matiteam3 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam czy jest taka możliwość zmiany turbiny bo seryjnie w swoim mam 143 km na 170 km czy ona podejdzie czy jest taka możliwość czy mógłby ktoś doradzić co i jak??
hornet Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jest taka możliwość... Napisz w http://a4-klub.pl/b8-troooop-171/troooop-b8-201181/ pokierują w odpowiednie wątki.
przemek4net Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 montaz jest plug and play (auto chodzi bez updatu softu bez problemu wiec mozesz operacja zrobic na raty: najpierw mechanika a pozniej czip bez uziemiana auta) zwracam uwage na zmiane w turbinach w jakism tam roku (polowa 2009?)... T do jakijs daty mialy "tłumik" (nie chodzi o wydech ale lacznik pomiedzy T a rura intercoolera) metalowy a pozniej plastikowy i w zaleznosci od tego tlumika jest inna flansza montazowa w T (masz na 99% metalowy "tlumik" wiec szukaj T z plaska flansza). Przemek P.S. te turbiny wiele sie nie roznia... CAHA na jakby bardziej rozwiercona czesc zimna (sama "obudwa" jest identyczna w sensie wymiarow zewnetrznych) i wirnik jest doslownie jakis milimetr czy dwa szerszy Do zmiany T kup sobie uszczelke pod przykrecenie wydechu, powrot oleju i badz ostrozny z wezem "zasilaniem" oleju bo tam chyba uszczelka jest czescia weza o ile pamietam. Srubki do przykrecenia tez warto miec nowe Pod wersje "z metalowym tlumikiem" jest tez chyba uszczelka a pod plastikowy jest taki oring (nie wiem czy wymienny - raczej nie trzeba zmieniac ale ty i tak pewnie masz metalowy tlumik)
Gibons Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ile po zmianie turbiny przybędzie KM czy trzeba walić jeszcze program ?
wrclaguna Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ile po zmianie turbiny przybędzie KM czy trzeba walić jeszcze program ? Pasuje zrobic program wyjdzie gdzieś 200-205 KM
przemek4net Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 bez "programu" sterownik bedzie dawkowal paliwo przy pelnym bucie tak samo jak przy starej turbinie... podobnie tak samo bedzie wysterowywane turbo.. moze symbolicznie powietrze bnedzie mnie grzane w turbinie i jakies gratisowy konik sie trafi (ale traktuj to na zasadzie symbolicznego efektu) Inaczej: zmiana T bez dopasowania softu jest rowne wrzuceniu pieniedzy na taka operacje w kibel
Gibons Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Kurde to jest fajna sprawa bo powiedzmy że niewielkim kosztem możemy mieć 50-60KM więcej (T+Soft) więc różnica znaczna tylko te padające/kończące się sprzęgła ;/
przemek4net Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 turbina uzywka powiedzmy 1200??? mechanik ze 200-300zyla??? srubki/uszczelki ze 100???, czipmacher z 1000-1700 w zaleznosci od marki i okolic... no w okolo 3kola mozesz sie zmniescic
Gibons Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 no i trzeba od raz odłożyć na slizgające się sprzegło 1
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 potem hamulce i tak dalej i tak dalej ... końca nie widać :grin::grin:
dieselchip_ Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 zdecydowanie lepszym rozwiazaniem jest poszukanie turbo od 2.0 177 (po 2011) nie robi sie lag z dołu ,jak ma to miejsce w turbinie od cahy ,trzeba przerobic tylko smarowanie ,ale z tym tez nie ma problemu ,sprzeglo nie pojdzie bo moment oborotowy jest zalimitowany w sofcie ,wzrosnie maks do 350-360 nm ,sprzegło wytrzymuje do 420 nm wiec wynik na poziomie 200 km i 400 nm nie skrzywdzi motorowni intercooler jest chyba taki sam w 3.0 ale nie jestem pewien aa hamulce pasuja od q5 ,sa zdecydowanie mocniejsze ps. identycznie mozna zrobic w 2.0 tdi 120 wtedy mamy przyrost na poziomie 80 km
