radko123 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witam Proszę o analizę logów, narazie statyczne na biegu jałowym. 033-120 002-020 115-118 Dopiero raczkuje w diagnostyce i z tego co wyczytałem to te grupy powinno sie logowa chyba dynamicznie ale nie zdążyłem już dzisiaj Aśki przegonić. To że tak lambda szaleje to normalne? pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
Łukasz13 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 zrób dynamicznie, bo z tych nic ciekawego nie da się wykombinować.
radko123 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 jutro zrobię, a to żę tak lambda skacze to normalne?
Łukasz13 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 to że sa takie wartości może byc problemem ale nie musi zrób dynamicznie bedziemy sie zastanawiac, napisz jakie wartości sa w grupie 032 po jeżdzie tylko ie kasuj wczesniej błedów jakby były.
gregor10 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Moim zdaniem możesz mieć nieszczelnosc w dolocie.
radko123 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Przegoniłem auto i oto logi dynamiczne, bardzo proszę o analizę. Log (1 - 002,020,115) Log (0 - 115,118) Log (2 - 033,120) Log (3 - 032)
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jedyny problem u Ciebie to cofanie zapłonów, wymień świece jesli nie wymieniałeś i powtórz logi z 002 i 020 reszta ok. Może to byc spowodowane też przez kiepskie paliwo, turbo wstaje dobrze więc nieszczelności nie ma.
radko123 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Dzięki za odpowiedź, w tygodniu zmienię świece zastanawiam się tylko jakie dobre? Co jeszcze można zlogować aby określić kondycję silnika? A jeszcze jedno, Jak kupiłem to był błąd 1 Fault Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Skasowałem ale dzisiaj przed logami patrzę i znowu ten sam - może wtyczka? czy czujnik do wymiany?
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Świece platynowe ngk prf6q, z tych logów co wkleiłeś wynika że silnik jest w miare dobrej kondycji oprócz tego co napisałem wcześniej.
radko123 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 co to znaczy w miarę dobrej kondycji? Co mogło by być lepiej?
Łukasz13 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 co to znaczy w miarę dobrej kondycji? Co mogło by być lepiej? Pisałem już dwa razy oprócz cofania zapłonów w grupie 020 co może być spowodowane starymi świecami lub kiepskim paliwem albo milionem innych przyczyn reszta logów jest ok, wymień swiece zalej lepszego paliwa i zrób ponownie logi z 020 i 002.
radko123 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam Świece wymienione poniżej logi dynamiczne, dołączyło mi do tych z wczoraj. pierwsze przed wymianą świec drugie po wymianie. Log (7 - 002,020,115,002,020,115) bardzo proszę o ocenę
german81 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 dalej cofa zapłony jakie masz cewki ?
radko123 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 co znaczy jakie? mam podać ich symbol? Ja nie zmieniałem jak kupiłem. Słyszałem że była jakaś akcja wymian wadliwych, jak poznać czy to przypadkiem nie ta trefna seria? Bardzo proszę o jakieś pomysły co jeszcze mam sprawdzić aby dojść co jest przyczyną tych zapłonów? Spać mi to nie daje :-( ....zapaliła się rezerwa więc jutro zatankuje jakiegoś innego paliwa i jeszcze raz zloguje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się