Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem to samo tylko w druga stronę instrumenty pokazywały różnie 90 , 110 czasami 121 , czujniki zmieniałem jak leciało "3 szt za 27pln Febi,, 44pln "nie pamiętam nazwy " za 57 pln FAE i dalej to samo więc wkońcu kupiłem ori za 100 i było tydzień ok 95 na klimatroniku nic więcej nic mniej po jakiś czasie "tydzień " 110 temp grupy engine 93 w grupie instruments 110 I opinia termostat GATES czujnik Ori i dalej kupa więc walę to śmigam dalej nie patrze na wskaźniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo tylko w druga stronę instrumenty pokazywały różnie 90 , 110 czasami 121 , czujniki zmieniałem jak leciało "3 szt za 27pln Febi,, 44pln "nie pamiętam nazwy " za 57 pln FAE i dalej to samo więc wkońcu kupiłem ori za 100 i było tydzień ok 95 na klimatroniku nic więcej nic mniej po jakiś czasie "tydzień " 110 temp grupy engine 93 w grupie instruments 110 I opinia termostat GATES czujnik Ori i dalej kupa więc walę to śmigam dalej nie patrze na wskaźniki

No i co się dziwisz , że jakieś cuda się dzieją jak masz termostat z jakiegoś Gates'a :cool1::wallbash:

Załóż ORI termostat i będziesz miał = 90oC :cool1:

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hej, wie ktoś ile kosztuje termostat do AVJ, chodzi mi o oryginał bo potrzebuję wiedzieć?

06B 121 111K , silniki [AVJ] , [ALT] , [AMB] , [bFB] , [bEX] - 394 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuurna, sporo, a nie ma przypadkiem samego wkładu? Trzeba całość wymieniać?

[edit] Opiszę jeszcze o co chodzi dokładnie, bo może to jednak nie termostat. Mianowicie: ogólnie auto jeździ ok, tylko są małe problemy: włącza się na zimnym wentylator chłodnicy (mam jeden elektryczny), popracuje chwile i się wyłącza (do lekkiego rozgrzania), drugie to co zauważyłem to to, że nieraz rano jak silnik zimny odpalę to nie włącza się ssanie - obroty od razu na 800 (jeżeli włączy się ssanie to automatycznie nie włącza się wentylator i jest wszystko idealnie). Dodatkowo jak mu tak odbije że włącza się ten wentylator i nie włącza ssania to na ciepłym silniku jak jeżdżę na LPG od razu odpala z gazu (nie jest tak, że odpali na benzynie i od razu przełączy na gaz tylko od razu gaz). Poza tym wszystko jest ok, temp na wskaźniku ok, grzać grzeje, nie ma innych problemów. Pamiętam raz jak go vagowałem to był właśnie jakiś błąd z termostatem ale wykasowałem go i jakiś czas było ok. Dziwne jest to, że raz wszystko jest super a raz właśnie trochę szwankuje, co o tym myślicie?

[edit2] Podpiąłem VAG i teraz już wiem :D G62 do wymiany, o termostacie nic nie było. Mam też takie może ciut głupie pytanie - czy serwisy bawią się w wysyłki części czy niestety trzeba się samemu pofatygować? No i czy ktoś mógłby podać nr tego czujnika g62. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam odnośnie termostatu a mianowicie węża, który jak puści termostat to jest gorący. U mnie dzisiaj sprawdziłem temp. na blacie jakieś 80 st. i wąż oczywiście ten u góry gorący czyli termostat za wcześnie puszcza duży obieg. Chyba że ma być gorący ten wąż na dole chłodnicy bo za bardzo już nie wiem. Zresztą wskazania czujnika na blacie zgadzają mi się z VAG-iem to raczej termostat do wymiany. Tylko oryginalny termostacik to chyba serwis pozostaje bo w sklepach pytałem i proponują mi WAHLERA, GATESA albo VERNETA którego mam obecnie i jest to szajs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz to ja już nie wiem czy czujnik który wymieniłem na ori był dobry czy nie. czy ktoś może wie gdzie jest temperatura czujnika w którym bloku w programie POLSKI VAG 4.9??? czyli ta temperatura co jest na blacie zgadza się z vagiem to jest ok??? Rozbieżność pomiędzy czujnikami na vagu wynosi ok 5st. czyli powinien być czujnik chyba dobry. :confused4::mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane z G2 sprawdzisz również na kanale 49 klimatronika , z G62 VAG'iem/VCDS'em w którymś z bloków pomiarowych sterownika silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie...

szukałem i nie znalazłem podobnej sytuacji wiec opisze ja tu.

wymienialem pompe razem z rozrzadem oczywiscie plus plyn... i tu zaczyna sie problem

odpowietrzylem uklad bo nie grzalo jak powinno lecz temp. byla rowna <90 na zegarach> po odpowietrzeniu waz na dole cieply, grzeje juz nawet ponizej 60 stopni ale zlapie temp 90 potem spada do 70 czasem 60 i tak sie ze mna bawi... nie wiem czy to problem z odpowietrzeniem nadal czy co?

