sajon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Hej Dziekuje wszystkim za pomoc. Czujnik wymienilem i teraz wszystko smiga jak trzeba. Pozdrawiam
wilis72 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Może to tylko zbieg okoliczności, ale po odebraniu autka po wymianie kompletu rozrządu łącznie z pompą wody pojawił się następujący objaw: Auto w czasie normalnej jazdy nie rozgrzewa się (wskazówka temp. płynu chłodzącego na desce ani drgnie), po dłuższym staniu w korku temperatura rośnie do normalnej 90. Po kolejnym przejechaniu kilkunastu kilometrów wskazówka zaczyna opadać znowu do 60. Może ktoś miał podobne objawy. Co sprawdzić, gdzie szukać przyczyny. Może mechanik czegoś nie podpiął? Vaga jeszcze nie mam (zakupiony kabel gdzieś utkął na poczcie).
Daimos Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 A jak kolego działa ogrzewanie? Sprawdź czujnik temperatury.
wilis72 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 A jak kolego działa ogrzewanie? Sprawdź czujnik temperatury. Jak to sprawdzić? Może głupie pytanie, ale posiadam Audi A4 od 3 tygodni. Wcześniej jeździłem przez 12 lat Toyotą Cariną, a to dwa zupełnie inne autka (obsługa i serwis).
krzyniek Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 wilis72 wskazania temp.cieczy możesz sprawdzić na wyświetlaczu klimatronika i porównaj ze wskazaniami na zegarach
wilis72 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 wilis72 wskazania temp.cieczy możesz sprawdzić na wyświetlaczu klimatronika i porównaj ze wskazaniami na zegarach Kurcze z klimatronikiem dopiero się zapoznaje (moje pierwsze autko z klimą). Jak to zrobić? Nie chcę wam zawracać głowy, ale obiecuję, że jak poznam autko to będę czynnie pomagał w rozwiązywaniu problemów tak ja robiłem to na forum TKP Toyoty.
ROBERT Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 wilis72 wskazania temp.cieczy możesz sprawdzić na wyświetlaczu klimatronika i porównaj ze wskazaniami na zegarach Kurcze z klimatronikiem dopiero się zapoznaje (moje pierwsze autko z klimą). Jak to zrobić? Nie chcę wam zawracać głowy, ale obiecuję, że jak poznam autko to będę czynnie pomagał w rozwiązywaniu problemów tak ja robiłem to na forum TKP Toyoty. Sprawdź TU : http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html
wilis72 Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 A jak kolego działa ogrzewanie? Sprawdź czujnik temperatury. Ogrzewanie też słabo działa, a dodatkowo zauważyłem że cały czas działają obydwa wentylatory chłodnicy.Dziś wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej nie podniósł się powyżej 65 stopni, a oleju 70. Mechanik stwierdził przez telefon, że to termostat, a gość od waga przy okazji kasowania błędu poduszek mówił coś o jakimś czujniku temperatury.
Daimos Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 czyli do wymiany termostat i czujnik temperatury
Dzo-Dzo Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 ja mam czujnik nowy i termostat a temp 80 stopni i nie wiem o co kaman
mcm Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 ja mam czujnik nowy i termostat a temp 80 stopni i nie wiem o co kaman kaman o kiepski termostat ...
michal_g84 Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 ja mam czujnik nowy i termostat a temp 80 stopni i nie wiem o co kaman Może znów zwalony czujnik masz?
michalutp Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Ja kupiłem ori termostat za 50 zł z allegro, i wszystko się zgadzało,,,termostata identyczny jak stary ori, tamten trzymał ok 85 stopni a nowy 89-90 w kanale 49 temp różni się najwyżej o 1 stopień bo- różnica w zaokrągleniu. Jak się wywołuje błędy w klimatronicu polifcie?
