pawlo300 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 witam jeszcze raz. bez owijania w bawełnę moje audi ma zbyt małą moc jak na te 110 km . auto zakupiłem z turbiną po regeneracji. po jakimś czasie przy ostrzejszej jeździe np: przy 2 tys pedał w glebę i turbinę odcinało, dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu turbina działała poprawnie. elektromechanik stwierdził mi że winien jest elektrozawór, i rzeczywiście był jakiś poklejony wiec go wymieniłem. i teraz niby jest dobrze lecz jest zbytnio słaby. mój ojciec ma volvo także disel 90 km i jest stanowczo że tak powiem żwawszy. czy przez niedziałający elektrozawór turbina mogła się zabrudzić i może być przyczyną ? szczególnie że jest po regeneracji ,nie jest seryjna (i mam na myśli papraka który mógł ją skrzaczyć )? to co mogę jeszcze wam napomknąć to to że pompa paliwa była nieszczelna i była przestawiona dawka paliwa ,podawała więcej postanowiłem ją wygenerować, teraz dawkę zmniejszyli nib y jest zgodnie ale może być to tego wina? skoro auto pracuje poprawnie ,mało pali,ładnie wkręca się na obroty a jest słabe? wtryski były sprawdzone i są dobre turbina trzyma ciśnienie na komputerze nie ma błędów czekam na wasze sugestie co do tej sprawy za odpowiedzi z góry dziękuje pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zloguj proszę to Twoje auto bo bez logów nikt Ci nie powie co jest ewentualnie nie tak.
Bedzial Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 To takie troche "Wszystko jest ok ale nie do konca, powiedzcie co" Jest masa rzeczy do sprawdzenia a zrobienie logow ulatwi sprawe.
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 wtryski sprawdzane .ok.. sprawadzali ci 2 cisnienia czy tylko to 1 ? bo to ze nie leją nie znaczy ,że są w 100% sprawne. mogą podawać za mało paliwa z niskim cisnieniem i auto nie bedzie juz tą 110-tka. w kompie tez mozna dłubnąć żeby co nie co wykrzesać
pawlo300 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 oczywiście komputer był podłączony, elektromechanik sprawdził wykasował błędy i niby jest ok jedyne co to sprawdził wykres pracy turbo no i okazało się że ten elektrozawór jest walnięty. elektrozawór zakupiłem taki sam tylko z innej aukcji który kosztował 120zł: ZAWÓR TURBINY EGR AUDI A3 A4 A6 FORD GALAXY 1.9TDI (3476627612) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w tym samym czasie dałem pompe do regeneracji no i po montażu auto pracowało nierówno, a że regenerował kto inny,montował także inny,wiec trzeba było podjechać do regulacji. regulacja przebiegła pomyslnie pompa była nieszczelna podawała zbyt dużą dawkę paliwa teraz ją zmniejszyli, i po tych zabiegach auto jeszcze bardziej osłabło,chodź przed zabiegiem jak mu depłem to jeszcze mało wiele się zbierał,a teraz pedał w glebe a on po swojemu przyspiesza. ciśnienia sprawdzali 2 podsumowując zaworek i pompa były montowane w jednym czasie także nie wiem czyja może być teraz wina, wadliwy zaworek? złe ustawienie pompy? zepsuta turbina? jak widać w dziale mechaniki jestem noga:facepalm: także wiem że może być wiele przyczyn ale prosze byście mi przybliżyli mniej więcej gdzie szukać , co sprawdzić wedle tych objawów które opisuje ponieważ fachowcy kosztują a ja nie wiem gdzie się udać pozdrawiam
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 ile zaplaciles za te dłubania jak to nazywasz fachowców ?.... turbiny raczej sie nie psują ,pompy raczej też nie .chyba ze naprawde trupa stulecia kupiłes.... to lepiej go wypchnij i nie ch ktos inny sie bawi. ja jak bym go mial na 3 dni u siebie to bym to ogarnął. nie takie cuda sie robiło. za zawor egr przeplaciles bo trzabylo go poprostu zaslepic i zobaczyc efekty. ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- ja bym ci taki za 80zl zalatwil i sprawny
Bartollo Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Wywal kata zaślep EGR podjedź do kogoś z forum na dobrą diagnostyke (kąt,dawka,przepływka,turbo itp) logi i będzie wszystko wiadomo:) ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- za zawor egr przeplaciles bo trzabylo go poprostu zaslepic i zobaczyc efekty.---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- ja bym ci taki za 80zl zalatwil i sprawny Kolega z tego co wyczytałem wymienił zawór N75 a nie N18
vp-tdi Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 to to samo ,tyle ze n75 drozszy jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się