Grabek94 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Głupia sprawa, to może być to cofanie się paliwa. U mnie tak jest gdy jeżdżę na rezerwie. Pomaga zalanie 15 litrów benzyny i znowu spokój na miesiąc albo dwa i pali na dotyk.
Magicbattle Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 no wlasnie chyba sie cofa ale mam ponad 20 litrow w zbiorniku.
Grabek94 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Może i jest to uciążliwe w pewnym stopniu, ale da sie z tym żyć. Nie jest to coś zagrażającego życiu silnika moim zdaniem. Rozrusznik tylko dostaje.
ja74687 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Tzn. z tym cofaniem to nawet na rezerwie nie powinno się cofać jak u was się cofa to znaczy że zawór w pompie puszcza i jest do wymiany, a po zatankowaniu większej ilości paliwa nie cofa się ponieważ wtedy wężyk przelewowy jest zalany PB i nie ma jak się cofnąć ponieważ nigdzie się podciśnienie nie robi można z tym powalczyć przez przedłużenie wężyka przelewowego żeby był praktycznie na dnie wtedy będzie cały czas w PB i nie cofnie się ale żeby też brudu przez przypadek nie zaciągnął więc myślę że lepiej będzie albo wymienić pompę albo mieć więcej PB w baku efekt będzie ten sam A przy tym kręceniu to z silnikiem nic złego się nie dzieje tylko jak kolega wyżej napisał szkoda rozrusznika i aku
Magicbattle Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 wiadomo nic silnikowi nie bedzie ale jest to uciazliwe bo jak wsiadam do samochodu to ma odrazu ladnie zapalic a nie ludzie sie patrza co za szrot palic nie chce. musze sie przyjrzec temu cofaniu sie paliwa. ma moze ktos jakies instrukcje foto gdzie co jak zeby byc pewnym to odrazu pompe kupuje tylko musze byc w 100% pewny
ja74687 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 odkręć wężyk przelewowy od listwy podłuż jakąś miskę i niech druga osoba zakręci jeżeli paliwo od razu poleci to znaczy że się nie cofa ale jeżeli po pewnym czasie to znaczy że się cofa
mrozo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 W odniesieniu do mojego przypadku (ADR 1.8, LPG- wtryski Valtek czerwone i trudne odpalanie) - posłuchaj, czy wtryskiwacze gazu pracują jednakowo i bezstukowo. U mnie w jednym wtryskiwaczu gazowym "wystukał się" oring w tłoczku, objaw taki, że pracował głośniej. Charakterystyczne stukanie dało się również wybadać palcami. Usterkę usunąłem zakupując zestaw naprawczy. Po kalibracji za pomocą komputera objaw zniknął. Ten wtryskiwacz miał wpływ na uruchamianie auta oraz pracę na benzynie. Rozjeżdżała się mapa wtrysku.
rogalpoz Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Podepnę się pod temat. Auto A4 1.8 + gaz 95r. Cięzko odpala po kazdym dłuższym postoju, zacząłem diagnozę od pompy paliwa i po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa nie pracuje, dopiero jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to pompa zaczyna podawać paliwo i auto odpala po 10-15 sekundach takiego krecenia. Co moze być przyczyną? przekaznik ? i drugie pytanie: po przełączeniu na gaz pompa paliwa cały czas pracuje czy jest to poprawne? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
ja74687 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 To od początku. Z tego co opisałeś wszystko jest prawidłowo czyli pompa ma się załączać z rozrusznikiem, i musi pracować jak samochód chodzi na LPG również prawidłowo powinna pracować aby chłodzić wtryski PB. Poczytaj temat od początku tak sporo jest opisane co może być przyczyną, na początek zakręć LPG na butli, wypal cały z układu, i zobacz efekty jak pomoże to masz odpowiedź I nie jest ważne że samochód odpala na PB (piszę bo już były posty o tym że przy rozruchu lpg nie działa), sprawdź co ci napisałem i daj znać Jeżeli to nie pomoże to jest duże prawdopodobieństwo że poszedł zawór zwrotny w pompie paliwa (niewymienialny) i cofa się PB do baku. Ale i to masz gdzieś tu opisane Zobacz to co ci napisałem najpierw
Grabek94 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 W przypadku wracania paliwa do baku można by zastosować zawór jednokierunkowy ? U mnie występuje dłuższe kręcenie rano, gdy jest mało paliwa w zbiorniku (tak jakby wracało do baku) ale tak z 4 sekundy najwyżej.
