audkic Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Witam i u mnie. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem audi cabriolet z 1997 roku. Jednostka napędowa to 1,9TDI - 1Z. Seryjne wyposażenie: - ABS - Klimatyzacja - 2xAirbag - Skórzana tapicerka - Podgrzewane fotele - El.dach - El.szyby - El.lusterka - Centralny zamek - Wspomaganie kierownicy - Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera Modyfikacje: - zaślepiony zawór EGR - zrobione - Wolna odma - zrobione - Wtryski - "216" - zrobione - Wywalony kat. - zrobione - Większy dolot - zrobione Plany: - Nowe falusie - zrobione - Nowe zderzaki ( poliftowy przód + tył) - zrobione - Ładniejszy daszek z nową szybką - zrobione - Zaciski dwutłoczkowe - S2 - zrobione - Kute wahacze od S2 - zrobione - Czerwone skór z audi TT 2007r - - zrobione 2011 Minęło już trochę czasu więc trzeba odświeżyć temat. Co się zmieniło - na pewno wiedza na temat cabrio - Nowe felusie 16" momo corse i oponki 205/50 - Nowa chłodnica - Nissen - Nowe środkowe światełko stopu - Tylni zderzak poliftowy ( taki jak powinien być) - Wskaźnik doładowania turbiny 2012 01.05.2012 - Nowy ale używany w bdb stanie czarny daszek z idealna tylnią szybką. + Nowe zamek dachu od klapy. - Nowe nadkole od strony kierowcy. 16.07.2012 - Tempomat (super sprawa - dziecinny montaż) 06.09.2012 - Zaciski dwu tłoczkowe od S2 do tego nowiutkie tarcze ATE + komplet klocuszków - Zderzak CFL + pomarańczowe kierunki miodzio:) 02.10.2012 Tak prezentuje się juz po pewnym czasie w moich rękach Nowy felunek na zimę 06.10.2012 - Przyszła pora na nowe amorki, odboje z osłonami do tego nowe poduszki amorka oraz nowe końcówki drążka. 08.10.2012 - Wahacze S2 z nowymi tulejami i końcówkami już On Board 16.12.2012 19.12.2012 2013 - Przyszła pora na nowy lakierek szczegóły str 2. W kolejności: - Dodatkowe zegary - zrobione - Kompletny EDS (zakupiony czeka na chwile wolnego żeby zamontować) W planach: - Większa turbawka - W następnym terminie przyjdzie pora na zawieszenie tylne 28.07.2013 Nowe fotele do deskorolki Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us MEMORY 07.2010 - zakup audi cabrio 07.2010 - Nowe felgi i opony 07.2010 - Olej 10W40 + filtry (olej, paliwo, powietrze, kabina) 08.2010 - Rozrzad 08.2010 - Regeneracja zacisków, wymiana tulejowania przód tył. ---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ---------- [ Dodano: 2013-02-28, 19:46 ] Przyszła pora na nowe co nieco. Jako że uzbierało się trochę do zrobienia z powłoką lakiernicza zdecydowałem się na nowa powłokę lakiernicza o to parę zdjęć z przygotowania do całego wydarzenia mały setup z postępu, wymiana błotnika na nowy stary był szpachlowany i zaczęło to się rozłazić. Nie było sensu szpachlować na nowo więc błotnik zostanie wymieniony na nowy stary:) Trojkolorowiec a może taki kolorek Na razie właśnie nie wiem czy iść w 5x112 czy szukać czegoś ciekawego w 4x108 bo szczerze na 4 szpilki już ciężko co jest ciekawego znaleźć ale chyba uderzę w 5 szpilek a gleba wpadnie na - 40 na początku czerwca Na pokładzie zawitał wreszcie nowy kolektor dolotowy Muszę tylko troszkę uszczuplić wygłuszenie maski A tak autko wygląda po małym setupie:) Maleńki update , żeby nie było że nic się nie dzieje:) pomału trwa kompletowanie rupieci do zmiany na ciut większy ukł. dolotowy Oraz tulejowanie sanek i tylnego zawieszenia ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- 14.08.2013 - Nowa motorowania 2,5 TDI R5 AEL - 140 KM
audkic Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Jeszcze kolego siedzi sobie grzecznie w A6, muszę skrzynie kupić i po mału będę się brał do roboty.
