Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Co do Wahlera to ja podpisuje się rękami i nogami pod tym, że jest z tą firmą loteria. W aucie żony (VW Polo) wymieniałem termostat właśnie na Wahlera. Pierwsza sztuka była walnięta od nowości, nie otwierał się. Po reklamacji i wymianie na kolejną sztukę ta sama sytuacja. Wziąłem zwrot kasy i zmieniłem termostat na ori z serwisu (btw produkuje je firma BEHR-THOMSON dla VW więc dla Audi będzie to samo) i śmiga do dzisiaj :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplaciles dobra stowe. droga ta kawa byla :polew:

Wazne, ze mu cena odpowiadala i ma 90C ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie Wy kupujecie te Wahlery... ja tam nie wciskam nikomu tej marki. Cóż to Wasza kasa. Tak na marginesie trzeba kupować te elementy w sprawdzonych punktach.. i będzie cacy. Więcej już na ten temat nie napisze- obiecuje :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wymieniłem 2 dni temu termostat ponieważ stary mi nie dogrzewał silnika. Po wymianie wskazówka na liczniku stoi w pionie, na postoju czasem delikatnie wychyla mi sie w lewo. Na klimatroniku w czasie jazdy pokazuje mi tak 96-98. a na postoju czasem wzrośnie do 100-101. Czy to jest prawidłowa temp czy trochę za wysoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na postoju waha się między 96-108 *C... Na Blacie ofc 90*C.

I muszę wkońcu wymienić ten czujnik G62, bo doprowadza mnie to do szału :disgust: Raz 90*C, raz pokazuje 70*C i za chwile spada na na 50*C :E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz w tej chwili termostat założony ? Wahler ? :cool1:

Tak wymieniłem Behr - a na Wahlera.

Oba przy gotowaniu działały praktycznie tak samo [otwierały się tuż przed wrzeniem i zamykały po chwili stygnięcia wody], więc nie podejrzewam ich.

Sprawdzę jeszcze raz G62 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli u mnie jest dobra temperatura czy trochę za duża? Może czujnik temperatury do wymiany?

za duża, sprawdź vagiem co wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli u mnie jest dobra temperatura czy trochę za duża? Może czujnik temperatury do wymiany?

za duża, sprawdź vagiem co wymienić

Kolega sprawdzał mi Vagiem ostatnio to pokazało mi bład czujnika wału korbowego,będę wymieniał w nast tyg i mowił że jeszcze mam do czyszczenia przepustnice.Może po wymianie tego temp trochę spadnie. Ale po wymianie tego czujnika jeszcze raz sprawdzę z kolega vagiem i zobaczę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju czasem delikatnie wychyla mi sie w lewo. Na klimatroniku w czasie jazdy pokazuje mi tak 96-98. a na postoju czasem wzrośnie do 100-101. Czy to jest prawidłowa temp czy trochę za wysoka?

To w lewo czy w prawo?

Ja bym zostawil. Jak sie zrobi cieplej i temp silnika bedzie rosla jeszcze bardziej to wtedy szukaj przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz w tej chwili termostat założony ? Wahler ? :cool1:

Tak wymieniłem Behr - a na Wahlera.

Oba przy gotowaniu działały praktycznie tak samo [otwierały się tuż przed wrzeniem i zamykały po chwili stygnięcia wody], więc nie podejrzewam ich.

Sprawdzę jeszcze raz G62 ...

Okazało się, że to jednak czujnikowi odpierdziela podczas jazdy - na klimatroniku stoi jak byk 90 a na wskaźniku przy szybszej jeździe spada do 60 by po chwili jazdy wolniejszej wrócić do 90 - trzeba będzie kupić ORI czujnik w serwisie bo ten z Intercars zakupiony rok temu już jest nic nie wart :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz w tej chwili termostat założony ? Wahler ? :cool1:

Tak wymieniłem Behr - a na Wahlera.

Oba przy gotowaniu działały praktycznie tak samo [otwierały się tuż przed wrzeniem i zamykały po chwili stygnięcia wody], więc nie podejrzewam ich.