ja74687 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 nie nie można ja kupowałem różne zawory zwrotne do PB i żaden nie wytrzymał wymiana pompy pomogła ale jak już kiedyś napisałem jeżeli układ jest zamknięty tzn. wężyk przelewowy jest zanurzony w PB to paliwo nie będzie się cofało bo nie będzie miało jak Kiedyś to opisałem nie chce mi się powtarzać tematu Normalnego zaworu zwrotnego nie można zastosować bo nie wytrzyma takiego ciśnienie, ja kupowałem najróżniejsze i żaden nie wytrzymał więcej niż 2 odpalenia
rogalpoz Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 To od początku. Z tego co opisałeś wszystko jest prawidłowo czyli pompa ma się załączać z rozrusznikiem, i musi pracować jak samochód chodzi na LPG również prawidłowo powinna pracować aby chłodzić wtryski PB. Poczytaj temat od początku tak sporo jest opisane co może być przyczyną, na początek zakręć LPG na butli, wypal cały z układu, i zobacz efekty jak pomoże to masz odpowiedź I nie jest ważne że samochód odpala na PB (piszę bo już były posty o tym że przy rozruchu lpg nie działa), sprawdź co ci napisałem i daj znać Jeżeli to nie pomoże to jest duże prawdopodobieństwo że poszedł zawór zwrotny w pompie paliwa (niewymienialny) i cofa się PB do baku. Ale i to masz gdzieś tu opisane Zobacz to co ci napisałem najpierw jutro zrobie próbę odpalenia z zakręconym lpg i zobaczymy, dzis jeszcze kukałem do pompy paliwa i wężyk od powrotu jest pęknięty w miarę wysoko takze nie da się go zalac beną. czy moze to miec wpływ na cofanie się beny jak dostaje powietrze? Pozdro
ja74687 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 może bo jeżeli zawór na pompie jest uszkodzony to zabiera powietrze z tego wężyka i dlatego spada, jeżeli masz nawet uszkodzony zawór to przy większej ilości PB i tak paliwo nie powinno się cofnąć bo przelew jest zamoczony w PB Prosta zasada jak włożysz wężyk do dwóch pojemników na nie zadużych różnych wysokościach to ci nie zleci woda z wężyka ale jeżeli tylko podniesiesz delikatnie wężyk i zaciągnie powietrza to już wtedy zleci Tak samo jest w układnie PB audi
rogalpoz Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 a wiec tak, przez weekend spędziłem parę chwil z autem. Problem który mnie prześladował nadal jest. co zrobiłem: zakreciłem gaz, wyjechałem resztkę i odczekałem auto odpalało bez zmian. zajrzałem więc do baku. cos tam było grzebane, słaby ze mnie wędkarz ale w baku wyłowiłem srubokręt guma na srubokrecie się rozpusciła i siko przy pompie było całe oblepione, jeszcze raz chciałbym się upewnić czy pompa paliwa nie powinna działać po przekręceniu kluczyka na zapłon? pozmieniałem wszystkie opaski zaciskowe na przewodach paliwowych i wymieniłem oringi na wezyku powrotu paliwa. swoją drogą wymienić tez węzyk to nie lada sztuka. co dalej mam sprawdzać? jak jest zbudowana pompa w audi? moze przez nią cfac paliwo jest tam jakis zawór zwrotny? Liczę na wasze pomysły i uwagi. Pozdro
ja74687 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 To tak pompa działa dopiero przy rozruszniku W pompie znajduje się zawór zwrotny który lubi przepuszczać, żeby to sprawdzić wykręć z listwy wtryskowej wąż przelewowy podłóż coś i niech druga osoba zakręci jeżeli PB poleci od razu to znaczy że zaworek w pompie działa jeżeli nie to puszcza i w takim przypadku pomaga jak już pisałem większa ilość PB w baku aby przelew był w nim zamoczony lub wymiana pompy Jak od razu poleci PB to napisz będziemy dalej myśleć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się