rafal9119 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam ostatnio zauważyłem ze cos mi auto zbyt długo kreci zanim odpali. jakies 3 s kiedyś było dużo szybciej. Vag nic nie pokazuje. co jeszcze mogę sprawdzić
andriu16 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 u siebie też zauważyłem ostatnio tą dolegliwość.... u mnie vag pokazuje błąd czujnika położenia wału korbowego G28.Mam pytanie czy uszkodzony ten czujnik może być też przyczyną tego, że auto odpala bez ssania tzn. po odpaleniu odrazu obroty stabilizują się w granicach 800?
jacek70 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jeśli masz LPG to może być nieszczelność reduktora lub listwy.
ja74687 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 to byś musiał sprawdzić czy ci się paliwo nie cofa, ja to sprawdziłem poprzez odpięcie od listwy przewodu przelewowego podłożyłem miseczkę druga osoba zakręciła rozrusznikiem i jeżeli PB odrazu poleci to znaczy że jest dobrze jeżeli musisz chwilkę zaczekać to znaczy że się cofa i zawór w pompie padł powinno ustąpić po zalaniu większej ilości PB, zobacz też świece w jakim są stanie i może daj filmik jak to jest będzie więcej widać
rafal9119 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 a czujnik temp ?? może to być jego wina?
ja74687 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Pewnie że może sprawdź jaką temp VAG pokazuje jeżeli jest prawidłowa to wyklucza czujnik
rafal9119 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 jest problem rozsypał mi się laptop i nie mam dostępu do Vaga. a placic nie mam zamiaru.
kapsel_87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 To może być masowy przepływomierz powietrza
wojtek79 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 u siebie też zauważyłem ostatnio tą dolegliwość.... u mnie vag pokazuje błąd czujnika położenia wału korbowego G28.Mam pytanie czy uszkodzony ten czujnik może być też przyczyną tego, że auto odpala bez ssania tzn. po odpaleniu odrazu obroty stabilizują się w granicach 800? Miałem podobny przypadek ale nie był to czujnik położenia wału: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b5-adr-ciezko-ruszyc-miejsca-210090/
rafal9119 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 o co chodzi z tym regulatorem cisnienia paliwa po wyjeciu jego powinna stac tam benzyna??
wojtek79 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 o co chodzi z tym regulatorem cisnienia paliwa po wyjeciu jego powinna stac tam benzyna?? Tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się