Trzeźwy Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam, Moje pytanie kieruję do użytkowników którzy śmigają A4 FWD w zimie na oponach 205/60 R16. Tej zimy jeździłem na 225/55 R16 i miałem problem z wjazdem pod górę, często zatrzymywałem się w połowie wzniesienia . Chcę zmienić opony na węższe (205/60 R 16) i tu rodzi się pytanie czy jest duża różnica w przyczepności na śniegu jeśli chodzi o jazdę na wzniesienia oraz pokonywaniu zakrętów na profilu 60 (chodzi mi o tzw. "pływanie" w zakręcie). Nie chcę zakładać następnego tematu więc jeszcze jedno pytanie. Do której firmy warto oddać felgi do regeneracji ( Kraków/ Nowy Sącz) ? Mam tu na myśli regenerację obdartego rantu, piaskowanie, malowanie proszkowe. Proszę o pomoc Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Jeżdżę na 205/60 R 16 od pięciu lat, w zimę i w lato, dwa komplety już poszły na szmelc z powodu zużycia. Only Nokian na zimę i na lato . Jeżeli chodzi o pływanie, to miałem coś takiego na 18-tkach, zaraz po zakupie auta, jak jeździłem po koleinach A tak na poważnie, na Twoim miejscu to wolał bym parę latek starsze auto ale w quattro, niż się męczyć ośką Byłem nie raz zimą w górach, nie trafiłem na taki podjazd , z którym bym miał jakikolwiek problem, chyba że było tak ciasno , że się a4 nie mieściła
dixon_ns Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Bartek co do zimy u nas jak b6 nie chciało gdzieś wyskoczyć na górkę to znalazłem takie rozwiązanie na brak Q: Rud centrax i już górki nie straszne:grin: W b5 jeszcze ich nie zakładałem jest na tyle lżejsze że pod każdą górkę zimą wychodzę... A co do felg ostatnio Adam swoje 18 malował gdzieś więc jego pytaj: http://a4-klub.pl/members/adas25-51062/
POWER-KRIS Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Im szersza opona tym gozej. Ja na 195 cos nie tak to wylaczam esp i jeszcze nigdzie nie utknelem. Sony Xperia Tapatalk 4
dixon_ns Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 ESP należy wyłączać przy zaśnieżonych odcinkach itp. nawet gdzieś w instrukcji obsługi chyba b5 to czytałem. I kolega wyżej ma racje im węższa opona w zimie tym lepiej:wink: A co do malowania felg to Adamowi tak wyszło. Kolor felg fajnie spasował do koloru lakieru:slina:
A-rek Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam,Moje pytanie kieruję do użytkowników którzy śmigają A4 FWD w zimie na oponach 205/60 R16. Tej zimy jeździłem na 225/55 R16 i miałem problem z wjazdem pod górę, często zatrzymywałem się w połowie wzniesienia . Chcę zmienić opony na węższe (205/60 R 16) i tu rodzi się pytanie czy jest duża różnica w przyczepności na śniegu jeśli chodzi o jazdę na wzniesienia oraz pokonywaniu zakrętów na profilu 60 (chodzi mi o tzw. "pływanie" w zakręcie). odniose się do tego pogrubionego tekstu..... czy ty wiesz, że wysokość profilu w oponie 225/55 i 205/60 jest dokładnie taka sama? więc skąd pytanie o "pływanie" w zekrętach?
POWER-KRIS Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Myśli zapewne ze to w mm a to w procentach. Sony Xperia Tapatalk 4
Trzeźwy Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Mój błąd faktycznie myslalem ze to mm Jeśli chodzi o opony zimowe to co sądzicie o vredestein snowtrac 3 ? Dużo osób chwali a w testach prezentują się średnio.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Polecam Uniroyal na zime grupy Continental. Sony Xperia Tapatalk 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się