pioteros Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 rewelacja projekt, legendarne r5 w tdi pod maska w cabrio które niedługo będzie już klasykiem, naprawdę moje gratulacje
Kwinto69 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ciekawie ... ale jeszcze bardziej mi podoba się cupeta:wink:
audkic Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Postępy z prac, silnik 1,9 już poza pokładem Z nowości to zawita tył USA oraz rozstaw 5x112 A tak prezentuje się USA/Japan backfront Tak klapa coś nie tak:) ograniczniki są wyciągnięte Jeśli chodzi o zmianę rozstawu to na przód zawitają piasty od A4 B5 1,8t a tył to wiadomo A6 C4 całość już skompletowana i czeka na swój moment, jedyny problem jaki może stworzyć to spasowanie piast ze skrzynia czyli przeguby i półosie, ale to wyjdzie w praniu:) Skrzynia jaka zagości to 5 biegowa manualna od AWX oznaczenie FHN - podziękowania dla Arwam za danie cynku:) Jak by ktoś był ciekawy co ta skrzynia potrafi FHN: Przełożenie główne : 3,44 wsteczny : 3,44 1 > 3,77 2 > 2,17 3 > 1,36 4 > 0,90 5 > 0,68 prędkości 2000 obr/min > 102 km/h 2500 obr/min > 127 km/h 3000 obr/min > 153 km/h 3500 obr/min > 178 km/h 4000 obr/min > 204 km/h 4500 obr/min > 229 km/h
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 tylko szkoda ze sprzeglo zostanie mniejsze z ta skrzynia
audkic Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 tylko szkoda ze sprzeglo zostanie mniejsze z ta skrzynia Sprzęgło jeszcze nie wiem?? może od 2,8 albo wyśle swoje do regeneracji i wzmocnienia:) Na razie przewiduje bez grubszych modów tak do 200 ps i do 400 nm:)
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 mozesz miec problwm z upchaniem duzego dwumasu czyli 240mm na 8 srub do tej skrzyni bo generalnie nigdy nie bylo 240mm w 5 biegowkach 1.9tdi mozna zastosowac dwumas z AVF 130KM 6 bieg bo jest wyjatkiem i jest mniejszy (niższy) ale ten z kolei jest na 6 srub mocowany do wału czemu nie wsadziles skrzyni od AELa 6 bieg?
audkic Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 mozesz miec problwm z upchaniem duzego dwumasu czyli 240mm na 8 srub do tej skrzyni bo generalnie nigdy nie bylo 240mm w 5 biegowkach 1.9tdimozna zastosowac dwumas z AVF 130KM 6 bieg bo jest wyjatkiem i jest mniejszy (niższy) ale ten z kolei jest na 6 srub mocowany do wału czemu nie wsadziles skrzyni od AELa 6 bieg? Dwu mas będzie ori z AEL kolega z audi80 już przerabiał ten temat i wszystko pasi. 6 za duża do budy, znaczy się może nie za duża ale trzeba by kombinować z mocowaniem a tu mam wszystko p&p a długość praktycznie ta sama co 6
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 to daj znac czy upchasz to sprzeglo bo jestem ciekaw
audkic Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Pomału ruszamy z robotą. Kanał już gotowy, także coś zaczynam działać. Silnik gotowy już do wyciągnięcia, pogoda trochę popsuła zabawę. A tu nowy felunek ori ASA BBS. Felgi czeka odnowienie, złote rotory i ranty w polerce. ---------- Post dopisany 04-05-2014 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2014 at 15:51 ---------- Korzystając z dzisiejszej poprawy pogody przystąpiłem do dalszych prac:) O to rezultaty:) i jeszcze to Sprzęgło wyrusza do regeneracji Blok silnika do piaskowania i malowania, głowica i dekiel idzie w polerkę
pioteros Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 fajnei się dzieje jeszcze zajmij się tą rudą przy kielichach żeby było cacy nie myslales o piaskowaniu całej komory?
audkic Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Ta ruda przy kielichach to w A6 ona już zakończyła swój żywot:) Komora w bezdachu jest cacy nie ma co tam ruszać
pioteros Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 a spoko, na telefonie nie widzialem roznicy
audkic Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 chęci są tylko czasu brak sezon już wystartował. Myślałem że się wybiorę na Vag Nysa ale chyba się nie obrobię, ewentualnie pojadę w takim stanie jak będzie
Frimuś Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 a gdzie ty ten silnik wyciagasz i wkładasz sorry dziwnie napisałem. Ale z tego co widze po chmurka ? 1
audkic Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 a gdzie ty ten silnik wyciagasz i wkładasz sorry dziwnie napisałem. Ale z tego co widze po chmurka ? Warsztat w przygotowaniu jest ale kanał już gotowy i wylewka teraz tylko dach poskładać i będzie git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się