zielinski_t Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Witam. Ostatnio po małej przejażdżce zaobserwowałem na postoju, że z tyłu auta cieknie paliwo (auto jechało na gazie). Po wizycie u mechanika okazało się że cieknie gdzieś z góry baku (nie od spodu auta lecz od strony kabiny tam gdzie jest wejście do baku za tylnym siedzeniem- tym od strony wlewu). Po odkręceniu klapki cały czujnik był zalany benzyną. Niestety autko po próbach odpalenia i po próbach przełąnczania gazu na paliwo i odwrotnie narazie nie cieknie... dodam, że jak był wyciek i podjechałem do mechanika- spojżelismy pod tylne lewe koło a tam jak by ktoś kran odkręcił - lało się ciurkiem. Auto miało wówczas rezerwę. postanowiłem zalać je 10 l paliwa i narazie obserwuje... Narazie nic nie cieknie i jeżdzę ze złożoną tylną kanapą i zdjętym dekielkiem. Może wyciek znowu się pojawi... Macie jakieś pomysły skąd mogło lecieć?
edekxp Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Może połączenie pompy z wężykiem paliwa Tapatalk
zielinski_t Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Dziś rano kiedy odpaliłem auto zaczęło kapać właśnie na połączeniu wężyka i pompy. Jak było ciśnienie w układzie to wężyk widać było że się zsuwa z pompy...mam nadzieję że to tylko zacisk bo połączenie wężyka z pompą było całe mokre od benzyny. Teraz właśnie pytanie czy wymienić sam zacisk, czy może cały wężyk (ten co wychodzi z pompy i idzie do filtra paliwa). A cały wężyk dlatego bo jak idzie do pompy paliwa to jest ściskany takim żelaznym kołnierzem na większy (taką redukcję). http://images25.fotosik.pl/28/073201d4efaa32f7.png (coś takiego jak nr 6). Jak myślicie? jest opcja, że to właśnie z tej redukcji cieknie? ---------- Post dopisany 29-08-2013 at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany 22-08-2013 at 11:30 ---------- Wyciek opanowany. Jednak była to obejma. Z tym, że ta ślimakowa obejma (Opaska Obejma zaciskowa na wąż 8-12 mm - SKRĘCANA (3406764577) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.) się nie nadaje założyłem taką (OPASKA OBEJMA ZACISKOWA SKRĘCANA mini GBS 12-14 mm (3480285901) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.) co całą średnicę wężyka równomiernie zaciska.Pzdr
zwalowy Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 ja tak dodatkowo dodam ze mialem wyciek na polaczeniu filtra benzynki z tymi wezykami na kabel-oczkach...wymienilem filtr i dopierdzielilem sruby i jest spokoj...nie wiem czy ci to cos pomoze ale dla swietego spokoju obejzyj te okolice...filtr masz pomiedzy bakiem a buda kolo nadkola....trzyma sie na opasce plastikowej skrecanej sruba 7 8 9 mm nie pamietam
grucha1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Mialem podobny wyciek i winny byl zacisk na wezu i sam waz byl sparcialy wiec i go wymienilem chuba za 5zl
szczuraz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 przy wymianie filtra paliwa ktoś założył stare ori opaski
bongod Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Witam Kojażycie może rurkę co kończy się kilka cm przed filtrem paliwa??Leci razem z dwoma co dochodzą do filtra ale nagle się kończy i wali z niej waha pomocy !!!
szczuraz Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Powrót z listwy znaczy? Nadane z nory szczura
bongod Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Nie mam pojęcia .Idzie z prawego przedniego nadkola . Gdzieś doczytałem że może to być odpowietrzenie filtra węgla aktywnego ale z kąd w nim waha :/
szczuraz Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Zerwij prawe nadkole a xa nim oslone miedzy blotnikiem a buda. Tam jest ten filtr. Wyjmij go i obadaj moze jest zapchany albo pelny i wyeala gzies na tyl. Zajmie ci to max godzine Nadane z nory szczura
bongod Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 ok dzieki sprawdze napewno ale dopiero jutro :/ czyli jak się zapcha lub jest pełny to może bena sikać z tej rurki?? Opary sie na tyle tam skropliły że zaczynają ciec przez odpowietrznik ??
szczuraz Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Dokładnie przewala górą. Często dzieje się tak w zimie jak ci zamarznie skroplona woda w tym filtrze.
bongod Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 ok mam nadzieje że to to bo się zmarszczyłem niezle jak zobaczyłem plamę beny pod furaczem ---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ---------- a i coś doczytałem ,że jakiś evap jak padnie to śmierdzi wahą więc pewnie też do przejżenia??Ma to coś wspólnego z tym filtrem??
szczuraz Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Tak to zawor ktory puszcza opary do tego filtra. Dojdziesz po przewodach spod blotnika do zaworu ktory jest nad filtrem powietrza Nadane z nory szczura
bongod Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 dzięki wielkie ---------- Post dopisany 02-11-2013 at 08:03 ---------- Poprzedni post napisany 01-11-2013 at 15:41 ---------- a co wycieka jeżdżąc na gazie opary gazu??a ostatnio tylko na nim jeżdże :/
szczuraz Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 A pompe ci odcina przy przelaczeniu na gaz? Nadane z nory szczura
bongod Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 nie odcina bo podobno nie może bo to niebezpieczne . Diagnoza wycieku to zjebany filtr paliwa z 4 krućcami . Leciała waha z tego krućca co idzie na filtr węglowy . Po wymianie narazie wszystko ok Dziwna opcja w życiu się z tym nie spotkałem żeby filtr tak sie spierdzieli :/ ---------- Post dopisany at 10:55 ---------- Poprzedni post napisany at 10:52 ---------- ehhh jednak znów leci :/ brak pomysłów bo brak błedów na vagu ---------- Post dopisany at 10:55 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ---------- ehhh jednak znów leci :/ brak pomysłów bo brak błedów na vagu ---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ---------- eee to chyba resztki z filtra poleciały no nic posiedze poczekam zdjołem rurke z której leciało z filtra paliwa do filtra węglowego i czekam na wahe ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:05 ---------- wahy brak więc jednak jeb......y filtr a miał 2 tygodnie ....
sahar Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Panowie ja mam ten sam problem,dodam ze mam nowy filtr paliwa MANN.
Aga85 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Panowie ja mam ten sam problem,dodam ze mam nowy filtr paliwa MANN. podłączę się pod temat. Pierwszy wyciek z króćca, o którym piszecie, po ok. 20 tys. od wymiany padniętej pompy i filtra paliwa. Drugi po 2 tygodniach od założenia nowego filtra. Póki co auto stoi na warsztacie, w sumie na chodzie, ale nie wiem, jak długo. W podwójnego pecha nie bardzo wierzę (filtry Knecht i Mann). Mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko działa (pompa, evap, szczelne połączenia, przewody, etc). Ktoś, coś miał w podobnym temacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się