Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie chce zapalić , miga kontrolka od oleju


bpl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ,

bardzo prosze o pomoc w ustaleniu przyczyny problemów z moją audiczką .

w dniu dzisiejszym wsiadam , i auto niestety nie chce zapalić .

ponizej filmik jak to wyglada . bardzo prosze o pomoc co to moze byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim podlacz komputer i powiedz jakie bledy wyskoczyly. Zwlaszcza jezeli to sie stalo tak nagle w co watpie. Nie bylo zadnych oznak wczesniej? Np, dlugo trzebabylo krecic zeby odpalil, cos wymieniales niedawno albo byles u mechanika, czy sprawdzales czy wszystko ok z olejem? W takiej sytuacji jezeli nie masz dostepu do komputera i zrobienia skanu VAGiem musisz sprawdzic czy dochodzi paliwo do pompy, czy pompa dostaje napiecie, czy nie przestawil sie rozrzad, czy bezpiecznik ktorys ci nie strzelil (Dzisiaj jest wilgotno np u mnie, moze gdzies slabo zabezpieczona instalacja i bylo zwarcie), filtr paliwa kiedy wymieniales? Czy wskaznik paliwa dziala prawidlowo i czy masz w ogole paliwo?. Ciezko bedzie bez kompa bo duzo moze byc przyczyn i rzeczy do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Jutro sprobuje vaga ogarnac. Wczesniej faktycznie jak byla wysoka temperatura na zewnatrz to byly problemy z odpaleniem samochodu . Trzeba bylo dlugo krecic i dodatkowo dodawac gazu i wtedy dopiero zaskoczyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem filmik i powiem Ci tak.

Jak czyściłem nastawnik w swojej to miałem podobne objawy jak ty masz.

Jak dla mnie to albo zapowietrzony jest albo za słabe aku masz ewentualnie świece nie dają rady.

Jak było gorącą a silnik jaki rozgrzany???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź błędy na vagu, i napisz co tam wyszło a co kontrolki oleju u mnie było tak samo np jak mierzyłem ciśnienie na garnkach to po chwili kręcenia się zaświeciła:) takze chyba tak ma być:) bo czujnik wyrywa za małe ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku. Zobacz czy rozrzad ci sie nie przestawil!! Wyjasnialo by to dlaczego wczesniej ci gorzej palil. Zrob jeszcze log pozycji 000 i pokaz jaki jest ten kat wtrysku bo wyglada na to ze nie jest taki jaki byc powinien. Ile czasu masz auto? Czo przy nim wczesniej bylo robione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Widać nawet jak długo Ci kontrolka od świec się pali. W lecie powinna po ok sekundzie zgasnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze poustawiaj rozrzad na znakach. Pierwszy podejrzany to przestawiony pasek, albo zjechany wpust na kole walu korbowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany.

sprawdzane byly wtryski , pompa wtryskowa, rozrzad i wszystko w porzadku.

przyczyna okazalo sie nie wiedzac czemu cofające paliwo .

zostal wymieniony filtr paliwa , zamontowany zawor jednokierunkowy , przeczyszczone przewody paliwowe i problem znikl , samochod pali od strzala .

bardzo dziekuje wszystkim za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy fabrycznie był montowany zaworek jednokierunkowy? nie był, a czemu nie był? bo nie ma takiej potrzeby, więc montowanie go to druciarska metoda na poprawę problemu którego w ogóle nie rozwiązałeś, co za spec wpadł na ten druciarski sposób, no i jak on nie potrafi sprawdzić szczelności układu paliwowego tylko woli wsadzić zaworek który tylko załagodzi problem to pewnie auto dalej zapala kulawo, z pól obrotu ciepły czy zimny zapala teraz? a zapalałby jak by zrobił to spec jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy fabrycznie był montowany zaworek jednokierunkowy? nie był, a czemu nie był? bo nie ma takiej potrzeby, więc montowanie go to druciarska metoda na poprawę problemu którego w ogóle nie rozwiązałeś, co za spec wpadł na ten druciarski sposób, no i jak on nie potrafi sprawdzić szczelności układu paliwowego tylko woli wsadzić zaworek który tylko załagodzi problem to pewnie auto dalej zapala kulawo, z pól obrotu ciepły czy zimny zapala teraz? a zapalałby jak by zrobił to spec jak należy

Popieram. Profanacja układu paliwowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy fabrycznie był montowany zaworek jednokierunkowy? nie był, a czemu nie był? bo nie ma takiej potrzeby, więc montowanie go to druciarska metoda na poprawę problemu którego w ogóle nie rozwiązałeś, co za spec wpadł na ten druciarski sposób, no i jak on nie potrafi sprawdzić szczelności układu paliwowego tylko woli wsadzić zaworek który tylko załagodzi problem to pewnie auto dalej zapala kulawo, z pól obrotu ciepły czy zimny zapala teraz? a zapalałby jak by zrobił to spec jak należy

Może nie jest montowany tez zaworek przy pompie VP ale jest montowany bezpośrednio w pompie,w baku:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jakiej pompie w baku ty mówisz? napisz mi gdzie ty masz ten zaworek w baku bo na razie traktuje twoją wypowiedz jako żart:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jakiej pompie w baku ty mówisz? napisz mi gdzie ty masz ten zaworek w baku bo na razie traktuje twoją wypowiedz jako żart:)

Chodziło mi o pompę ale w benz,fakt diesel nie ma takowej:notworthy::notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o pompę ale w benz,fakt diesel nie ma takowej:notworthy::notworthy:

Mój diesel ma pompę w baku:wink: jak zresztą większość TDI PD:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o pompę ale w benz,fakt diesel nie ma takowej:notworthy::notworthy:

Mój diesel ma pompę w baku:wink: jak zresztą większość TDI PD:decayed:

Wiem i ja bym taki z tego nie był dumny:decayed::wink:

Autor raczej nie ma takowej:hi:

Sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem i ja bym taki z tego nie był dumny:decayed::wink:

Okazało by się w momencie jak TDI VP się zapowietrzy:decayed: PDek zapali wtedy w ok 15sec bez otwierania maski(znam z autopsji jak zabrakło paliwa), a w VP trzeba odpowietrzać wtryski:polew:

A tak poza tym to każdy chwali co ma:wink: i nie ma reguły że któryś VP vs PD dłużej wytrzyma:wink:

Kumpla A4 TDi VP kręci po 10 sec zanim zaskoczy, diagnoza-pompa, ktoś wie jaki orientacyjny koszt naprawy pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...