Andrzej B7 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 zalozmy, ze rozpatrujemy wymiane oleju i filtrow do 200tys przebieguZakladajac, ze jedna wymiana to 400 zyla i 1h naszego czasu (trzeba do mechanika pojechac, on musi wykonac usluge i musimy wrocic) to mamy: Wariant: Wymiany co 10tys 8000pln, 20h naszego czasu Wariant: wymiany co 30tys 2700pln, 6h naszego czasu Po jednej stronie mamy 5 kola roznicy i 14h naszego czasu na picie, zarabianie, czas z rodzina czy ogladanie tv a po drugiej w jakims tam stopniu lepsza kondycha silnika po 200tys Mysle, ze historia zaslyszana od kogos kto slyszal zo ktos powiedzial to "miejska legenda" Pozdrawiam, Przemek P.S. inaczej jest jak ktos robi km na trasie a inaczej w miescie Zmieniam olej co 25tys srednio co w moim przypadku to 2x rocznie...nie mam czasu jezdzic co 2 miesiace do mechanika bo mam ograniczona ilosc czasu (to moja strategia - kazdy obiera wlasna). 20.tyś 25tyś w trasie silnik tak nie odczuwa jak 10.000 -15.000 jeżdżone w mieście i czasem w trase . Ja i tak wymieniam co 10-15 tyś syntetyk .SZEROKOŚCI. ---------- Post dopisany at 08:40 ---------- Poprzedni post napisany at 08:38 ---------- Wojtek ja tego nie diagnozowalem bo nie pracuje jako mechanik ale mam kolege co robia całą grupe VAG i mi taka pompe pokazywal bo koles zostawil u nich ja a wziol gotowa zregenerowana od nich, powodem bylo przycinanie sie pompy poprzez za gesty olej Jeżdzisz na syfie masz syf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Andrzej na jaki ja jezdze syfie ????? to nie byla moja pompa poczytaj od poczatku a potem pisz cokolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekz Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Lukas w ktorym warsztacie robiles ten zabieg? Czy czekales az przerobia ci twoja pompe, czy wzieles ich gotowa przerobiona juz. Daj namiary chcialbym zadzwonic i poradzic sie ich skoro robia takie rzeczy. Tez dzwonilem do ASO Lellek Opole i problemu z ta pompa jeszcze nie mieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Wojtek ja wole chuchac na zimne namiary na wasztat podaje Ci na PW , ja mialem zabierak ten krotszy pompe oni demontowali a przerabiał ją kto inny wszystko zalezy od stanu pompy po demontazu czy brac od nich czy regenrowac/przerabiac swoja ja przerobilem swoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Czy mogę prosić również namiar na dobrego mechanika który jest w stanie coś z tym zrobić, auto ma 180tyś, dopiero je kupiłem i chciałbym to dokładnie sprawdzić, jestem z lubelszczyzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3city Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Witam, jeśli mogę odświezyć temat : Jestem w trakcie wyboru auta - używane B8. Jestem nowy na forum, trochę poczytałem i ogolnie mówiąc troszkę mina mi leci, bo liczyłem na solidność audi, a po przeczytaniu tematu o awaryjności silnika 170 km - to ja chyba się jeszcze 5 razy zastanowię nad kupnem auta. Proszę o poradę; Zakup za max 60 tyś zł. Myślałem o 3.0 ale za tą cenę cięzko chyba będzie - z kolei mało info znalazłem o 3.0 Zatem zostaje 2.0 170 km i program. Pytanie dodatkowe to automat czy manual ???? kupując używkę zdaję sobie sprawę ze przebieg będzie między 150 a 200 tyś i tutaj rodzi się kolejne pytanie Automat/manual ??? Do tej pory użwyam jeepa hemi i forda 1,6 tdci z programem ma 270 tyś i smiga bez problemów, czy w porównaniu z audi i naprawami za 10 tyś pln to w ogole warto audi kupować ??? ( forda używam 5 lat i jakbym podsumował 170 tyś km jakie przejechałem to 10 tyś może bym nazbierał - wiadomo audi droższe, ale za 170 tyś km będzie ze 40 tyś pln ???) - tak przynajmniej odebrałem wasze posty o awaryjności i wymianach, a zwłaszcza, że biorę pod uwagę automat. Proszę o jakieś sugestie oparte na własnych doświadczenia ( a nie tych słyszanych ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Wg mnie, to: 1. Automat czy manual - to kwestia upodobania, ja nigdy nie kupiłbym automatu, bo lubię se machać wajchą 2. (Awaryjność) ja bym ujął Bezawaryjność - pojęcie nieco zdewaluowane we współczesnej (rynkowej) motoryzacji. Gdyby np. Mercedes robił do dzisiaj model W124, to już dawno poszli by z torbami . Generalnie: Audi w dalszym ciągu wypada całkiem nieźle na tle konkurencji, a sporadyczne przypadki awarii silników nie wynikają z NISKIEJ jakości wykonania, lecz z nieprawidłowej eksploatacji . 3. Na amerykańskich autach się nie znam, ale co do forda - za darmo bym tego nie wziął. b6 z 2002 roku jest lepiej wykonane niż ford z 2010 (porównanie z wczoraj). 