mrog Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Co do kanałów na klimatroniku u mnie na 49 zawsze jest 0 a na 51 zmienia się w zalezności od temperatury silnika. Jedyne rozsądne wytłumaczenie tego co piszecie wyżej to, że po lifcie auta zmienili opcje klimatronika.
Gość Murzyn Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 no zmienili....albo masz na tej pozycji jakis blad(chyba licznika) albo temp
Sprinter Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Czyli miałeś charakterystykę termostatu zbliżoną do mojego ...Czy pamiętasz może, czy twój poprzedni termostat utrzymywał mimo wszystko jakąś temperaturę od dołu, czy trzymał sztywno od dołu te załóżmy 80 st C ? Czy ten stary termostat miałeś jeszcze ori z pierwszego montażu ? Czy masz gdzieś zanotowany numer tego termostatu (numer producenta - Wahlera) ? Od dołu jakąś tam trzymał, ale to się tak zaczynało od 77-78 stopni płynnie. Tak, to był ori, ale czy z pierwszego montażu to nie powiem Numer producenta mojego Wahlera to 4264.87D, o ile czegoś nie porypałem :mrgreen: Pozdro
baskecior Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dzięki Sprinter. Wypisz wymaluj objawy jak w mojej B5 ... od 75 do 78 :mrgreen: Termostacik już kupiony w środę wymiana :twisted:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Jeździłem z 30 minut po mieście i zrobiłem wstępne oględziny, oto one: Klima, kanał 51: nie za bardzo miałem jak sprawdzić na trasie ale pojawiły się tak oto rezultaty: na rozgrzanym silniku temp. wahały się od 87°-94° ale co najważniejsze, co zauważyłem, otóż: Jeśli samochód chodził na luzie/stał w korku temperatura systematycznie rosła do jakiś 93-94° (niesty nie miałem możliwości sprawdzenia do ilu urośnie, jedynie mogę powiedzieć, że rosła coraz wolniej) Następnie po ruszeniu z miejsca/dodaniu gazu na luzie temperatura systematycznie spadała do jakiś 87°, nawet przy butowaniu. Druga ważna sprawa jest taka, że mimo wahań temp. silnika na klimatronicu na licznikach wskazówka stała ciągle w na jakiś 88° i ani drgnęła. Dodam, że temp. na liczniku nie rosła tak jak ta na klimie. Różnica w pokazywaniu temp. wynosiła od 2°-10°. Hmmm czyli mogę mieć termostat do wymiany i czujnik, tak na chłopski rozum. Chyba, że w liczniku byłoby coś nie tak. Jutro podepnę Vaga i zdam relację. Tymaczasem możecie się ustosunkować do mojego szybkiego testu. Pozdrawiam
Sprinter Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dzięki Sprinter. Wypisz wymaluj objawy jak w mojej B5 ... od 75 do 78 :mrgreen: Termostacik już kupiony w środę wymiana :twisted: Te same roczniki, te same silniki, pewnie właśnie porozkładały nam się fabryczne termostaty
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dzięki Sprinter. Wypisz wymaluj objawy jak w mojej B5 ... od 75 do 78 :mrgreen: Termostacik już kupiony w środę wymiana :twisted: Te same roczniki, te same silniki, pewnie właśnie porozkładały nam się fabryczne termostaty te same stare kondony,te same problemy .... :twisted: wymieniac i sie nie zastanawiac :!: ..... (koszt prawie zaden) a temperatura w TDI to wazna sprawa ;-)
wiki Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Co do kanałów na klimatroniku u mnie na 49 zawsze jest 0 a na 51 zmienia się w zalezności od temperatury silnika. Jedyne rozsądne wytłumaczenie tego co piszecie wyżej to, że po lifcie auta zmienili opcje klimatronika. no chyba tak ja mam 97 rok i po niepełnym lifcie (kiera stara) i na kanale 49 pokazuje mi dokładnie to co na blacie a na 51 bardzo szybko rośnie do 90 C i stoi jak mi z rana no i czujnik temp. mam koloru niebieskiego
mrog Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 ja miałem czujnik zielony tam jest fotka http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58765#58765 a co do klimatronika to mam prośbe do posiadaczy aut z 95 roku jakie macie wartości i kiedy na kanale 49 i 51
Gość zdeniu Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 na rozgrzanym silniku temp. wahały się od 87°-94°ale co najważniejsze, co zauważyłem, otóż: Jeśli samochód chodził na luzie/stał w korku temperatura systematycznie rosła do jakiś 93-94° (niesty nie miałem możliwości sprawdzenia do ilu urośnie, jedynie mogę powiedzieć, że rosła coraz wolniej) Następnie po ruszeniu z miejsca/dodaniu gazu na luzie temperatura systematycznie spadała do jakiś 87°, nawet przy butowaniu. jedyne logiczne wytłumaczenie to pęd powietrza chłodzący chłodnice :mrgreen:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 ja miałem czujnik zielony tam jest fotka http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=58765#58765a co do klimatronika to mam prośbe do posiadaczy aut z 95 roku jakie macie wartości i kiedy na kanale 49 i 51 kanał 51 opisałem parę postów wyżej, nastomiast na 49 mam 0 non stop.
