Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sprzeglo w alt


radekjez

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to normalne, że łapie wysoko? :)

Może inaczej, u mnie łapie bardzo wysoko, zaczyna mnie to powoli irytować i wolałbym coś z tym zrobić. Kwestia, czy po wymianie tarczy i zacisku będzie brał niżej i jak długo to się utrzyma? Czy ktoś miał taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też łapie wysoko (chociaż nie bardzo wysoko, ale na pewno wyżej niż w focusie), a mimo to nie mam niepokojących objawów zużucia sprzęgła. Jedyne co minie czasami niepokoi to ewentualne lekkie drganie - może dwumas daje o sobie znać, ale nie jestem pewien. Gdzieś czytałem na forum, że wysoko biorące sprzęgło jest typowe w B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po zakupie samochodu też brało dość wysoko, ale tak jak pisze wyżej kiko79 nie było oznak zużycia. Wymieniłem jednak tarczę (Luk) przy okazji remontu silnika jak już do wszystkiego miałem ekstra dostęp bo silnik był "na stole" i teraz bierze trochę niżej, natomiast i tak łapie wyżej niż np.: w Citroenie C4 mojej żony. Myślę, że póki nie ma innych niepokojących oznak typu ślizganie itp. to chyba nie ma co ruszać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram wypowiedz Macka , u mnie tez bralo wysoko i wymienilem tylko dla tego ze wymienialem silnik i byla okazja, teraz bierze znacznie nizej ale nie ma co wymieniac poki sie nie slizga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac ten watek troche sie uspokoilem, bo w aucie zonki tez wymienilem sprzeglo i bylem w szoku ze bierze tak wysoko a nie od podlogi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac ten watek troche sie uspokoilem, bo w aucie zonki tez wymienilem sprzeglo i bylem w szoku ze bierze tak wysoko a nie od podlogi :)

Spokojnie :wink: Jak nie ślizga i nie ma innych niepokojących objawów to jest wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tutaj... dzisiaj jadac sprzegło wpadło w podłoge i bieze doslownie kilka mm od podłogi...... biegi wchodza gladko i na oko wszystko jest ok

przedtem bralo jakos normalnie w polowie skoku i bylo git. Wiecie panowe co tam moglo sie stac, ewentualnie istnieje jakas regulacja ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo w swoim ALT'ku, sprzęgło łapie bardzo wysoko i muszę całą nogą pracować zamiast samą stopą. Jest to mega irytujące w jeździe miejskiej, zwłaszcza jak chcesz ruszyć dynamicznie z pod świateł :kwasny: Zastanawiałem się już nawet nad wymianą bo ktoś kiedyś na forum polecał tego gościa: Cennik - regeneracja i tuning sprzgie samochodowych. Przyblione ceny za usugi wykonywane w naszej firmie. Da się coś zrobić żeby sprzęgło było krótsze i łapało niżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pomogla wymiana sprzegla , robilem to przy okazji wymiany silnika. Wymienialem sama tarcze i lozysko oporowe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienialem komplet Sachs dwumas, tarcza,docisk i lozysko i bierze sporo nizej jednak ciagle dosc wysoko porownujac no do mazdy 323 bj. Wczesniej bralo juz praktycznie na samej gorze i jezdzilem tak prawie 40 000km dopoki wogole nie padlo tak, ze biegu nie dalo rady wrzucic:) byly oznaki typu szarpanie i dosc glosny slizg przy gwaltownym ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie nie chcąc rozpoczynać nowego wątku postanowiłem napisać w tym temacie.

Chciałem was prosić o zdiagnozowanie mojego problemu z samochodem otóż sprzęgło łapie mi przy samej górze(po przeczytaniu tego wątku trochę, ale tylko trochę się uspokoiłem) już chciałem je wymienić na (LUK-a 500PLN-ów) lecz sprzedawca w sklepie powiedział mi, że to nie koniecznie musi być sprzęgło, że to może być tzw. Wysprzęglik (200PLN-ów) i teraz pytanie czy można to jakoś określić czy pozostaje tylko wyciągnąć skrzynię?? Dodam jeszcze, że kilka dni temu zauważyłem wyciek jakiegoś oleju spod silnika lecz po sprawdzeniu stanu na magnecie na zimnym silniku był max i czy to może być olej przekładniowy ze skrzyni biegów i jak to sprawdzić i co wymienić (naprawić)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez bieze wysoko sprzęgłó i czasami potrafi zadrżeć... obstawiam że sprzęgło juz ma swoje nalatane i sie kończy wraz z dwumasem ale po konsultacji z mechanikiem który w Audi pracował, akurat w tych A4 sprzęgłó łapie dośc wysoko i puki se nie slizga i dwumas nie tłucze to nic nie robić.... a jezeli chodzi o sprzęgła to polecał aby brac SACHS tylko i wyłącznie. Komplet do naszych A4 chodzi po ok 1500 zł za zstaw z dwumasem...na aAllegro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też brało wysoko i przy okazji remontu silnika, wymieniłem tarczę sprzęgła na LUK-a (dwumas był OK, reszta tak samo). Zrobiłem od tamtej pory prawie 40 tys km i wszystko gra, a sprzęgło bierze troszkę niżej, ale w porównaniu do innych samochodów to nadal bierze wysoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...