Zależy. Z wyciągnięciem pompy i zrobieniem i montażem to mało;) ale jak za samo rozebranie i czyszczenie to mam ludzi co taniej mi to zrobią i krócej będę bez auta
wojtek1430 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Mi to zrobią w max 3h Do czyszczenia nastawnika nie trzeba wyciągać pompy.
Wihajster Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 wymien plecionke a wszystko wróci do normy
booster70 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 wymienilem poduszke pod skrzynia ta od strony pasazera i obejme wydechu pod autem i jak reka odjal
lukiboy87 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 kolego zacznij od wymiany plecionki. Najtańsza i zazwyczaj takie są objawy. U mnie też telepało autem po rozgrzaniu, jak dodałem gazu to nie tylko na wolnych obrotach wpadał w rezonans. Teorii było wiele od dwumasy, poprzez kąt wtrysku, wtryskiwacze itd. Wszyscy mechanicy chcieli wszystko rozbierać i mega naprawy robić. Kolega z forum polecił wymianę plecionki(była cała nie uszkodzona) posluchałem go. Okazalo się że się zapieła w środku i nie tłumiła drgań i wszystko na budę się przenosiło. Jak opowiadam o tym mechanikom to się dziwią że powodem drgań była plecionka. Zacznij po taniości od plecionki-dobra sprawdzona rada
booster70 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 wymienilem poduszke pod skrzynia i lacze wydechu to na srodku i reka odjal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się