krystus150 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam! Próbował ktoś w polsce wyciągnąć więcej jak magiczne 200 ps? czy wie ktoś jakie jest doładowanie w oryginalnej turbinie na ori sofcie? i jakiej szerokości są łopatki części zimnej? Gdzie kolega znalazł dane, że sprzęgło wytrzymuje do 420 nm? Pozdrawiam
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Cześć, Mam zamiar założyć do mojego auta turbo z silnika CAHA. Auto jest już po programie na 170km W związku z powyższym mam kilka pytań. Czy auto po założeniu turbo CAHA odpali i będzie można nim jechać na program? Czy program który mam + turbo CAHA może działać poprawnie dając +/- 200 km, czy konieczne jest ponowne strojenie? Gdzie kupić NOWE turbo?, sprawa poza ASO wcale nie jest taka prosta Czy zapomniałem o czymś w poniższym kosztorysie Lista części i ceny - Turbina +/- 2000 zł - przejściówka turbiny strona zimna 370 zł - nowe uszczelki 30 zł - demontaż/montaż turbiny 300 zł - olej filtr 250 zł - program 1000 -1300 zł 1
ziomek1988 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Auto po zamontowaniu turbo od CAHA odpali i możesz nim jeździć (wszystko pasuje idealnie bez przeróbek) ale bez korekty softu nic Ci nie przybędzie, a może być nawet nieco gorzej. Wiem, bo sam ostatnio tak robiłem i jeszcze nie mogę zebrać czasu na ogarnięcie korekty softu Jeśli chcesz nowe turbo, na pewno dostaniesz w incercars ale cena też będzie wysoka, w google jak wpiszesz wyskoczy sporo firm z turbinami, pisz czasami tam gdzie regenerują, oni też często mają nowe sztuki. Możesz też napisać, do gościa, który robił Ci soft...też na pewno ma wejścia I nie licz 1000zł znowu za program...korekta softu jest zazwyczaj tańsza Edytowane 27 Października 2014 przez ziomek1988
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Auto po zamontowaniu turbo od CAHA odpali i możesz nim jeździć (wszystko pasuje idealnie bez przeróbek) ale bez korekty softu nic Ci nie przybędzie, a może być nawet nieco gorzej. Wiem, bo sam ostatnio tak robiłem i jeszcze nie mogę zebrać czasu na ogarnięcie korekty softu Jeśli chcesz nowe turbo, na pewno dostaniesz w incercars ale cena też będzie wysoka, w google jak wpiszesz wyskoczy sporo firm z turbinami, pisz czasami tam gdzie regenerują, oni też często mają nowe sztuki. Możesz też napisać, do gościa, który robił Ci soft...też na pewno ma wejścia I nie licz 1000zł znowu za program...korekta softu jest zazwyczaj tańsza Auto po zamontowaniu turbo od CAHA odpali i możesz nim jeździć (wszystko pasuje idealnie bez przeróbek) ale bez korekty softu nic Ci nie przybędzie, a może być nawet nieco gorzej. Wiem, bo sam ostatnio tak robiłem i jeszcze nie mogę zebrać czasu na ogarnięcie korekty softu Jeśli chcesz nowe turbo, na pewno dostaniesz w incercars ale cena też będzie wysoka, w google jak wpiszesz wyskoczy sporo firm z turbinami, pisz czasami tam gdzie regenerują, oni też często mają nowe sztuki. Możesz też napisać, do gościa, który robił Ci soft...też na pewno ma wejścia I nie licz 1000zł znowu za program...korekta softu jest zazwyczaj tańsza Turbo znalazłem w końcu nowe za 2100. Na soft jestem umówiony w środę w r-preformers. Zobaczymy czy złapie kilka nowych kucu Edytowane 30 Października 2014 przez l.e.s.t.e.r
jacek70 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Po wymianie turbiny i po korekcie napewno koników przybędzie. Oby tylko owsa wystarczyło.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Po wymianie turbiny i po korekcie napewno koników przybędzie. Oby tylko owsa wystarczyło. intercooler siedzi już od S4
jacek70 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Odnośnie owsa to czy wtryski nie okażą się za małe? Może nie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się