Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś rano własnie tak miałem...wracajac z pracy okoł15 km miałem dolny zimny i agórny ciepły..Jak samochód pochodził troche koło domu to systematycznie robił sie goracy dolny mam wrazenie ze samochód mi chodzi na małym obiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak właśnie ma być, jakby chodził na małym obiegu to dolny wąż byłby cały czas zimny, a w czasie jazdy szczególnie teraz jak jest zimno termostat się nie otwiera jeżeli nie musi. Jeżeli na zegarze i klimatronicu jest ok, to nie ma co grzebać, wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak właśnie ma być, jakby chodził na małym obiegu to dolny wąż byłby cały czas zimny, a w czasie jazdy szczególnie teraz jak jest zimno termostat się nie otwiera jeżeli nie musi. Jeżeli na zegarze i klimatronicu jest ok, to nie ma co grzebać, wszystko gra.

DOKŁADNIE :good:

Kolego Mariusz96 nie szukaj ( za przeproszeniem ) dziury w duupie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem dobra już się nie dotykam do tego samochodu...temperaturę w vagu pod instruments 17 w bloku 003 mam temperaturę między 88.5 a 93 stopnie. niewiem z czym ja porownac. Jak Mowicie że jadąc 15km między 90 a 120 przy włączonek dmuchawie na drugim biegu przy tej temperaturze otoczenia ma się nie otworzyc nie tak zostanie.Macie wkońcu większą wiedzę odemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem dobra już się nie dotykam do tego samochodu...temperaturę w vagu pod instruments 17 w bloku 003 mam temperaturę między 88.5 a 93 stopnie. niewiem z czym ja porownac. Jak Mowicie że jadąc 15km między 90 a 120 przy włączonek dmuchawie na drugim biegu przy tej temperaturze otoczenia ma się nie otworzyc nie tak zostanie.Macie wkońcu większą wiedzę odemnie.

A kto mówi , że termostat się nie otwiera :?: :mysli::cool1: ... Uchyla się na chwilkę i znowu zamyka i tak w kółko ... Tak ma być :cool1:

Jakby się nie otworzył to po 15 km płyn już by się gotował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie macie jednak rację właśnie jechałem do pracy teraz i mialem włączone ogrzewanie na 1bieg i sprawdziłem wąż od dołu był zimny lekko ale jak tylko wyłączylem ogrzewanie całkiem na zimne to zrobił się gorący czyli Jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zależy tylko od włączonego ogrzewania , tylko głównie od tego , że silnik pracował podczas postoju samochodu i nie miało za bardzo co schładzać chłodnicy

Tyle ode mnie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegoś czasu obserwując Kanał 49 klimatronika zauważyłem jakby nagłe przekłamania ?

Temperatura na tym kanale oscyluje od 92-98 st. zależy czy to zima czy lato . Ale to wydaje mi się jak najbardziej OK.

Natomiast nie ok jest to , że czasami pojawia się tam wartość "125 " ( no i dlaczego zawsze taka wartość ??) , na ok. 1-2 sek. Po czym normalny odczyt ok. 94 st.

Na desce trzyma cały czas 90 st.

Czym to może być spowodowane? VAGa nie mam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej G2 zaczyna przekłamywać :wink4: Na początek sprawdził bym wtyczkę czujnika temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej G2 zaczyna przekłamywać :wink4: Na początek sprawdził bym wtyczkę czujnika temp.

Mówimy o czujniku z tyłu silnika , u mnie w rurze pod m.w. akumulatorem prawda?

więc który czujnik wysyła dane do ECU ? Czy to włąsnie ten i on ma jakiś tam wpływ na dawkę paliwa przy np. zimnym silniku?

Drugi czujnik w chłodnicy jest chyba tylko od załaczania wentyaltora prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz cztero pinowy czujnik to on wysyła wartość na zegary i do komputera.Jeśli Jest uszkodzony bądź przeklamuje to możesz jak najbardziej mieć większe spalanie. . . sprawdź vagiem temperaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ;) panowie od pewnego czasu nie rośnie mi temperatura. W kanale 49 non stop pokazuje 30st, w kanale 51 rośnie do 90st. Na liczniku poniżej 60st i ani nie drgnie.

na vagu pokazuje

logip.th.jpg

Wczoraj wymieniłem czujnik temp. i dalej to samo .

W dodatku wyskakuje mi błąd 1039 , po skasowaniu dalej wraca.

Co mam jeszcze wymienić ? w czym tkwi problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01039 dotyczy właśnie czujnika G2 , jeżeli wymieniłeś ten czujnik to pozostaje sprawdzić wtyczkę i przewód ( jaki czujnik kupiłeś , zamiennik ? )

Wartość G2 sprawdź VAGeim w [17 Instruments] w grupie 3 poz. 1 , możesz ją porównać do temp. w [01 Engine] w grupa 007 poz. 4 ( G62 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...