marekg Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Sory że dopiero teraz odświeżam ale dopiero teraz wróciłem z wypadu.Tak czy siak egr to jego najmniejszy problem. Bo mu silnik pada. Sony Xperia Tapatalk 4 Jak to mi silnik pada ? nawet mnie nie straszcie :/ Które z tych blach będzie mi pasować ? Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3509324288) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3509324821) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 17. Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI SKODA SEAT (3478157775) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 33 Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA (3480704360) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Koledzy a co z tym wyciekiem zrobić ? bo już sie pogubiłem .. A kto mówi o straszeniu... ile oleju musisz dolewać? napisałeś raz na 1,5 miesiąca litr oleju. Przy podanym przebiegu 2000 na miesiąc, powiedzmy +/- nawet to ile ci wychodzi? Litr oleju nawet na 10 000km to nie byłoby mało. EGR to nie smok co pije olej albo wysysa go z silnika i popuszcza gdzie popadnie...
daniel01 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Ale pokrywa zaworów jest czysta a leci z góry po tym plastiku to z czego może walić olej oprócz pokrywy zaworów.
marekg Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Ale pokrywa zaworów jest czysta a leci z góry po tym plastiku to z czego może walić olej oprócz pokrywy zaworów. z tego co widziałem to wskazałeś EGR jako ten, który popuszcza olej i chlapie naokoło. Problem jest w tym, że EGR nie jest elementem układu smarowania i teoretycznie nie ma prawa tam być oleju. W praktyce jest tak, że drobiny oleju dostają się do układu dolotowego z odmy i w gorszych przypadkach z turbiny. Zatykając wycieki w EGR tylko maskujesz problem nadmiernej ilości oleju w dolocie. Ile tego oleju było w dolocie jak zaślepiałeś EGR? bo widzę, że musiałeś tam zaglądać skoro go zatkałeś przez pomyłkę na bank... Jeśli tamtędy nie wywala zbyt wiele to nie masz innych wycieków pod silnikiem? nie kopci to auto?
daniel01 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Nie nie właśnie nie kopci. EGR muszę zatkać dopiero ale jak kolega z forum mierzył mi turbine powiedział że jest w super kondycji tylko nie mógł dobrze wymierzyć bo egr.. także turbinka dmucha fajnie. Ale jak zatkam to zrobię dokładny log może też mi on coś powiedzieć.
marekg Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Nie nie właśnie nie kopci. EGR muszę zatkać dopiero ale jak kolega z forum mierzył mi turbine powiedział że jest w super kondycji tylko nie mógł dobrze wymierzyć bo egr.. także turbinka dmucha fajnie. Ale jak zatkam to zrobię dokładny log może też mi on coś powiedzieć. dmuchać dmucha pytanie czy nie dmucha przy okazji olejem... nie lało się z tego dolotu? takie ilości ubywającego oleju muszą gdzies się podziewać. A patrząc po stanie w jakim jest EGR to sporo idzie tego oleju właśnie w dolot... Jeśli nie turbina to drugim źródłem oleju będzie tam odma, pytanie dlaczego ona wywala tyle oleju?
Kshyhu87 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Może gdzieś Ci dołem silnika ucieka :-P żadnych plam pod autem nie masz?
daniel01 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Leci ale to leci od samej góry .. A co do tego to EGR był strasznie oblepiony olejem w środku jak go wyciągnąłem
marekg Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 dla świętego spokoju możnaby sprawdzić czy coś nie wycieka spod pokrywy zaworów ewentualnie czy coś nie podcieka spod korka oleju ale biorąc pod uwagę, że cały EGR jest uwalony olejem tak na zewnątrz jak w środku to cała reszta jest raczej od niech ochlapana niż odwrotnie. Wygląda na to, że masz sporo oleju w dolocie a to wynika albo z probemów z turbiną albo wywalany jest olej przez odmę. Przy czym to drugie to musiałby być ciężki problem, żeby w takich ilościach z odmy wywalało. Z drugiej strony jeśli nigdy wcześniej ten EGR nie był demontowany i czyszczony to jest rzeczą normalną, że tam będzie sporo syfu. Ale jak leje się żywcem olej......
piotrsob1 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Zebys myslal to byś nie pytał. W tej rurce zbiera ci się nagar i sypie do turbiny życzę bezawaryjnej pracy VTG. Sony Xperia Tapatalk 4 Nagar? A z czego , przeca w tej rurce zaślepionej od strony EGR-a się nic nie spala ? Co najwyżej sadze, i co, mają wrócić z powrotem do części gorącej turbiny? A jeśli nawet wrócą to co się stanie ?
daniel01 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Tak tak w EGR była sadz ale w rurze która wchodziła do EGR było trochę oleju ale z tego co czytałem to jest normalne przy uszkodzonym EGR. A EGR na bank nie był demontowany bo poprzedni właściele samochodu nic przy nim nie robili.. spod pokrywy zaworów nie wali. Może to być korek z wlewu oleju
marekg Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Tak tak w EGR była sadz ale w rurze która wchodziła do EGR było trochę oleju ale z tego co czytałem to jest normalne przy uszkodzonym EGR. A EGR na bank nie był demontowany bo poprzedni właściele samochodu nic przy nim nie robili.. spod pokrywy zaworów nie wali. Może to być korek z wlewu oleju nie nie nie i jeszcze raz nie. EGR nie jest odpowiedzialny za ubytki oleju a szlam w EGR nie jest wynikiem uszkodzenia tego zaworu. Szlam pojawia się w zaworze i w całym dolocie wskutek obecności oleju w układzie dolotowym. Im więcej silnik puszcza oleju w dolot tym więcej syfu również w EGR. Wskutek uszkodzenia w EGR wszystko zaczyna wyciekać na zewnątrz. Dlatego prawie od początku koledzy ci mówią, że jest problem z silnikiem tudzież turbiną bo wali olejem w dolot tak, że musisz go sporo dolewać. Wyciek na EGR to rzecz zupełnie wtórna a usunięcie tego nie spowoduje rozwiązania problemu z samochodem, tylko go zamaskuje.
daniel01 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 Czyli to że nie ma mocy to nie jest problem z EGR tylko z turbina ?
Maestro_86 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Jeśli po odpięciu wężyka podciśnienia z EGR nadal masz brak mocy to wina leży gdzieś w osprzęcie tudzież co mniej pocieszające w samym silniku skoro Ci tyle oleju bierze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się