Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza zachowania zaworu DV- logi dynamiczne115. Prośba o pomoc.


johny_bravo

Rekomendowane odpowiedzi

to te logi dla porównania

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i foto dla Darka tylko zawór już zamontowany i nie miałem możliwości inaczej zrobić:

http://s21.postimg.org/6dyboq0sj/DSC_0009.jpg

zdjęcie z dużego bliska i w środku ta śrubka :wink:

N75 jest w porządku, tylko coś z ta dv nie do końca ok, wężyk sprawdzałęś czy nie dziurawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to te logi dla porównania

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i foto dla Darka tylko zawór już zamontowany i nie miałem możliwości inaczej zrobić:

http://s21.postimg.org/6dyboq0sj/DSC_0009.jpg

zdjęcie z dużego bliska i w środku ta śrubka :wink:

To u mnie troszkę inny tzn bez śrubki:

images?q=tbn:ANd9GcR-e2cpw-t4QXBs_Ycs4xd8zSIEY562rPivXyMo9LlI97TtAlpH

U Ciebie to jest zderzak tłoczka- czyli można ustawić skok

Podobnie np jest w listwach LPG (tańszych) valtek itp.

Co do czyszczenia N75 zobacz to:

PORADNIK CZYSZCZENIE ZAWORKA N75 SILNIK 1.8TURBO : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

Według mnie N75 sprawny DV również trzyma ciśnienie trochę może opóźniony w upuszczaniu

Jak szybko puszczasz szybko pedał gazu słychać syk ?

Przeważnie pęka w nim membrana i ciśnienie uchodzi do dolotu - niedoładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie racje :-)

Sprawdze najpierw zawor dv. Koszty z tego co zauwazylem okolo 150zl jesli bedzie padniety....

Jesli chcialbym wymienic przewod od dv do kolektora na nowy, jakie sa wymiary??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv-kę mam mocniejszą tą od TT-ki, na pewno ma twardszą sprężynę od standardu, jak zakładałem pracował dobrze, był szczelny. Syku wyraźnego jakoś nie usłyszałem, nie zwracałem uwagi na to.

No ale skąd są te różnice w zadanych ciśnieniach przez ecu?? Tak powinno być czy coś się przycina, może sztanga WG??

U mnie generalnie jest problem z wypadaniem zapłonów, spalaniem stukowym spowodowanym w 90% najprawdopodobniej nagarem w komorze spalania :facepalm:. Puściły pewnie uszczelniacze zaworowe, oby tylko.

Zaczyna być słychać łańcuch po nocnym postoju (ale przez parę pierwszych sek), noi bierze olej. Od wymiany dolałem ok. 0.5l 3tys km przejechane.

Miałem nieszczelności na początku, ale się pozbyłem, pozatykane odmy były, dv do wymiany. Szukam teraz kogoś w okolicy, kto by ogarnął mi ten temat, nie jest łatwo i tak szczerze kto wie czy się do Damiana nie wybiorę, tylko ciężko to jest trochę logistycznie rozegrać a nie chcę auta zostawić pierwszemu lepszemu rzeźnikowi, wolałbym sam powoli grzebać i robić.

---------- Post dopisany at 14:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:00 ----------

to te logi dla porównania

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i foto dla Darka tylko zawór już zamontowany i nie miałem możliwości inaczej zrobić:

http://s21.postimg.org/6dyboq0sj/DSC_0009.jpg

zdjęcie z dużego bliska i w środku ta śrubka :wink:

N75 jest w porządku, tylko coś z ta dv nie do końca ok, wężyk sprawdzałęś czy nie dziurawy?

ten co idzie od dv-ki do kolektora, najcieńszy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zakupem Dvki.

Gdzieś sprawdziełem i wychodzi, że powinienem wsadzić 06A145710P ale jak pytałem o DVke w sklepie, który ma tylko grupe VW i sprzedawca podał mi nr 06B133619D ale to nie to ?!

Wiecie jak w Etce, po wyszukaniu numeru części, sprawdzić gdzie ona się znajduje i jak wygląda ?

06A145710N niby wzmocniony, zamiennik, też będzie ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w twoim przypadku obojetnie czy 06A145710N czy 06A145710P , choć polecam 06A145710N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ka ma wzmocniona sprezyne i jest trwalsza chociaz mi polecialy 3 w 2 miesiace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm

Nie strasz ;-)

Zamowilem juz N-ke 150zl. Za wymiane u mnie wolaja po70 wiec jak bede mial tylko dostep do kanalu wezme sie sam za to...

Zdam relaje jak bedzie zrobiona.

Dzieki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ka ma wzmocniona sprezyne i jest trwalsza chociaz mi polecialy 3 w 2 miesiace

No właśnie ja swoja n-ke ostatnio sprawdzałem i podając z boku cisnienie czyli tak jak powinna byc podłączona przepuszcza mocno juz poniżej 1 bara, nie wiem dlaczego, sprawdziłem też stara dv fabryczna i tam dmuchając z boku nawet 3 bar nic nie przepuszcza o co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nareszcie wymieniona :)

W dwóch A4, AVJ i BFB mieliśmy ten sam problem z Dv-kami.

W AVJ już wymieniona i samochód odzyskał oddech :) potwierdzają to logi, opóźnienie po zdjęciu nogi z gazu,jeżeli chodzi o ciśnienie jest dosłownie minimalne i wartości rzeczywiste z zadanymi są identyczne także było warto.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ka ma wzmocniona sprezyne i jest trwalsza chociaz mi polecialy 3 w 2 miesiace

No właśnie ja swoja n-ke ostatnio sprawdzałem i podając z boku cisnienie czyli tak jak powinna byc podłączona przepuszcza mocno juz poniżej 1 bara, nie wiem dlaczego, sprawdziłem też stara dv fabryczna i tam dmuchając z boku nawet 3 bar nic nie przepuszcza o co kaman?

złom, do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...