Sprawdzę jeszcze raz G62 ...

Okazało się, że to jednak czujnikowi odpierdziela podczas jazdy - na klimatroniku stoi jak byk 90 a na wskaźniku przy szybszej jeździe spada do 60 by po chwili jazdy wolniejszej wrócić do 90 - trzeba będzie kupić ORI czujnik w serwisie bo ten z Intercars zakupiony rok temu już jest nic nie wart :confused4:

A jakiej firmy z intercarsu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że to jednak czujnikowi odpierdziela podczas jazdy ...

... trzeba będzie kupić ORI czujnik w serwisie bo ten z Intercars zakupiony rok temu już jest nic nie wart :confused4:

:facepalm:

Ile razy jeszcze trzeba będzie napisać , że takie tajle jak czujnik temp. , termostat ... itp. kupujemy tylko i wyłącznie w ASO :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że to jednak czujnikowi odpierdziela podczas jazdy - na klimatroniku stoi jak byk 90 a na wskaźniku przy szybszej jeździe spada do 60 by po chwili jazdy wolniejszej wrócić do 90 - trzeba będzie kupić ORI czujnik w serwisie bo ten z Intercars zakupiony rok temu już jest nic nie wart :confused4:

na złym kanale klimatronika patrzysz na temperaturę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju czasem delikatnie wychyla mi sie w lewo. Na klimatroniku w czasie jazdy pokazuje mi tak 96-98. a na postoju czasem wzrośnie do 100-101. Czy to jest prawidłowa temp czy trochę za wysoka?

To w lewo czy w prawo?

Ja bym zostawil. Jak sie zrobi cieplej i temp silnika bedzie rosla jeszcze bardziej to wtedy szukaj przyczyny.

No mój błąd,pomyliły mi sie strony. Oczywiście wychyla sie w prawo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie strasznie wolno lapie temperature 90 stopni po okolo 10 km. czy to normalne?W czasie jazdy opada ale to tak od ok. 150 wzwyz?Tak ma byc czy to objawy normalne autko jak w opisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie strasznie wolno lapie temperature 90 stopni po okolo 10 km. czy to normalne?W czasie jazdy opada ale to tak od ok. 150 wzwyz?Tak ma byc czy to objawy normalne autko jak w opisie.

Nie normalne. Pewnie termostat za wczesnie puszcza. Po ok 5km sprawdz dolny waz idoacy od chlodnicy do silnika. Jak cieply to termostat do wymiany. Jak zimny to moze czujnik temp. padac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że to jednak czujnikowi odpierdziela podczas jazdy ...

... trzeba będzie kupić ORI czujnik w serwisie bo ten z Intercars zakupiony rok temu już jest nic nie wart :confused4:

:facepalm:

Ile razy jeszcze trzeba będzie napisać , że takie tajle jak czujnik temp. , termostat ... itp. kupujemy tylko i wyłącznie w ASO :facepalm:

Pisz, pisz tylko potem tak jak teraz w moim przypadku okazuje się, że w Intercars kupiłem dokładnie taki sam czujnik półtora roku temu co dzisiaj w serwisie [okazało się po demontażu starego] :tongue4:

Różnica oczywiście w cenie tzn. półtora roku temu w Intercars 68 zł, dzisiaj w serwisie Wojtanowicz 122 zł.

Oba czujniki firmy ELTH made in Luxembourg.

Jeśli wiemy jakiej firmy ma być czujnik, termostat itp. i znajdziemy go taniej to po co przepłacać w serwisie [skoro i tak za półtora roku padnie :wallbash:] :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELTH'a kupiłeś w IC :mysli: :gwizdanie:

Nie wierze za uja :cool1:

[br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 21:16_________________________________________________Po drugie w Rybniku w sklepie "Skoda" jest tak samo wyglądający czujnik temp. jak ORI za ~ 30 zł ... kumpel wymienił trzy szt. i każdy był zjebany , po mojej namowie kupił ORI w "MAGRO Rybnik" i ma spokój :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...