kawowy19 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 trochę to trwało ale w końcu mam logi 002/020/033 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Logi sa bardzo dobre, przepływka wskazuje dobrze, turbo z poprzednich logów wynika że wstaje dobrze więc nie wiem czemu masz wrażenie że jest słaby dół, może dlatego że żeby lepiej ciągnąc turbo musi sie rozbujać to nie disel ze turbo wsataje przy 1500 obr.
kawowy19 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 hmmm... czytałem że w gr 020 powinny być same zera. Natomiast u mnie w kanale 4 są na początku jakieś wartości, tak może być? Moje wrażenie ospałości wynika z tego że zanim sie turbo włączy czyli do 2tys auto wydaje się wręcz zamulone. Wolno się wkreca na obroty, dopiero jak turbo chwyci to jest jak to sie mówi "strzał". Zanim to nastąpi to jakby ważył z 2tony Tak pomyślałem czy czasami filtr paliwa nie ma tu winy?? Bo jeszcze go nie zmieniałem a mam auto rok czasu prawie...., może przez niego jest mu ciężej ?
edekxp Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Wszystko jest ok. Może świeca albo cewka troszkę winna, ale z mułem nie ma nic wspólnego.Auto waży 1.5tony albo wiecej. Jak ty biegi zmieniasz przy 1500 obr? to nie diesel Tapatalk4
Łukasz13 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Tak ja Ci pisałem z logów wynika że wszystko jest w najlepszym porzadku, wartosci w 020 na jednym cylindrze są bardzo niewielkie i nie maja wpływu na nic, jesli chcesz to filtr możesz wymienic.
kawowy19 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 jasne że nie przy 1,5tys to nie diesel wiadomo. filtr zmienię bo już go kupiłem w zeszłym miesiącu, tylko czasu chwilowo i miejsca brak. Skoro mówicie że wszystko ok to widocznie tak musi być. Zobaczymy jak będzie po wymianie, może w weekend mi się uda. Jeszcze jedno pytanko takie ogólnikowe. Z tych logów wynika że generalnie silnik jest w dobrej kondycji? Nadaje się pod jakiś wirusik?
Łukasz13 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Nadaje sie :-) Wysłane za pomoca sputnika.
mareqww Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Witam, szukam, czytam i nie bardzo wiem gdzie dla BFB znajduje się ten cały zaworek DV: - nie jest to zawór regulacji ciśnienia doładowania (zawór elektromagnetyczny np 06A906283E) - nie jest to zawór regulacji ciśnienia (NP 06A129101D) Będę wdzięczny za pomoc, ponieważ w wielu postach błędnie zostaje on wskazywany
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 http://img507.imageshack.us/img507/773/dvxp2.jpg
mareqww Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 http://img507.imageshack.us/img507/773/dvxp2.jpg a znasz może numer dla etki
swiro222 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 kawowy mi tez pisali ze logi ok ok.nie szedl z dolu a logi ok ok.okazalo sie ze 135km wyszlo na hamowni a silnik sprawdzony pod wzgledem zycia.nowa mapa pomogla
kawowy19 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 tylko u mnie to odczucie mam zanim się włączy turbo itd. ale co mapa sie "zepsuła"? chyba nie bardzo. Wiec nie wiem czy to taka moze być przyczyna. ---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ---------- kawowy mi tez pisali ze logi ok ok.nie szedl z dolu a logi ok ok.okazalo sie ze 135km wyszlo na hamowni a silnik sprawdzony pod wzgledem zycia.nowa mapa pomogla może ktoś się ustosunkować do wypowiedzi swiro222 ???
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 tylko u mnie to odczucie mam zanim się włączy turbo itd.ale co mapa sie "zepsuła"? chyba nie bardzo. Wiec nie wiem czy to taka moze być przyczyna. ---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ---------- kawowy mi tez pisali ze logi ok ok.nie szedl z dolu a logi ok ok.okazalo sie ze 135km wyszlo na hamowni a silnik sprawdzony pod wzgledem zycia.nowa mapa pomogla może ktoś się ustosunkować do wypowiedzi swiro222 ??? No nie wiem to przecież o Tobie pisał to kto może się ustosunkować
swiro222 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 przyczyny na odlegosc nie da sie zdiagnozowac mozna tylkjo podpowiadac.jedz na hamownie i zobacz wynik , a nastepnie podziel sie informacja
kawowy19 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Nie pisał o mnie tylko do mnie. Ustosunkować do odpowiedzi swiro222 który napisał że "mu też pisali ze logi ok ok..." czyli to potwierdzić, zaprzeczyć itd. Krótko mówiąc, czy jest to możliwe. Pomimo dobrych logów auto generuje mniejszą moc niż powinno?
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 No sam już nie wiem o co chodzi bo ja się chyba wypowiadałem w jego temacie i pisąłem że przepływka troche zaniża ale ogólnie że jest w porządku, a on sam pisał że na hamowni wyszło mu 149 km czyli ok, a teraz pisze ze wyszło mu 135 i nowa mapa pomogła, jak mu wyszło 135 na seryjnej mapie tzn. że jednak nie było wszystko ok. Może być tak że pomimo w miare dobrych logów auto nie generuje mocy bo np. jest przytkany kat czy jest słabe sprężanie w cylindrach.
swiro222 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 No sam już nie wiem o co chodzi bo ja się chyba wypowiadałem w jego temacie i pisąłem że przepływka troche zaniża ale ogólnie że jest w porządku, a on sam pisał że na hamowni wyszło mu 149 km czyli ok, a teraz pisze ze wyszło mu 135 i nowa mapa pomogła, jak mu wyszło 135 na seryjnej mapie tzn. że jednak nie było wszystko ok. Może być tak że pomimo w miare dobrych logów auto nie generuje mocy bo np. jest przytkany kat czy jest słabe sprężanie w cylindrach. masz racje pisalem ze bylo 149km,potem wymaianka DV, dwa miesiace i 135 km pokazalo.powiedzialem to gosciowi na hamowni a on na to ze przedstawia mi fakt rzeczywisty.zmiana mapy pomogla.co do cylindrow to sprawdzane przy mnie,kompresja ok.obroty silnika stabilne
kawowy19 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 o właśnie tego typu odpowiedzi oczekiwałem a kata można jakoś sprawdzić bez wyciągania??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się