dlaczego grzeje dobrze a teraz temp. wariuje?

co proponujecie? dodam ze nigdy ponad 90 nie bylo takze sie nie przegrzewa silnik :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie...

szukałem i nie znalazłem podobnej sytuacji wiec opisze ja tu.

wymienialem pompe razem z rozrzadem oczywiscie plus plyn... i tu zaczyna sie problem

odpowietrzylem uklad bo nie grzalo jak powinno lecz temp. byla rowna <90 na zegarach> po odpowietrzeniu waz na dole cieply, grzeje juz nawet ponizej 60 stopni ale zlapie temp 90 potem spada do 70 czasem 60 i tak sie ze mna bawi... nie wiem czy to problem z odpowietrzeniem nadal czy co?

dlaczego grzeje dobrze a teraz temp. wariuje?

co proponujecie? dodam ze nigdy ponad 90 nie bylo takze sie nie przegrzewa silnik :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Dolny wąż powinien być chłodny.....jak dlugo Ci łapie 90C i czy trzyma ta temp. czy zaraz Ci spada powiedzmy do 70C?....jesli dlugo Ci nagrzewa do 90C a powiedzmy jak jedziesz na trasie bez zatrzyman i Ci spada temp. do 70C to na 100% termostat do wymiany tylko na orginalny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

ale to mam rozumiec ze termostat umarl po odpowietrzeniu?

wczesniej wszystko dzialalo bez problemowo...

lapie temp 90 dosc szybko okolo 5km i zaczyna rosnac ladnie w gore trzyma jakas chwile z 5 minut bez zatrzymywania sie i pozniej opada i znow rosnie i opada itp

moze czujnik? czytalem ze mozna przeczyscic ale nie wiem gdzie on jest :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

ale to mam rozumiec ze termostat umarl po odpowietrzeniu?

wczesniej wszystko dzialalo bez problemowo...

lapie temp 90 dosc szybko okolo 5km i zaczyna rosnac ladnie w gore trzyma jakas chwile z 5 minut bez zatrzymywania sie i pozniej opada i znow rosnie i opada itp

moze czujnik? czytalem ze mozna przeczyscic ale nie wiem gdzie on jest :kwasny:

Na pewno nie po odpowietrzeniu... do ilu Ci spada po osiagnieciu 90C ?......Ja miałem tak że wogule mi nie łapał 90C.........wyglada ze u Ciebie termostat jest ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie odpowietrzam go dalej

bo musi to byc powodem skoro wczesniej bylo ok ale nie wiem czy wole cieplo w aucie czy skaczaca temperature silnika hahaha[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 15:27_________________________________________________sprawdzilem temp na klimatroniku za pomoca kodu 51 i wyswietlilo mi 90wiec bylo wszystko ok trzymal tempo na wolnych obrotach bo stalem na podworku

powietrze w srodku cieple wiec to musi byc czujnik jakis

gdzie go moge przeczyscic? a ogolnie znalesc? to to cos co jest podlaczone do zbiorniczka gdzie wlewamy plyn?

dodam jeszcze ze mimo ze bylo 90 na klimie to na zegarach lekko sie podnioslo ponad 60[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 15:49_________________________________________________sprawdzilem jeszcze weze

wiec tak...

te idace do nagrzewnicy sa oba gorace

dolny waz w polowie lewej cieply a w prawej polowie zimny

plyn w pojemniczku niezbyt sie nagrzal

pewnie nie zdazylo sie wszystko wymieszac bo stalo auto na wolnych obrotach ale pisze wszystko co zauwazylem zeby dobrze opisac przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem i bylo 90 na 49[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 16:16_________________________________________________przypomnialo mi sie cos

kiedys jechalem i temp spadla mi ponizej 60 zatrzymalem sie wylaczylem i wlaczylem autko i temp pokazala 90

wiec czujnik co nie?

chcialbym go przeczyscic styki lub cos ale nie wiem gdzie on jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz VAG'a/VCDS'a ? Jak nie to obserwuj wskazania G2 na klimatroniku podczas jazdy ... najprawdopodobniej pada sekcja czujnika temp. G2 która daje wskazania dla wskaźnika temp. w liczniku i klimatronika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G2? a co to

sprawdze pod wieczor kolo 19 wybieram sie w mala trase zobaczymy jak to bedzie wygladac

tylko prosze wytlumacz co to te G2 i jak to obserwowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro klimatronik Ci pokazuje 90 a wskaznik temp 60 stopni to na bank masz walnięty czujnik....czujnik temp. nie wiem jak w dislu ale u mnie jest z tyłu komory silnika u samej góry , ja mam wtyczke 4-pinowa która jest wpieta od góry do czujnika temp., powinienes łatwo go znależć idą do niej 4 kabelki kolorowe....jesli bedziesz miał czujnik 2-pinowy to bedziesz miał 2 kabelki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem w tym watku ze temp z kanalu 49 to ta sama co na zegarach a u mnie na 49 jest 90 a na zegarach ledwo 60 hah juz nie ogarniam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...