4. Teraz mam b8 170 kM - wg mnie to obecnie najlepsza opcja silnikowa w 2.0 tdi. (Ciekaw jestem ile masz mocy z tego 1.6 tdci, że typujesz tak duży skok w mocy powyżej 220 kM? 170 z programem da do 200 kM) 5. Rynek części zamiennych i tzw.używek jest tak szeroki, że koszt ewentualnej naprawy b8 nie będzie odbiegał od Twojego forda (chyba, że decydujesz się na serwis ) 6. Audi daje nieporównywalnie większą możliwość (niż w innych autach) wykonywania własnych modyfikacji, czego dowodem jest to właśnie forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (Ciekaw jestem ile masz mocy z tego 1.6 tdci, że typujesz tak duży skok w mocy powyżej 220 kM? 170 z programem da do 200 kM) a mój ma po programie 210 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (Ciekaw jestem ile masz mocy z tego 1.6 tdci, że typujesz tak duży skok w mocy powyżej 220 kM? 170 z programem da do 200 kM) a mój ma po programie 210 koni Nie bawmy się w aptekę... . W praktyce te tzw. bezpieczne dołożone programem koniki to 30 - 40. I Ty i ja wiemy od czego to zależy . A tak przy okazji: jak te Twoje 170 kM po programie? Jeżdżę tym co jest (też 170), niby źle nie jest, ale.............. W poprzedniej b6 robiłem program ze 131 na 170 i co do mocy to mógłbym to zostawić (mi wystarczy), ale dochodzi kultura pracy silnika i to właśnie mnie korci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 żałuję, że tak późno zrobiłem program wydaje mi się, że to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxs23 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Witam , czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat silnika 2.0 TDie 136PS ? jakieś ciekawostki które warto wiedzieć przed zakupem .. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselchip_ Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 "Jaki silnik 2.0 TDI wybrać w Audi A4 B8" jak najslabszy proponuje 2.0 120 km -wrzucisz 3 tys i bedzie ponad 200 km plusy :najtańszy w zakupie ,najczesciej z najmniejszym przebiegiem ,nie wymęczony minusy : czeka Ci wymiana turbo od 170 generalnie cała rodzina 2.0 tdi CR to : te sam wtryski ,sprzegla ,roznice tylko w turbinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 generalnie cała rodzina 2.0 tdi CR to : te sam wtryski ,sprzegla ,roznice tylko w turbinach no jeszcze pompa wody jest inna... hamulce auta maja inne z tego co wiem... w a4 b8 IC jest centralny i z tego co wiem identyczny niezaleznie od wersji silnika ale juz rury/zlaczki... Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxs23 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselchip_ Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 chodziło mi o informacje związane z mocą , różnice oczywisci są,turbina jest inna a co za tym idzie drobne przeróbki bedą potrzebne,też dlatego jest tyle różnych kodów silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 chodziło mi o informacje związane z mocą , różnice oczywisci są,turbina jest inna a co za tym idzie drobne przeróbki bedą potrzebne,też dlatego jest tyle różnych kodów silnika turbina od caha do caga pacuje plug&play (pod warunkiem, ze ma taki sam tzw tlumik/wyjscie na waz icka - bo w 2009 vw przeszedl z metalowego na plastikowy niezaleznie od wersji mocowej) - trzeba stara odkrecic a nowa przykrecic... ale nie zmienia to faktu, ze np pompa wody w CAGA i CAHA sa inne Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc9911in Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 O jakich awariach myślisz lukas309 poza problemem z pompa olejowej do 10.09.2009? Witam, podłączam się pod temat mam właśnie audi a4 b8 silnik CAGA i rok 2008, przebieg 158 tkm jest opcja że mi padnie pompa oleju ? Jak padnie pompa to silnik też do wymiany ? Ewentualnie co tu wymienić żeby nie dopuścić do uszkodzenia tej pompy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechlm Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam proszę kolegów o pilną pomoc czy warto brać warto silnik z 120 KM w audi A4 B8 z 2010 roku dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi85 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Siema. Ja niedawno kupiłem właśnie auto z takim silnikiem i jestem zadowolony. To jest to samo co 143 KM, tylko że programowo skastrowany. Wirusem za niewielkie pieniądze możesz podnieść moc w okolice 170-180 KM Więc jeśli auto jest w dobrym stanie technicznym to bym brał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekm Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 wirusem samym nie uzyskasz 170-180 KM, wymaga to najpierw zmiany turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się