ciahciah Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 nie ważne co się ma ważne jak się dba, ktoś upala do bólu i ciągle się coś sypie, a drugi dba jak o jajko żeby czasem coś się nie sypnęło to co tu porównywać, a jeszcze lepiej, jeden upala i nic nie pada a drugi dba i ciągle coś wymienia, oj znam takie przypadki:) upalając nowe vp i pd na pewno w pd wałek szybciej padnie, tłoki i dół podejrzewam że w tym samym czasie, wtryski też, mowa o autach z taką samą mocą i momentem, a cała reszta to sprawy indywidualne, ale pd nigdy nie będzie palił mniej niż vp:P to zależy na kogo trafisz, jeden weźmie 50zł a inny za to samo 700zł, a w 90% przypadków koszt ogarnięcia problemu nie przekracza tak naprawdę 50zł i 30min roboty, kosz jest duży gdy auto przestanie zapalać całkiem, gdy pęknie tłok w pompie lub spring lub pompa porządnie się zasyfi, jak nic nie pękło i pompa nie najadła się szlamu to kwestia wyregulować podstawy, dla osoby która ma na ten temat wiedzę i ma czym zmierzyć to co trzeba wyregulować to tylko pytanie ile sobie policzy za max 30min roboty:) podpowiem możliwych elementów do regulacji jest cztery, vagiem można tyko dwa sprawdzić, mowa tylko o problemie zapalania i ogarnianiu pompy, no bo bak, smok, filtr i wężyki do filtra i do pompy tak samo mogą powodować problem, wystarczy że będzie nie szczelność na rurce w smoku i już auto będzie zapłać słabo, czy to wina układu wystarczy pompę zasilić bezpośrednio z bańki w celu sprawdzenia
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 ogólnie te pompy cieżko jest zajechać ,mieliśmy na testy stara b4 tdi 95r 1z ,kolega miał tak katować aby sie pompa zrypała ,2 tygodnie ją meczył ile sie da ,wlewał co popadnie.po tygodniu padł nastawnik ( pekła sprezyna w nastawniku ) ale pompie nic nie było. audi i tak bylo już szrotem ( buda ) ale silnik sprzedalismy i gosciu do dzis tym jezdzi na tej samej pompie z nowymi sprezynami w nastawniku. do do tematu kolegi ,radze sprawdzić zaworki zwrotne w pompie to one są po to żeby trzymać paliwo. sprawne zaworki z wymiana koszt u mnie 50zł
ciahciah Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 ktoś kto zajmuję się zawodowo tym powinien nazywać fachowo te zaworki... presssure-control valve(zawór regulacyjny ciśnienia) overflow restriction(dławik przepływu przy przelewie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się