Dzo-Dzo Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 nie na bank mam dobry najepierw kupilem firmy wahler zalorzylem i dalej lipa w końcu kupilem ori i chu,,, dalej lipa jak juz kupilem 2 nowy to mowie kupie jeszcze jedne firmy meyle i jeba... chu.. dalej nie dziala a w miedzy czasie wymienilem tez 3 czyjniki wiedz jak ktos ma jakis pomysl to bardzo prosze o info
gzrybol Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Witam U mnie też jakoś dziwnie się tem zachowuje, jadąc wczoraj z pracy od Balic do ronda Kraka na wysokości cpn ARGE zaczynał sie koreczek temp na zewnątrz ok 0s C, po krótkim czasie z 90 na wskaźniku zrobiło ok 80 a temp oleju spadła praktycznie do zera. Dziś w pracy też podobnie ok 1 km jechałem na 3 biegu bez gazu bo dziury są i też temp zaczęła spadać chyba nie jest to normalne, termostat wymieniony w ubiegłym roku na ORI bo wcale nie łapał 90. Co będzie jak temp będą ujemne? Ponadto jakoś dużo pali przy normalnej jeżdzie teraz po mieście pokazuje 8.6 do 8.8
NYNA Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 WitamU mnie też jakoś dziwnie się tem zachowuje, jadąc wczoraj z pracy od Balic do ronda Kraka na wysokości cpn ARGE zaczynał sie koreczek temp na zewnątrz ok 0s C, po krótkim czasie z 90 na wskaźniku zrobiło ok 80 a temp oleju spadła praktycznie do zera. Dziś w pracy też podobnie ok 1 km jechałem na 3 biegu bez gazu bo dziury są i też temp zaczęła spadać chyba nie jest to normalne, termostat wymieniony w ubiegłym roku na ORI bo wcale nie łapał 90. Co będzie jak temp będą ujemne? Ponadto jakoś dużo pali przy normalnej jeżdzie teraz po mieście pokazuje 8.6 do 8.8 Jak Ci temperatura skacze to pewnie czujnik temperatury masz walnięty i wskazówka Ci wariuje, sprawdź jeszcze dla pewności VAG-iem.Czujnik w ASO coś ponad 100 zł wymiana dość prosta.
janjazda Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Witam U mnie też jakoś dziwnie się tem zachowuje, jadąc wczoraj z pracy od Balic do ronda Kraka na wysokości cpn ARGE zaczynał sie koreczek temp na zewnątrz ok 0s C, po krótkim czasie z 90 na wskaźniku zrobiło ok 80 a temp oleju spadła praktycznie do zera. Dziś w pracy też podobnie ok 1 km jechałem na 3 biegu bez gazu bo dziury są i też temp zaczęła spadać chyba nie jest to normalne, termostat wymieniony w ubiegłym roku na ORI bo wcale nie łapał 90. Co będzie jak temp będą ujemne? Ponadto jakoś dużo pali przy normalnej jeżdzie teraz po mieście pokazuje 8.6 do 8.8 u mnie jest to samo, ale sprawdziłem na vag'u i w grupie 007 [engine] temp. 89,1*C, czyli bajka natomiast w 003 [instruments] temperatura skacze, co oznacza walnięty czujnik podłącz sobie vag'a i wszytko będzie jasne
gzrybol Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Na vagu nic nie wychodzi natomiast zastanawia mnie spalanie według mnie za wysokie przy normalnej jeżdzie, nie wiem czy się coś w programie nie poprzestawiało bo praktycznie tydzień auto stało bez akumulatora, wcześniej się w 8 l na setke mieścił po mieście przy dość ostrej jeżdzie a teraz żre jak smok, z odpalanie nie ma problemów, nie szarpie ani żadnych innych objawów
NYNA Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 a jaką masz temperaturę w grupie 007? oczywiście na ciepłym silniku po przejechaniu +/- 8 km
gzrybol Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Po przejechaniu ok 8 km przy obrotach do 2000 i temp 0 stopni to nie mam jeszcze 90 stopni, no i to spalanie mnie nurtuje cosik musi być nie tak żeby 9 litrów wciągał? Czy ten czujnik co odpowiada za wyśietlenia na zegarach ma wpływ na spalanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się