M@rcus Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Panowie, pewnie niewiele wniosę do tego tematu, ale u mnie wartość wyświetlana pod kodem 49 tak jakby pokrywała się z tym co pokazuje budzik od temp. oleju. A co do 51 to już sam nie wiem - 15 minet jazdy, wjeżdżam na parking, sprawdzam co kryje kod 51 a tu 80 i co 5 sek. rośnie aż do 90. Na blacie temp. cieczy 70. Nie wiem co mam wymieniać - czujnik czy termostat? Jestem już zdezorientowany.
Gość Murzyn Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 to co dzis przezylem (a zabije normalnie mechaniora ktory nie ma czasu zeby mi to wymienic od czwartku) temp nagle spadla do 58C :shock: i tak sobie stala...pozniej nagle 90C i tak na przemian :shock: na vagu byl blad G62
wiki Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 nastomiast na 49 mam 0 non stop. nie macie koledzy na panelu klimatronika na przyciskach + - przetłoczen bo jak tak to macie starszą wersję a zresztą za pomocą kodu można sprawdzić wersję oprogramowania tylko nie pamietam kodu :???: i dlatego myśle że pod 49 nic wam nie pokazuje macie inne kody moze nie nawszystkim ale jest róznica hmm
Gość zdeniu Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 więc tak , termostat zmieniony na klimatroniku kanał 49 pokazuje podczas postoju 91 °C podczas jazdy 89 °C jest po prostu pięknie i myślę że automatycznie zużycie paliwa spadnie (ostatnio wynosiło 7l/100km)
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 to co dzis przezylem (a zabije normalnie mechaniora ktory nie ma czasu zeby mi to wymienic od czwartku) temp nagle spadla do 58C :shock: i tak sobie stala...pozniej nagle 90C i tak na przemian :shock: na vagu byl blad G62 błąd czujnika temperatury, czyli niekoniecznie musisz mieć walnięty termostat (albo to i to)
Gość MorgothDBMA Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 kod 49 zawsze 0 kod 51: po uruchomieniu silnika 27, szybko rosnie do okolo 50-60 potem wolniej A potem juz stale okolo 83-87 w zaleznosci od dynamiki jazdy i predkosci, na szafie ostatecznie caly czas okolo 89...
baskecior Opublikowano 19 Grudnia 2006 Opublikowano 19 Grudnia 2006 więc tak , termostat zmieniony na klimatroniku kanał 49 pokazuje podczas postoju 91 °C podczas jazdy 89 °C jest po prostu pięknie i myślę że automatycznie zużycie paliwa spadnie (ostatnio wynosiło 7l/100km) Madafaka ... mój traktor teraz żłopie 7,5 i więcej ... obyś był dobrym prorokiem ... trzymajcie kciuki , jutro zdam relację po wymianie :twisted: :mrgreen: [ Dodano: 20-12-2006, 00:57 ] to co dzis przezylem (a zabije normalnie mechaniora ktory nie ma czasu zeby mi to wymienic od czwartku) temp nagle spadla do 58C :shock: i tak sobie stala...pozniej nagle 90C i tak na przemian :shock: na vagu byl blad G62 Czujnik do wymiany , albo urwany przewód do czujnika. Błąd G62 wywaliló mi dopiero gdy odpiąłem fizycznie czujnik, na odpietym czujniku bład nie dał się wykasować :!:
Gość Murzyn Opublikowano 20 Grudnia 2006 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Czujnik do wymiany , albo urwany przewód do czujnika. Błąd G62 wywaliló mi dopiero gdy odpiąłem fizycznie czujnik, na odpietym czujniku bład nie dał się wykasować blad dalo sie skasowac...ehh to musze zamowic. Termostat i tak kupiony to (mam nadzie ze jutro juz bedzie w aucie)to nie zaszkodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się